Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


14 minuten geleden, ceesv zei:

Een ander woord voor randdebiel is "volslagen idioot".

 

Dank.😁

Dat geeft volledig weer wat ik ermee bedoel in mijn zin over die mafketel die met zijn religieuze waanideeën duizenden mensen de dood in zou jagen.

Zojuist, Alziendoog zei:

Een randdebiel is iemand die door een ander, in dit geval minplus, zonder kennis van die persoon wordt afgeserveerd als iemand die niet in staat is zelfstandig te denken.

 

Aha.😁😁😁

Sjongejongejonge...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Eh, je mist nog steeds het feit dat dit een satirisch bericht is van een website met de satirische naam "Nieuwspaal".

 

Je behoort kennelijk niet tot de beoogde doelgroep. 😁

 

Hint: andere nieuwsberichten van deze site:

- Nieuwste windmolens niet meer permanent bewoond.

- 7 daags ondergoed beter voor milieu

en de laatste review

- Philips FX-302 fax apparaat.

😉

Inderdaad, satirisch nieuws verwacht ik niet als repliek op mijn bijdrage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het maakt maar weer duidelijk dat je altijd kritisch moet zijn op nieuwsberichten op het grote WWW.

 

Het blijft menselijk om spannende onderwerpen te relativeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat dit voor vanavond weer genoeg is, terug naar het virus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, minplus zei:

Dank.😁

Dat geeft volledig weer wat ik ermee bedoel in mijn zin over die mafketel die met zijn religieuze waanideeën duizenden mensen de dood in zou jagen.

 

Aha.😁😁😁

Sjongejongejonge...

Ik begrijp je smileys, ga er ook niet te diep op in.Blijft wel dat je een terminologie gebruikt als mafketel...Ik denk dat we het eigenlijk wel eens zijn, maar jouw taalgebruik doet voorkomen dat je een gefrustreerde tiener bent die even zijn gal komt spuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, astro iris zei:

Inderdaad het virus is belangrijker dan al dat verloren Nederlands.

Noord Italië bijna volledig in quarantaine.

Dat komt in midden europa ook zolang er te weinig gedaan wordt door de mensen.

Ik zonder mij af en als ik buiten moet ben ik heel voorzichtig met contacten.

Desinfecterende doekjes heb ik altijd bij de hand en gebruik ze ook

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Alziendoog zei:

Ik begrijp je smileys, ga er ook niet te diep op in.Blijft wel dat je een terminologie gebruikt als mafketel...Ik denk dat we het eigenlijk wel eens zijn, maar jouw taalgebruik doet voorkomen dat je een gefrustreerde tiener bent die even zijn gal komt spuwen.

Ik ken de fanaat idd niet maar heb echt wel het idee dat hij zelfstandig denkt (wie niet?) ook al zie jij dat anders.

En voor zover ik het kan overzien ben ik noch gefrustreerd, noch een tiener en heb ik geen enkele neiging m'n gal te spuwen.

Grappig dat jij dat denkt omdat ik het algemeen Nederlands bekende woord mafketel gebruik.🤔

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, minplus zei:

Ik ken de fanaat idd niet maar heb echt wel het idee dat hij zelfstandig denkt (wie niet?) ook al zie jij dat anders.

En voor zover ik het kan overzien ben ik noch gefrustreerd, noch een tiener en heb ik geen enkele neiging m'n gal te spuwen.

Grappig dat jij dat denkt omdat ik het algemeen Nederlands bekende woord mafketel gebruik.🤔

Beste minplus, ik ken het woord mafketel.

Dat is mijn punt niet. In je antwoord aan mij laat je zien wel op niveau te spreken.

Juist ik stel dat die fanaat zelfstandig denkt, terwijl jij met je term mafketel het tegendeel bewijst.

En dan verwijt je het mij dat ik het verkeerd zie.

We zijn het er beiden over eens dat die fanaat zelfstandig denkt, maar door je toevoeging hem mafketel te noemen degradeer je zijn visie.

Lever gewoon je visie in je bijdragen zonder er direct een oordeel als mafketel aan te hangen...je kunt het!

Dan zeg je dus dat deze persoon in jouw visie een mafketel is, maar je neemt dat niet als feit. Snap ie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Alziendoog zei:

Beste minplus, ik ken het woord mafketel.

Dat is mijn punt niet. In je antwoord aan mij laat je zien wel op niveau te spreken.

Juist ik stel dat die fanaat zelfstandig denkt, terwijl jij met je term mafketel het tegendeel bewijst.

En dan verwijt je het mij dat ik het verkeerd zie.

We zijn het er beiden over eens dat die fanaat zelfstandig denkt, maar door je toevoeging hem mafketel te noemen degradeer je zijn visie.

Lever gewoon je visie in je bijdragen zonder er direct een oordeel als mafketel aan te hangen...je kunt het!

Dan zeg je dus dat deze persoon in jouw visie een mafketel is, maar je neemt dat niet als feit. Snap ie?

Nee, beste Alziendoog, dat snap ik niet.

 

Over het feit dat die idioot ook zelfstandig denkt zijn we het vast wel eens. Dat doen Gökmen Tanis en al die andere idioten ook wel, hoewel deze wel extreem zwak begaafd  en waanzinnig is. Vreemd dat je dan denkt dat ik zijn visie degradeer door hem een mafketel te noemen. Ik vind de term mafketel eigenlijk veel te vriendelijk voor deze totale en levensgevaarlijke idioten.

Dat is niet alleen voor mij maar voor ieder zinnig mens een feit.

Hoewel er mensen zijn die Hitler nog steeds het einde vinden. Gevaarlijke mafketels. Net als die idioot in Iran.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar het onderwerp!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal blijft hier steeds sneller oplopen en is nu al weer 673. ze hebben hier 20.000 Italianen binnen gelaten die de Fallas meevieren in Valencia, dit gaat met de manifestatie van de honderdenduizenden vrouwen vandaag nog een staart krijgen. Over 10 dagen kunnen we hier wel eens een enorme explosie aan geinfecteerden gaan krijgen. Voorals nog wordt er niets gedaan om het virus tegen te gaan want het gezondsheids systeem van Spanje is top.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...