Ga naar inhoud


100 km/h


Tripleboy

Aanbevolen berichten

De gedateerde onder ons hebben al héél véél slagen geslagen

tussen 1950 en 2000.

We zijn massaal overgegaan van kolen (en ook olie) stook naar

het aardgas, een waanzinnige verbetering voor het milieu.
Ook auto's wat in het begin stinkende vehikels waren zijn nu

tov 50 jaar geleden loepie-schoon. Daar hebben wij (ouderen)

aan bijgedragen zonder dat er indertijd sancties waren.

 

Nu zijn een aantal schooljochies/modepoppen (lees regering)

opgestaan en vertellen ons wat wij moeten doen.

Terwijl die jochies barsten van het geld en volstrekt niet geraakt

worden door de financiële consequenties (lees (onzinnige)

milieu-crisis) en moet Jan modaal en minder opdraaien voor

bizarre kosten door de vele maatregelen.

 

Sukkels zijn het, losers.

  • Bedankt 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar komt nog bij wat Nikola Tesla al geconstateerd had:

Today's scientists have substituted mathematics for experiments, and they wander off through equation after equation, and eventually build a structure which has no relation to reality.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Con zei:

We zijn massaal overgegaan van kolen (en ook olie) stook naar

het aardgas, een waanzinnige verbetering voor het milieu.

Wij wel maar de stroom productie in Duitsland en Polen verstoken nog

steeds veel kolen om stroom te produceren ,die hebben niet meegedaan aan

de vooruitgang.

Is goed dat ze nu gedwongen worden

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Luisteraar, zoals gewoonlijk weerspreken de feiten je onderbuik gevoel.

6 minuten geleden, luisteraar zei:

Wij wel maar de stroom productie in Duitsland en Polen verstoken nog

steeds veel kolen om stroom te produceren ,die hebben niet meegedaan aan

de vooruitgang.

 

Deze grafiek laat een ander beeld zien.

 

https://de.wikipedia.org/wiki/Stromerzeugung#/media/Datei:Energiemix_Deutschland.svg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang alles om macht en geld gaat, word het milieu in ieder geval nooit beter, de waterstof motor stond al klaar in de jaren 60, deze is opgekocht door een sjeik meen ik, en of de uitvinder toen ook is opgeruimd, zou ook best kunnen.

De productie van alle elektrische apparaten kosten ook een hoop energie en blijven ook energie nodig hebben om te kunnen blijven draaien.

En als straks iedereen tesla of een ander elektrisch gedrocht door hersenspoeling wil of gaat rijden, kijk maar eens naar DIT FILMPJE

Gezellig, want zo staan jullie elektrische drivers straks in ieder geval ook, want geen enkel land ter wereld is klaar voor die onzin.

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De energie die nodig is om die dingen te laden komt uit ons stroom net, meeste stroom netten zijn al erg oud, en ook aan vervanging toe, als bij je in de straat 10 tesla's tegelijk worden opgeladen, heb je al grote kans dat de stroom kabel in de grond al opgestookt word, want die dingen vragen in heel korte tijd nogal power.

Ik weet dat de energie centrales in Nederland nog op steenkolen stoken, dus die moet een paar tandjes bij gaan zetten, aangezien de meeste mensen hun elektrische auto's s'avonds gaan laden, en je dan helemaal niks aan je zonnepanelen gaat hebben om de steenkool gestookte centrales te ontlasten.

Ze zijn steenkool gestookt, omdat hier toch nog verhoudingsgewijs het meeste energie in zit om water te verwarmen tot oververhitte stoom en zo hun stoomturbines te laten draaien.

En ga er maar vanuit dat de stroom prijzen flink zullen gaan stijgen, want iemand gaat dit betalen.

Dit is ongeveer wat het nu kost om een elektrische wagen te rijden.:

image.png.2fba75b104f5b8a65b39f5ac40f1701c.png

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, alias haha zei:

De energie die nodig is om die dingen te laden komt uit ons stroom net, meeste stroom netten zijn al erg oud, en ook aan vervanging toe, als bij je in de straat 10 tesla's tegelijk worden opgeladen, heb je al grote kans dat de stroom kabel in de grond al opgestookt word, want die dingen vragen in heel korte tijd nogal power.

Ik weet dat de energie centrales in Nederland nog op steenkolen stoken, dus die moet een paar tandjes bij gaan zetten, aangezien de meeste mensen hun elektrische auto's s'avonds gaan laden, en je dan helemaal niks aan je zonnepanelen gaat hebben om de steenkool gestookte centrales te ontlasten.

Ze zijn steenkool gestookt, omdat hier toch nog verhoudingsgewijs het meeste energie in zit om water te verwarmen tot oververhitte stoom en zo hun stoomturbines te laten draaien.

En ga er maar vanuit dat de stroom prijzen flink zullen gaan stijgen, want iemand gaat dit betalen.

Dit is ongeveer wat het nu kost om een elektrische wagen te rijden.:

image.png.2fba75b104f5b8a65b39f5ac40f1701c.png

 

Verbruikskosten (verbruik per 100 km)???

 

Snap um niet, neem de Tazzari, € 270 x (15000 : 100) ?? = € 40.500 per jaar??

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de WEBSITE

Ik ga toch geen elektrische auto rijden, vind het helemaal niks

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Con zei:

 

We zijn massaal overgegaan van kolen (en ook olie) stook naar

het aardgas, een waanzinnige verbetering voor het milieu.

Dat is maar net hoe je "milieu" definieert. Er heeft in noord Nederland een letterlijk waanzinnige, bijna asociale roofbouw plaatsgevonden bij de winning ervan.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...