Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

Het gaat hier om IPTV  wat gebruikt maakt van Xtream Codes. De software en database draait lokaal bij de IPTV aanbieder maar het panel voor beheer draait op een centrale server die nu in beslag is genomen. De meeste gebruikers merken nog niet, aanbieder kan echter geen wijzigingen meer aanbrengen zoals nieuwe accounts, abonnement verlengen, zenders toevoegen cq resetten etc.

Uitgebreid verhaal is hier te vinden: Reddit: Summary of information regarding EUROJUST raiding Xtream Codes 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Hoppetabenjamin:

Wil daar best legaal 10 euro pm extra voor betalen  maar dat kan niet.

tja

 

dat hebben die TV providers allemaal niet zo goed georganiseerd met de Content providers (qua kosten en extra pakketten)

en dat schrijven we nu al jaren hier in sat4all

 

Handelsovereenkomsten sluiten heeft nu eenmaal negatieve aspecten met de concurrenten die ook een overeenkomst hebben / of geen (zoals in jouw geval).

Illegaal weg ermee <> alles legaliseren voor wat het waard is

en dan is 10€ / abonnee extreem veel geld waar je wel wat mee kunt regelen

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

tja

 

dat hebben die TV providers allemaal niet zo goed georganiseerd met de Content providers (qua kosten en extra pakketten)

en dat schrijven we nu al jaren hier in sat4all

 

Handelsovereenkomsten sluiten heeft nu eenmaal negatieve aspecten met de concurrenten die ook een overeenkomst hebben / of geen (zoals in jouw geval).

Illegaal weg ermee <> alles legaliseren voor wat het waard is

en dan is 10€ / abonnee extreem veel geld waar je wel wat mee kunt regelen

 

Het probleem is de graaierij in de content industrie. Nu ze hebben gezien dat het Netflix principe kan werken willen ze ineens allemaal hun eigen streamingsdienst voor 8-10 euro per maand en denken ze dat consumenten gek genoeg is om overal een abo te nemen terwijl deze er eigenlijk steeds minder voor terug krijgt.  (versnippering)  en zo betaal je nog veel.  Dus legaal gaat dit nooit werken tonski.

  

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Hoppetabenjamin:

Ik heb ook zo een illegaal abonnement boven op mijn huidige tv abonnement. 

Reden is dat ik naar de Vlaamse en Franse commerciële wil kijken die via bv KPN niet te ontvangen zijn. 

Wil daar best legaal 10 euro pm extra voor betalen  maar dat kan niet.

TNTSAT kaart?

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2019 om 12:55 zei drz:

Troost je, daar zie je dezelfde pulp als op de nederlandse tv..

 

Waarom deze opmerking, als iemand dat nu graag ziet? Altijd maar al die meningen hier waar niemand op zit te wachten!

  • Like 3

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Dreeke:

 

Waarom deze opmerking, als iemand dat nu graag ziet? Altijd maar al die meningen hier waar niemand op zit te wachten!

Het gaat om het feit dat het de moeite niet is om strafbare feiten te plegen voor iets wat je al legaal hebt.

Maar goed punt, ik had mijn mening er buiten kunnen laten.. Ik kijk niet graag naar geestdodende programma's op tv maar een ander misschien wel.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei drz:

Het gaat om het feit dat het de moeite niet is om strafbare feiten te plegen voor iets wat je al legaal hebt.

Daar heb je gelijk in...  maar dan zou er dus een stuk meer legaal verkrijgbaar moeten worden, om het illegale een halt toe te roepen.

En dat is jammer genoeg nog niet zo...  en ik vermoed dat er tot die tijd ruim voldoende belangstelling blijft voor het illegale aanbod.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...