Ga naar inhoud


aanvraag extra ( grijze ) smartcard


Alziendoog

Aanbevolen berichten

Op 17-10-2019 om 13:18 zei HG5812:

En een gebruikte Joyne module koop je voor rond de 50 euro 

dat blijkt dus grote quatsch!!!

of die is uit de open staande caravan gekomen?

 

De beschikbaarheid en prijs bij de dealers is gewoon een telefoontje waard.

en dat zul je zelf moeten doen omdat alles andere hier als reclame gezien kan worden

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb begrepen dat gedeactiveerde CI+ modules van Joyne niet eens meer geactiveerd kunnen worden? Zelfs bij een mislukte activering kan dit niet meer. Module moet dan omgeruild worden.. Conax Contego zou wel heel strict zijn qua beveiliging...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2019 om 21:58 zei Alex1970:

Als bestaande abonnee heb je al toegang tot de app.

Deze werkt alleen via internet inderdaad.

In hoeverre vraag je je af of je 9°E kan ontvangen? Vrij zicht? Signaal? Moet beide geen probleem zijn vermoed ik.

 

Ander adres en ander rekeningnummer gebruiken inderdaad.

 

Op 19-10-2019 om 00:01 zei Sprietje:

Hoe heb je bepaald dat er voor Joyne bomen in de weg staan?

Eerst was er het idee om op de bestaande mast HB, A1, A2. en A3 te ontvangen. De Hotbird verdwijnt in westelijke richting al achter de bomen, en de Astra 2 in oostelijke richting.

Nu staat de schotel tegen de bomenrij van de buurman aan, en kan tussen twee stammen door net Astra 1 en 3 ontvangen. Aangezien 13 oost al achter de bomen zit, wordt dat met 9 oost al helemaal niets, tenzij de buurman gaat kappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei HG5812:

Uit eigen ervaring weet ik dat je een gedeactiveerde module via de klantenservice van Joyne weer kunt laten activeren. 

oké, overtuigd.

Overigens cammetjes flashen met een PMCIA slot in de pC heb ik ook jaren gedaan, dus dat moet kunnen voor de dealer met soortgelijke apparatuur.

B)

 

als je een hexedit.exe slim en logisch kunt gebruiken, haal je de desbetreffende foute key weg en bent weer met één opnieuw te activeren CI-Cam onderweg

 

aangepast door Tonskidutch
aanvullende techniek

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste forumleden.

Tot op heden heb ik nog geen besluit genomen om een tweede smartcard aan te vragen. Allerlei technische mogelijkheden om dit probleem te omzeilen heb ik me niet aan gewaagd omdat ik niet thuis ben in die techniek.

Nu is het echter interessant om te weten dat CD haar abonnementsvormen gaat wijzigen.

 

Toen ik dit topic startte zou ik van 13 euro per maand, 22,50 per maand betalen voor mijn hoofdcard, en 9,50 voor de tweede card, samen 31 euro.

Ik kan een paar euro mis zitten, gaat om het idee.

 

Ik heb me er toen maar bij neergelegd voor de tweede kijkplek een basisHD abo te nemen.

 

Klantcontact met CD, en een welwillende medewerkster hebben mij nu overtuigd van iets beters.

 

Mijn huidige pakket wordt een Riant pakket per januari, kosten 16 euro.

Ik kan dan voor de tweede kijkplek ook dat abo afsluiten, en ben met 32 euro klaar.

 

Exact hetgeen ik voorstelde aan CD, maar daar is men huiverig geworden met tweede kaarten.

Voor mij is het de oplossing die ik wilde.

 

Wellicht een idee voor anderen die ook een tweede kaart geweigerd wordt, maar hier een alternatief in vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eens kunnen bellen met de klantenservice @wanderer

 

Ik kon 13 euro korting krijgen voor 1 jaar lang, maar dan is je einddatum van je contract naar 24 maanden.

 

Ik had daar géén zin in, dus heb mijn module met ingebouwde smartcard en mijn extra smartcard opgezegd.

 

Groeten Hans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wanderer, dan ben je nog niet lang genoeg klant bij CD.

En zelfs al ben je er langer dan 10 jaar klant, ze proberen je te bewegen naar een duurder abo.

Gewoon scherp blijven met die lui.

Ze leveren wat mij betreft meer dan nodig is, maar moeten me niet op kosten jagen.

Ik ben nu akkoord voor 16 euro, zo lang als het duurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben al lid van cd toen we nog vrij eenvoudig zelf "sleuteltjes" konden maken, waarmee bijna alle europese pakketten te bekijken waren, waaronder vooral in de late uurtjes veel natuurfilms zonder ondertiteling, dat wel, medio 1998 kocht ik mijn eerste cd kaart en ontvanger, veel lol beleefd toen, er ging een wereld voor je open.

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...