Ga naar inhoud


Is de wereld plat of rond?


astro iris

Aanbevolen berichten


Haal die schotel maar van het dak want er zijn geen satellieten volgens de Flat Earth Society:

 

"There are No satellites in space, as nobody can penetrate the barrier keeping us inside this atmosphere. Our internet and cable service are transmitted through tens of thousands of miles of underwater sea cables, and also these satellite weather balloons in our skies"

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, alleyoop zei:

Haal die schotel maar van het dak want er zijn geen satellieten volgens de Flat Earth Society:

 

"There are No satellites in space, as nobody can penetrate the barrier keeping us inside this atmosphere. Our internet and cable service are transmitted through tens of thousands of miles of underwater sea cables, and also these satellite weather balloons in our skies"

De bevestiging van mijn bericht erboven.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
56 minuten geleden, astro iris zei:

Wat ik mij wel afvraag, wat wou hij eigenlijk bewijzen,  had hij dan nog nooit in een vliegtuig gezeten? Daar kon hij het toch ook al gezien hebben.

Op een gewone lijnvlucht is dat nog niet goed te zien.

Pas vanaf 30 km hoogte of meer kan je de kromming van de aarde geleidelijk gaan waarnemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, maar het punt is bij het opstijgen kan je de horizon verder zien dan op de grond en hoe hoger je gaat hoe verder je kunt zien. Bekijk het zo, als je aan de kust staat en je ziet in de verte alleen de wieken van de windmolens, ga vervolgens op de hoogste verdieping van appartement staan en je kan bijna de volledige windmolen zien. waarom, omdat de horizon afbuigt. Zo simpel.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lui, jullie begrijpen het allemaal niet! De aarde is plat en wanneer je aan de rand komt en daar een stap overheen zet, beland je in een soort van "wormhole" waar je niets van merkt en kom je zo aan de andere kant van de schijf terecht.

De lucht is van aluminiumfolie die licht en radiosignalen reflecteert.

Aan de rand staan wat zendstations die met hun antennes op willekeurige delen van de "lucht" staan gericht zodat wij deze weer met schotels kunnen ontvangen.

Het is gewoon al la 'Truman'  show.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, drz zei:

Lui, jullie begrijpen het allemaal niet! De aarde is plat en wanneer je aan de rand komt en daar een stap overheen zet, beland je in een soort van "wormhole" waar je niets van merkt en kom je zo aan de andere kant van de schijf terecht.

De lucht is van aluminiumfolie die licht en radiosignalen reflecteert.

Aan de rand staan wat zendstations die met hun antennes op willekeurige delen van de "lucht" staan gericht zodat wij deze weer met schotels kunnen ontvangen.

Het is gewoon al la 'Truman'  show.

 

 

Hopelijk is dit om te lachen, anders  denk jij  ook dat Nederland  grenst aan Luxemburg en Denemarken.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Penthe zei:

De laatste 5 jaar ben ik getuige van een enorme achteruit gang in het denken van de mens, we gaan dus achteruit niet snel maar keihard. Waar gaat dit naartoe met de alsmaar groeiende groep randebielen? Daar laat je toch geen kind meer in opgroeien.

Ik rust mijn koffer.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Penthe zei:

De laatste 5 jaar ben ik getuige van een enorme achteruit gang in het denken van de mens, we gaan dus achteruit niet snel maar keihard. Waar gaat dit naartoe met de alsmaar groeiende groep randebielen? Daar laat je toch geen kind meer in opgroeien.

Ik deel volop je mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelf denken en er een eigen mening op na houden kost je binnenkort punten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...