Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wishfull thinking, er is een groep mensen, die wanneer ze het 1 Euro goedkoper kunnen afsluiten, zullen kiezen voor een illegale provider.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier wordt geprobeerd de schuld bij de afnemer te leggen ,die is onschuldig die koopt een product

officieel via een media winkel satboer internet shop en mag er van uitgaan dat het legaal is.

De wederverkopers moeten ze aanpakken die moeten de kennis hebben om te bepalen wat

gestolen is of niet ,niet de onkundige eindafnemer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei ceesv:

Wishfull thinking, er is een groep mensen, die wanneer ze het 1 Euro goedkoper kunnen afsluiten, zullen kiezen voor een illegale provider.

 

Er zijn ook mensen die auto´s en fietsen stelen. Overal heb je rotte appels. Ik heb zelfs mensen meegemaakt die zeker zo´n 10.000 euro schoon verdienden per maand maar toch een colega zijn mobiele telefoon jatten. Of wat dacht je van de diefstal van Dolberg zijn horloge van 70.000 euro door een mede prof voetballer. Alsof ze niet genoeg verdienen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 minuten geleden zei luisteraar:

Hier wordt geprobeerd de schuld bij de afnemer te leggen ,die is onschuldig die koopt een product

officieel via een media winkel satboer internet shop en mag er van uitgaan dat het legaal is.

De wederverkopers moeten ze aanpakken die moeten de kennis hebben om te bepalen wat

gestolen is of niet ,niet de onkundige eindafnemer.

 

 

Dat zal voor de rechter geen stand houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer geheel uit context getrokken...

 

Ook de klant heeft onderzoeksplicht..

De concensus is: als een produkt belangrijk goedkoper is dan de gangbare prijs dan mag je als klant vermoeden dat ......

Een fiets kost nieuw € 600 en dezelfde wordt aangeboden voor €100 dan kun je weten dat ....

 

Voor online (IP)TV abo's geldt hetzelfde... Canal Digitaal kost €100 p/m voor volledig pakket (€1200 per jaar), een online 'abo' €80~120.. Dan weet je als consument dat..... (vul maar in)

 

Het is illegaal en dus bestraft de rechter iedereen waarvan de schuld onomstotelijk wordt bewezen. Macht keine flaus aus of je leverancier bent of consument.. Wel kijkt de rechter naar de bewijsvoering. Als bewezen wordt dat je 100-den klanten bediend hebt wordt je waarschijnlijk ook nog civiel aangepakt door de officiële content aanbieder. Boetebedrag wordt dan een tikkie hoger :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verschil tussen bona fide en mala fide.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

te goeder trouw speelt ook een rolletje ,ik wil het echt niet goed praten dat

illegaal iptv kijken goed is het is een economisch delict.

Hier onder een stukje uit de krant waar het om een gestolen auto gaat

volgens mij kan je dat vergelijke met gestolen tv rechten.

 

https://www.hln.be/in-de-buurt/zwevegem/eigenaar-krijgt-gestolen-bmw-niet-terug~a0a63adf/

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ga er maar vanuit dat de content providers betere juristen in dienst hebben.

Het bovenstaande verhaal rammelt aan alle kanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei ceesv:

Wishfull thinking, er is een groep mensen, die wanneer ze het 1 Euro goedkoper kunnen afsluiten, zullen kiezen voor een illegale provider.

 

Dat weet ik niet... illegaal heb je het risiko dat het niet altijd werkt...  Vroeger, toen je bv naar Sky kon kijken met die geprogrammeerde kaartjes werkte het vaak, maar niet altijd....  

Als volwaardig alternatief kan je dit dus nooit nemen...  Maar als "extraatje" is het wel populair... en vandaar mijn stelling ook dat de providers bij het sluiten van illegale mogelijkheden geen extra klanten zullen aantrekken...  dan houdt het gewoon op.... net als destijds bij Sky.... waar je overigens niet eens een legaal abonnement op kan/mag nemen als je in een verkeerd land woont.

 

Ikzelf ben helemaal niet negatief tegenover illegale dingen... dat wil zeggen dat ik het niet afkeur, en mijn mening is dat ieder moet doen wat hij voor zichzelf goed vindt en niet moet oordelen over anderen...  Uiteindelijk moet je voor TV niets extra's betalen... De duitse en Engelse zenders bieden ruim voldoende aanbod, zodat er geen enkele behoefte is om te gaan betalen als je daar niet toe bereid bent. Naast dit FTA aanbod gun ik mezelf een Zweeds basis abonnement, omdat ik het gewoon fijn vind om tv te kijken, en het moet gewoon altijd werken... Vandaar een gewoon legaal abonnement bij Canal Digital... Maar als het financieel niet meer zou kunnen, is dat het eerste wat er uitvliegt, want het kost uiteindelijk wel 229 Kr per maand...en dan blijft FTA over...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik knal hem er nog maar eens in de discussie

foute boel

 

Sverige, wel een beetje bij de les blijven, ja?

iets illegaal verklaren en bestempelen is niet de vrijheid van een mens beperken

of je dat nu mbt roken of mbt cyberbunkers en hun diensten en aanbiedingen zo ziet

 

sky mocht jij toen ook al niet zien buiten de UK, met of zonder stroman kaartje

en inderdaad

Citaat

Ook de klant heeft onderzoeksplicht..

dat oerdom stellig gezeik van die zogenaamd onwetende die het in een advertentie ergens las en dus abonneerde is niks waard bij vervolging door het OM

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt niet echt die iets te late bewerking van het bericht

het gaat niet over de mening van @Sverige (of die van mij) het gaat over nieuwe acties tegen criminaliteit waarmee we als gematigd gemiddelde burgers van deze samenleving blij moeten zijn

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei ceesv:

Wishfull thinking, er is een groep mensen, die wanneer ze het 1 Euro goedkoper kunnen afsluiten, zullen kiezen voor een illegale provider.

 

Ja daar heb je absoluut gelijk in, maar deze mensen beseffen niet dat er een boete van rond de 10.000 euro op staat indien men gepakt wordt.

En wanneer een server in beslag wordt genomen, krijgt de overheid ook alle gegevens van aangesloten "klanten" die in die server staan en dus zou het in theorie mogelijk zijn dat mensen getraceerd worden en dus een dikke vette aanslag krijgen

.....en ja, het fenomeen 'privacy' is dan niet iets waar de overtreders zich op kunnen beroepen.

 

Als ik mij niet vergis is dat dus al eens gebeurd en wordt dat abbo'tje van 1 euro goedkoper toch even een tikkeltje duurder!

 

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja internet je hoort vaker dat mensen slachtoffer worden van internet transakties

Iets bestellen wat niet geleverd wordt.

Iets kopen wat fake spullen zijn en bij douane in beslag worden genomen

iptv abo´s die gestolen zijn.

vul maar aan.

Ik leg bewust nadruk op het woordje slachtoffer.

Wij op sat4all weten dat op tv gebied illegale spullen zijn.

Als ik de huidige standpunten hanteer 20 jaar geleden begon ik met voip bellen

3 euro pm en onbeperkt bellen en als je dat toen vergeleek met kpn tarieven

stel je de vraag te mooi om waar te zijn dus illegaal maar het was niet illegaal de

prijs bepaald niet of iets illegaal is.

Heb eens een android boxje gekocht enkel om de experimenteren wat bleek

er zat een iptv tool op die je lekker maakte (illegaal) tv te kijken ik wist dat

het niet legaal kan zijn maar weet dat iedereen ?

 

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...