Ga naar inhoud


KerstMuziek zender


luisteraar

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 minuten geleden, luisteraar zei:

ivm internet datalimiet is internet radio niet zo interessant

Gewoon op internet naar die kerst streams luisteren en tot na kerstmis hier wat minder posten.;)

Dat past het net, met die data limiet.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, ceesv zei:

Gewoon op internet naar die kerst streams luisteren en tot na kerstmis hier wat minder posten.;)

Dat past het net, met die data limiet.

Klinkt als muziek in de oren

  • Haha 3

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je geen partner hebben uit een Duitstalig gebied bij de

kerst is geen rust ,de kerstboom staat al.

Kerstkaarten maken en daar hoort de passende muziek bij.

Volgende week zal ik weer flink de beurs moeten trekken

kado´s.

Blijkbaar is er geen leuke (weinig reclame) kerst zender op de sat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met kerst geen rust in huis ondanks de kerstmuziek? Misschien eens k*t muziek proberen, die gaat hier meteen uit, rustiger kan haast niet zo lijkt mij. Die duitse partner, dat is toch niet het kerstkind mag ik hopen, zo ja dat zit je echt in de nesten.

 

  • Haha 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, waterpas zei:

Die duitse partner, dat is toch niet het kerstkind mag ik hopen, zo ja dat zit je echt in de nesten.

 

god zei dank niet :=)

hoorde net kerst gebak maken dan weet ik wie gaat kneden. 

ik zal een scan doen op 28,2 hopelijk rustige muziek te vinden. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...