Ga naar inhoud


aanvraag extra ( grijze ) smartcard


Alziendoog

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blijft het Travel light abonnement van Joyne... 13 euro per maand... zit behoorlijk dicht bij de 2e kaart, en het is helemaal legaal....

Al weet ik uiteraard niet wat er bekeken moet worden... maar als de CD kaart komt uit het Set Top Box pakket, zal dat travel light pakket van joyne wel ruim voldoende zijn denk ik....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt tot dusver.

Ik had inderdaad een settopbox pakket dat toen opgewaardeerd is naar HD en blijvend 10 euro zou kosten, maar dat is inmiddels al 13 euro.

Ik meende nu gewoon het goedkoopste standaardpakket te hebben en daar eenvoudig een tweede kaart bij te kunnen nemen, maar ben er inmiddels achter dat dat niet zo is.

Nu kan ik opwaarderen naar basis HD, maar dan betaal ik 9,50 extra voor een pakket dat mij teveel onzin bevat, en daar komt de extra kaart dan overheen.

En ja, het is een grijs gebied om de tweede kaart te gebruiken voor een bungalow.

De tip om via Joyne te kijken is een goede, zal het eens overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En niet te vergeten een antenne, gericht op 9 Graden oost.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix doet ook niet moeilijk als je account met 4 verschillende mensen(ip adressen) word gedeeld.

Maar ja, die hebben ook een paar klantjes meer dan CD

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je geen smartcard meer bij het VOL abonnement (€9,95/maand) krijgt? Anders kan je dat afsluiten op het tweede adres.

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/bestellen/

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die extra smartcard voor "Vol & Bomvol" waren een lokkertje om de campagne van de grond te krijgen. Na 45 dagen (14-dagen bedenktijd +31 dagen van de maand=eerste faktuur) kreeg je de kaart. Later moest je er zelf om vragen. Daarna is het geheel gestopt...

Was ook een rare combi. Waarom zou je een Sat kaart moeten gaan gebruiken bij een IPTV only abonnement? Maar goed, ze moesten ze wellicht kwijt. Nieuwe abo's krijgen alleen de CAM701 en zo komt de Seca3 steeds (rapper) aan zijn eind...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog oude kaarten liggen hier (1x hoofd en 2x extra kaart)...ooit tesamen met kaartlezers erbij gekregen maar ik kan de verkoper niet meer bereiken, anders konden die kaarten een tweede leven krijgen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen voor de reacties.

Netflix gaat het mij niet om, aangezien er op het tweede adres geen internet is.

Joyne zou een optie zijn. Uiteraard op 9 oost en dank voor de bijgevoegde zenderlijst.

Nu maar eens kijken of ik de 9 oost daar kan ontvangen, anders wordt het een hoofdkaart op het tweede adres.

Dat liever dan mijn start HD pakket enorm duurder te maken, en wellicht gezeur krijgen over de tweede kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo bedoel ik dat niet met netflix, ik weet niet hoe het met CD werkt, als je je app met inlog ook met 4 verschillende ip adressen kunt 'tegelijk' gebruiken.

Dat bedoel ik, niet dat je het maar op 1 apparaat kunt gebruiken, want dan ben je nog veel te duur uit.

En daarbij, netflix werkt op elk apparaat, de cd app op bepaalde tv's een appel en android waarschijnlijk alleen met toch screen, evenals de ziggo go app, die kun je niet, zover ik getest had met een afstandbediening gebruiken.

Je kunt ook gewoon een oranje kaart op de kop tikken en die of als 2e kaart registreren of gewoon als een 2e hoofdkaart

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...