Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


heb het al eens geschreven in dit topic

dat onze informatie over de corona infecties en verspreiding of voorkoming elders vandaan horen te komen dan het zoekknopje dat jij aan de vingers hebt groeien.

op een satellietforum staan geen relevante gegevens betreffende de gezondheidszorg en ziektebestreiding

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Tonskidutch said:

heb het al eens geschreven in dit topic

dat onze informatie over de corona infecties en verspreiding of voorkoming elders vandaan horen te komen dan het zoekknopje dat jij aan de vingers hebt groeien.

op een satellietforum staan geen relevante gegevens betreffende de gezondheidszorg en ziektebestreiding

 

NTV is naar mijn weten een gerespecteerde Duitse nieuwszender.

Ik kom hier vaak links tegen die heel wat minder betrouwbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft nog steeds het topje van de ijsberg en mensen bagatelliseren het dan graag omdat ze de zaak niet overzien en regeringsleiders willen paniek voorkomen uit angst voor hun positie.

In Iran is bv. officieel weinig aan de hand, de zaak is volledig onder controle volgens de officiële cijfers, maar de inofficiële berichten zijn anders.

Je krijgt daar inmiddels wel iets van 76 stokslagen als je die tralies likkende hooggeplaatste randdebiel gaat navolgen, dus er dringt blijkbaar iets door bij de religieuze maffiose fanaten.

Een ijsberg is wat groter zoals men in 1912 merkte...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Iran weinig aan de hand? Kijk eens naar deze officiele website https://thewuhanvirus.com/ Deze website geeft perfect aan wat er gaande is, ik check deze tensamen met een betrouwbare Spaanse website die Spanje aangeeft https://www.rtve.es/noticias/20200307/mapa-del-coronavirus-espana/2004681.shtml en op beide sites kloppen de cijfers ook als ik naar Nederland kijk kloppen de cijfers. Soms zitten er 2 a 3 uren tussen voor alles geupdate is maar voorals nog kloppen al deze cijfers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volkomen logisch voor de voetbalbond.

Geld is het enige wat telt voor bond en aandeelhouders.

En de dooien en ziektekosten hoeft de bond niet voor te betalen.

Ze krijgen hoogstens wat minder toeschouwers omdat een deel van de vaste klanten dood is, maar het meeste geld komt toch al van de TV-rechten.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2020 om 22:54, johnno zei:

Jij vindt dat dat altijd waar is, en ik zeg dat dat onzin is. Mijn werkzame leven ligt achter mij en ik wil best bekennen dat ik werkte om fatsoenlijk te kunnen leven en niet omdat ik dat zo verschrikkelijk leuk vond. Niettemin heb ik altijd mijn uiterste best gedaan een kwalitatief goed product af te leveren. Ik ken journalisten die in het liegen net zo bedreven zijn als Donald Trump, maar ik ken er ook die net als ik hun best doen een goed product af te leveren. Waarom zou je die mensen bij voorbaat nooit kunnen vertrouwen? Misschien moet je eens op zoek gaan naar een wat betrouwbaarder krant of mediakanaal.

 

Je hebt gelijk als je zegt dat iemand die daar woont en leeft in staat is een genuanceerder beeld te geven. Je gaat echter voorbij aan het feit dat ook kennissen er vrijwel altijd een politieke voorkeur op na houden. Met andere woorden, jouw kennissen zouden er dus best eens heel andere mening op na kunnen houden dan mijn kennissen. En zoals je ongetwijfeld weet kent de USA niet zo gek veel verschillende smaken. Ik weet daar alles van omdat ik zelf 22 jaar lang met een twee partijen stelsel heb moeten omgaan. Kortom, ik hou mij echt liever vast aan een journalist die zijn best doet objectief te zijn, dan aan de kennissen van zo maar iemand op dit forum.

Dan denk ik dat we het eens zijn.

Er zijn uiteraard goede journalisten die je kunt vertrouwen in hun waarnemingen aldaar. Het wordt echter altijd uitgezonden of in de krant geplaatst met een bepaalde vooringenomen meningsvorming. Zo wordt Trump hier in Nederland standaard als idioot weggezet, en daar ageer ik tegen. Uiteraard zijn kennissen aldaar ook niet geheel objectief.

Maar laat ik het dan zo stellen, dat regelmatig contact met kennissen aldaar mij een beter beeld geeft van de situatie dan een correspondent die even in 1 minuut antwoord moet geven op suggestieve vragen van een NOS presentator die ook maar in 20 minuten dat journaal af moet raggen.

We delen in ieder geval hetzelfde arbeidsethos, alleen heb ik nog 20 jaar te gaan tot mijn pensioen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-3-2020 om 18:50, minplus zei:

Wat komt er weer een heerlijke onzin voorbij.  Journalisten opeens minder betrouwbaar dan een paar jaar geleden e.d. Lang leve internet.😁

 

Trouwens, voor het ontsmetten kun je van gladakkers voor het 5 tot 10-voudige van de winkelprijs flesjes gel en aanverwanten kopen, zeg maar 30 tot 50 euri voor een klein flesje.

Je kunt ook een veel grotere fles medicinale alcohol bij een drogist halen voor een tiende van die prijs.

Of een liter spiritus bij de supermarkt voor een euro.

Ontsmetten beide ook nog eens beter.

 

Niet opsnuiven trouwens om je longen te ontsmetten als iemand met een Aziatisch uiterlijk of ski's op z'n nek op een meter z'n neus snoot.

Hoewel met sommige idioten weet je het nooit.

Zelfs die pop up advertenties die je sekscontacten uit jouw omgeving aansmeren adverteren al met mondkapjes!

 

Kortom, er is een hype waaraan ook media verdienen, en waar ook journalisten in mee gaan.

Helaas is ook de politiek tegenwoordig zo hyperig dat het me niet verbaast dat dit ook in deze draad voorbij komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-3-2020 om 23:52, johnno zei:

Halve waarheden zijn een dagelijks terugkerend fenomeen binnen dit forum.

Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de topic over het weer......dat staat er letterlijk bol van.

En dan laat ik de vele regelrechte onwaarheden achter de vele links nog even buiten beschouwing.

 

Maar maakt het voor jou eigenlijk wel uit wat 'luisteraar' hier verkondigt?

Deze poster lijkt het bij jou altijd al bij voorbaat verbruikt te hebben.

 

Ook in dit topic zijn halve waarheden naar mijn mening niet te voorkomen.

Als jij daar als moderator gevaar in ziet, dan dien je dit topic te sluiten.

Nou, over het weer mag je lekker ouwehoeren.

Dit topic staat ook in off topic, dus wordt er ook door niet deskundigen gereageerd.

Ik ben er een van, maar mag graag meepraten.

 

Ik heb luisteraar een paar maal gevraagd naar zijn gebrekkig taalgebruik, en het blijkt dat hij zelf ook zegt de taal niet machtig te zijn, en derhalve vraagt om wedervragen om zijn standpunt duidelijk te maken. Helaas werkt dat op een forum niet zo.

Ik begrijp dan ook dat een moderator hier moe van wordt.

Het is mooi dat luisteraar in onze taal meedoet, maar beter kan hij zijn bijdragen eerst laten lezen door iemand die de taal machtig is.

Het is vervelend om pas na enkele bijdragen van zijn kant duidelijk te hebben wat hij bedoelt, en dan is er reeds een zijdelingse discussie gestart, waaronder deze bijdrage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...