Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

Ik ben niet heiliger dan de paus en neem zo 3 keer in een jaar zo'n testlijn.

Ik zou er nooit voor betalen, het werkt niet goed.

geef mij maar een echte kaart of indien van toepassing een echte decoder van de tv aanbieder.

Helaas is het aangebodene, niks meer de laatste tijd, maar das buiten de kwestie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kunt ook zomaar staande gehouden worden door de diender van Politie en dan je nieuwe elektrische step ook kwijt raken

verboden en per direct verbeurd verklaard

 

als mensen illegaal willen handelen moeten ze nadien niet klagen

voor het steppen of voor IPTV voor de helft van de prijs of voor dat appen achter het stuur

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helft?? van de prijs? Ik betaal €80 voor mijn CDS en €40 voor Ziggo. Dat is €1440 per jaar. Een illegaal pakket zit zo rond de €80 per jaar... Let wel: ik klaag niet. Het kan eraf.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vergis je niet in het prijsverschil, illegaal heeft geen bijna geen kosten, de opbrengst is voor 95% pure winst.

Met dat zwarte geld worden weer andere illegale acties gefinancierd.

Ze laten je betalen voor iets wat zij letterlijk stelen.

 

Canaldigitaal begint met het huren van  transponders, moet rechten betalen voor doorgifte (Bijvoorbeeld de bijna 3 Euro voetbal belasting per maand), moet licentie kosten betalen voor het coderings systeem, voor MPEG, voor Dolby enz.

Verder moeten ze reclame maken, een organisatie draaiende houden, en tenslotte salarissen en belasting betalen.

Wat er over blijft gaat naar de aandeelhouder, die miljoenen heeft geïnvesteerd.

 

Een fiets bij de fietsenmaker kost ook veel meer als een gejat exemplaar op straat kopen.

Sommigen kopen een gejat exemplaar omdat het goedkoper is en weten dat ook nog te verdedigen.

 

Totdat er bij hun zelf wordt ingebroken, dan wordt er moord en brand geschreeuwd.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Totdat er bij hun zelf wordt ingebroken, dan wordt er moord en brand geschreeuwd.

Of ze doen dat nadat ze zelf al 4 fietsen kwijtgeraakt zijn...  en zo ontzettend boos geworden zijn op alles en iedereen (als voorbeeldje uiteraard)

 

1 uur geleden zei ceesv:

Canaldigitaal begint met het huren van  transponders, moet rechten betalen voor doorgifte (Bijvoorbeeld de bijna 3 Euro voetbal belasting per maand), moet licentie kosten betalen voor het coderings systeem, voor MPEG, voor Dolby enz.

Verder moeten ze reclame maken, een organisatie draaiende houden, en tenslotte salarissen en belasting betalen.

Wat er over blijft gaat naar de aandeelhouder, die miljoenen heeft geïnvesteerd.

Het is dan wel vreemd dat sommige europese providers veel minder geld vragen voor legale abonnementen op hun pakket...

Bovendien zit het nederlandse pakket op een relatief onbelangrijke satelliet die zeker niet tot de duurste zal behoren...... andere providers op dezelfde satelliet zijn een stuk betaalbaarder voor de klant. Ik denk nu aan Skylink.cz Als ik daar de aantrekkelijke prijzen zie, is er inderdaad geen drang om het illegaal te gaan abonneren met de kans op uitval en dat soort dingen...

Waarom moet het dan in bv Nederland zo veel geld kosten vraag ik me dan af....

Het heeft niets met de levensstandaard te maken van het land...  in CZ kost een TV zelfs iets meer dan wat je er in Duitsland voor betaalt...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De kosten worden gedeeld door het aantal abonnees.

Wanneer je 10 keer zoveel abonnees hebt, zijn de transponderkosten nog maar 10% per abonnee t.o.v. een kleine provider zoals CD

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een landje met weinig inwoners?? We zijn één van de drukst bevolkte landen ter wereld!! 'Ons' nadeel is dat het maar een kleine oppervlakte heeft waar 17.000.000 mensen in gepropt zitten. Het voordeel is dan weer dat we een hele goede infrastructuur hebben met dus relatief kleine afstanden..

Heb 7 jaar in de USA gewoond en gewerkt, goed... lekker veel ruimte, maar als ik moest bellen naar Nederland was dat beroerd.. Ging over 5 providers daar.. Internet bestond toen nog niet..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Landje met weinig inwoners! Ik denk dat wij hier meer inwoner per m3 hebben dan welk land dan ook. Daarom o.a. ook de stikstof discussie hier. Ik was laatst in Wales kom je af en toe een auto tegen. Ons land is meer dan "overbevolkt" met alle (toekomstige) en huidige problemen die (al) op ons af gaan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei ton68:

Landje met weinig inwoners! Ik denk dat wij hier meer inwoner per m3 hebben dan welk land dan ook. Daarom o.a. ook de stikstof discussie hier. Ik was laatst in Wales kom je af en toe een auto tegen. Ons land is meer dan "overbevolkt" met alle (toekomstige) en huidige problemen die (al) op ons af gaan komen.

 

Ja, en dan hebben we in dit land nog politici die ongestraft mogen roepen dat we toch vooral kindertjes moeten blijven maken. Toch staan we op de ranglijst nog niet zo hoog genoteerd dan we meestal denken, want kijk maar eens naar dit lijstje. Toegegeven, daar staan een aantal stadstaatjes bij, en die mag je eigenlijk niet meerekenen.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bevolkingsdichtheid

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mimisiku:

De helft?? van de prijs? Ik betaal €80 voor mijn CDS en €40 voor Ziggo. Dat is €1440 per jaar. Een illegaal pakket zit zo rond de €80 per jaar... Let wel: ik klaag niet. Het kan eraf.. 

Voor jouw informatie: Dat heb je al voor €48,00 per jaar en krijg je er een heleboel bij.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...