Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator
13 uur geleden zei luisteraar:

de markt is blijkbaar groot genoeg voor twee sat providers. 

 

Waarbij te betwijfelen valt of de kleinste provider winstgevend is.

Gezien het pakket wat ze uitzenden hebben ze minder als 100.000 klanten.

 

Maar hoeveel klanten de illegale providers hebben?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als alles eerlijk aangepakt zou zijn vanaf het begin waren er geen illegale providers en betaalden wij niet zo veel geld.

 

10 minuten geleden zei ceesv:

Waarbij te betwijfelen valt of de kleinste provider winstgevend is.

Gezien het pakket wat ze uitzenden hebben ze minder als 100.000 klanten.

 

Maar hoeveel klanten de illegale providers hebben?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel voor de illegalen is ook nog eens dat ze geen geoblocking hebben. I.t.t. de reguliere providers waar je nog steeds alleen lid mag worden als je in hun verzorgingsgebied woont. Wat naar mijn idee ook de oorzaak is van het illegale bestaansrecht.. Iedereen is welkom dus potentieel Pan-Europa als klant..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de bocht moet je niet rekenen maar het stuur vasthouden

 

de hoeveelheden / aantallen en daarmee gemoeide bedragen weet niemand

het zijn er beslist genoeg anders begin je niet zo'n business

en je moet natuurlijk zorgen dat je niet aan een lijntje van Ziggo de IPTV binnenslurpt

 

aangepast door Tonskidutch
typo

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn gewoon te veel beperkingen in de legale wereld, er wordt wel beloofd dat er verbetering komt maar dat sleept nu al jaren. Mensen worden moe van de hoge prijzen en het wachten op valse beloftes. Het illegaal kijken wordt zo in de hand gewerkt.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Penthe:

Er zijn gewoon te veel beperkingen in de legale wereld, er wordt wel beloofd dat er verbetering komt maar dat sleept nu al jaren. Mensen worden moe van de hoge prijzen en het wachten op valse beloftes. Het illegaal kijken wordt zo in de hand gewerkt.

 

Ook het verplicht gebruik van hun krakkemikkige apparatuur, met de vele beperkingen stoort velen.

Kijken op 2 TV's = gelijk aan 2 abonnementen.

 

Dit is geen pleidooi voor illegale abbo's. maar het stoort mij ten zeerste.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Penthe:

Mensen worden moe van de hoge prijzen en het wachten op valse beloftes. Het illegaal kijken wordt zo in de hand gewerkt.

ik denk dat niemand reclame beloftes geloofd of toch?

witter dan wit

nieuwe formule

bomvol

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Penthe:

Als alles eerlijk aangepakt zou zijn vanaf het begin waren er geen illegale providers en betaalden wij niet zo veel geld.

Dus eigenlijk zeg je dat de hebzucht en graaicultuur bij de contentaanbieders geleid hebben tot illegale providers?

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

graaicultuur is een woord dat in een context gebruikt wordt waarbinnen men eigenlijk zelf nijdig is dat een ander goed verdient aan zijn zakelijk succes

wat hij ervoor doet of welke kwaliteiten dat product heeft doet er blijkbaar niet toe

en dus worden heel vaak normen en waarden over het tuinhek gegooid en neemt men liever gestolen waar aan en pleegt daarmee heling

 

dus als je niets koopt steel je en als je niets steelt koop je

of gaat dat niet op :grin:

 

als je de beloftes niet waargemaakt ziet worden door die club moet je het product niet kopen, zo simpel is het

en een product stelen is duidelijk genoeg

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei drz:

Dus eigenlijk zeg je dat de hebzucht en graaicultuur bij de contentaanbieders geleid hebben tot illegale providers?

 

Ja en nee.... De content aanbieders hebben verzuimd om conform de EU regels iedereen toe te laten tot hun programma's. Zelfs al WIL je betalen voor b.v. SKY UK dan mag dat niet omdat je geen ingezetene bent van de UK. Ook maken ze er een geldspelletje van (uiteraard in hun voordeel) om de paketten precies ZO te creëren dat je duur(der) uit bent om JOUW favoriete zenders te mogen zien. Basispakket goedkoop (met pulpzenders die je absoluut nooit kijkt) en de Extra pakketen incompleet en verspreid over meerdere duurdere pakketten... En dát jaagt mensen naar de illegaliteit.

 

Dit terwijl het voor de contentproviders absoluut niets extra kost omdat de techniek het gewoon kan.. Voorbeeld Canal Digitaal:

 

64-bits in de PBM. Die kunnen moeiteloos benut worden. In principe zelfs per zender! Zo zou je moeiteloos en kostenloos (voor de provider dan) dus zelf je pakket kunnen samenstellen.. Dus als je alle Discovery zenders wil, gewoon abonneren op die 'bitjes'. Viaccess ORCA idem.. Die heeft 255 classes. Ook daar zonder meer mogelijk... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat kan niet.. Alleen het Nederlandstalige deel van België kan abonneren op CDS en vice versa... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...