Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Als ik de kachel aan zou steken, dan ben ik gelijk één kuub gas kwijt. Om zo even de kou uit huis te verdrijven.

Ik heb eens voor de gein de smart meter app geladen op de telefoon om te zien wat een uurtje stoken ( CV dus geen kachel ;) ) doet op de gasmeter.

 

Hier is het buiten 8,3 graden Celcius maar ook een fijn zonnetje en blauwe lucht.

 

  • Like 1

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tonskidutch zei:

Als ik de kachel aan zou steken, dan ben ik gelijk één kuub gas kwijt. Om zo even de kou uit huis te verdrijven.

Ik heb eens voor de gein de smart meter app geladen op de telefoon om te zien wat een uurtje stoken ( CV dus geen kachel ;) ) doet op de gasmeter.

 

Hier is het buiten 8,3 graden Celcius maar ook een fijn zonnetje en blauwe lucht.

 

Tonskidutch, ik wil je niet ongerust maken, maar een paar weermodellen geven aan dat je nog vele kubieke meters extra aardgas gaat verstoken in december.

 

image.png

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2022 om 08:52, Sprietje zei:

Vannacht niet kouder geweest dan 20°C

 

Het wordt bij ons hier nooit kouder dan 20°C. 😁 😁

Trouwens Sprietje, ik heb even gekeken, maar zo lekker mollig warm is het bij jouw daar niet echt..het is dinsdag volgende week ook maar 6°C minimum.

Die dekens die ik beloofd heb kan altijd nog opsturen.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Het wordt bij ons hier nooit kouder dan 20°C. 😁 😁

Trouwens Sprietje, ik heb even gekeken, maar zo lekker mollig warm is het bij jouw daar niet echt..het is dinsdag volgende week ook maar 6°C minimum.

Die dekens die ik beloofd heb kan altijd nog opsturen.

 Tja, dat het bij jou nooit kouder wordt dan 20°C is geen wonder. Dat is ook geen Europa waar jij woont.

En waar jij die onzin vandaan haalt dat het hier volgende week dinsdag maar 6° wordt. Minimum temperatuur volgende week dinsdag 13°C. Die dekens hoef je dus niet op te sturen. Trouwens, wie slaapt er nu onder dekens, ik slaap al 60 jaar onder een dekbed.

 

weer Cartagena.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...als ik op weather.com kijk, zie ik toch echt het volgende: (zie screenshot)
En wel op dinsdag 7°C minimum. Dat is warmer dan 6°C. Maar toen ik keek, een uur geleden was het 6°C. Ik sta niks te verzinnen.
Het zal me verder een worst wezen, maar vertel nou niet dat het daar bij jouw zo´n God´s paradijs is, want het weer kan er ook kuren hebben.
Dat kan ook bij ons gebeuren want als het eens regent, dan wil je hier ook niet echt zijn. Grote kans dat de auto´s door de straten drijven.
Om het over zandstormen maar niet te hebben. Dat komt ook voor.
En mocht ik het tijdens het slapen toch koud krijgen dan is er altijd nog mevrouw IJzerbout waar ik tegenaan kan leggen. Nog beter dan een dekbed.

 

Screenshot_20221125-145028.thumb.png.56db484f2eb716db9bbfa705dbe1036d.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...