Ga naar inhoud


aanvraag extra ( grijze ) smartcard


Alziendoog

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei HG5812:

Joyne heeft sinds de start nog geen prijs verhoging door gevoerd.

oeps...

dan heb ik dat misschien verwisseld met een andere aanbieder..........

een gebruikte Joyne module? dus die liggen al te grabbel, dat is mooi en een stuk goedkoper dan de 99 €

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Des te interessanter wordt het voor mij om dan maar voor Joyne te gaan, als ik tenminste de 9 oost kan ontvangen.

Wat betreft de app: Ik heb daar weinig verstand van, maar het schijnt dat je die via "mijncanaldigitaal" kunt aanvragen voor 9,95 euro, maar dan moet je nog een chromecast hebben om via de tv te kunnen kijken. Ik neem aan dat dit alles via internet gaat, en dat zou je dan zo uit de lucht plukken?

Het zal me niets verbazen dat die app ook niet kan i.c.m. een startHD pakket.

Voor zover ik er nu in sta wordt het dan maar een basisHD pakket van 22,95 of een Joyne light pakket van 13 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog: als BESTAAND abonnee van Canal Digitaal mág je niets eens lid worden van "Vol" of "Bomvol". Je zou maar eens goedkoop TV willen kijken. Om toch lid te worden dien je je bestaande abonnement te beëindigen en 6 maanden!! te wachten..

Echt te bezopen voor woorden....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En of hij dat voor de prijs wel wil.. Een nieuwe Joyne CI+ kost al €99 en dan komt het abo er nog bij.. Extra LNB voor 9°. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de bungalow een (goede) internet aansluiting heeft, en je al genoegen neemt met de basis NL zenders ( NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, Z, SBS6, Disney XD/Veronica, Net5 en SBS9 ), wellicht een idee om NLZIET te nemen ?

Kost je €7,95 per maand, en indien geen SmartTV, eenmalig rond de €75 voor een AndroidTV speler (of de helft voor een Chromecast dat wat omslachtiger werkt).

Krijg je naast live-tv zenders ook nog een berg on-demand bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk gaat het hier niet meer over... Hij wil zo goedkoop mogelijk TV aanbieden aan zijn familie.. Met een tweede kaart dat niet niet lukken. Dus dat thema is eigenlijk gesloten. Het beste is gewoon dat zijn familielid zélf een "Vol"abo neemt. Is dan gewoon 9,95 p/m... Niks geen extra module, Joyne etc...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku, dat vind ik dus ook bezopen, en dat was mijn reden om hier eens te informeren.

De extra LNB en module voor Joyne zou ik wel op de koop toe willen nemen, dat is eenmalig. Ben gewoon pissig dat CD bestaande klanten dwingt een duur abo te nemen alvorens een tweede kaart te kunnen nemen.

Een internet abo is helaas niet van toepassing, ondanks de geboden adviezen.

Mijn broer heeft dan ook besloten eerst maar een basis HD abo bij CD af te sluiten.

Wanneer de buurman besluit een aantal bomen op het zuiden te rooien, dan is wellicht Joyne een optie.

Ik had het fijn gevonden als CD op zijn minst een tweede start HD pakket had aangeboden, maar helaas.....

Eerst blijven we dus maar bij CD omdat de alternatieven niet lonend zijn, daarna (  als de buurman wat bomen kapt ) is wellicht Joyne een optie.

 

Allen dank voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2019 om 13:50 zei Alziendoog:

Des te interessanter wordt het voor mij om dan maar voor Joyne te gaan, als ik tenminste de 9 oost kan ontvangen.

Wat betreft de app: Ik heb daar weinig verstand van, maar het schijnt dat je die via "mijncanaldigitaal" kunt aanvragen voor 9,95 euro, maar dan moet je nog een chromecast hebben om via de tv te kunnen kijken. Ik neem aan dat dit alles via internet gaat, en dat zou je dan zo uit de lucht plukken?

Het zal me niets verbazen dat die app ook niet kan i.c.m. een startHD pakket.

Voor zover ik er nu in sta wordt het dan maar een basisHD pakket van 22,95 of een Joyne light pakket van 13 euro.

Als bestaande abonnee heb je al toegang tot de app.

Deze werkt alleen via internet inderdaad.

In hoeverre vraag je je af of je 9°E kan ontvangen? Vrij zicht? Signaal? Moet beide geen probleem zijn vermoed ik.

 

Op 17-10-2019 om 15:00 zei Mimisiku:

Sterker nog: als BESTAAND abonnee van Canal Digitaal mág je niets eens lid worden van "Vol" of "Bomvol". Je zou maar eens goedkoop TV willen kijken. Om toch lid te worden dien je je bestaande abonnement te beëindigen en 6 maanden!! te wachten..

Echt te bezopen voor woorden....

Ander adres en ander rekeningnummer gebruiken inderdaad.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

99 euro voor de module hoeft echt niet zie ik... er zijn er een paar die 89 euro vragen... ;)

Aan de andere kant, als je een extra kaart van CD wil hebben, moet je die ook betalen... dan is dat verschil niet zo groot....

Ik hoop datje de satelliet kan ontvangen op die locatie.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...