Ga naar inhoud


Luchtfoto's voor Google maps?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Vandaag vliegt er een vliegtuig boven de Veluwe, de OO-GPS, binnenkort nieuwe satelliet foto's in Google maps?

afbeelding.png

https://www.hangarflying.eu/2012/03/eurosense-een-expert-in-geo-informatie/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 minuten geleden, minplus zei:

Was ook mijn 1e gedachte en dan vooral wietplantages waarbij schuren ed. te warm zijn voor wat logisch is.

Dat doen ze met een helikopter.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag een gelijkaardig patroon zo een maand geleden in Vlaanderen tussen Diest en Tienen. Toen was het ook middernacht.

Bleek een vliegtuigje te zijn dat in Noord-Frankrijk was opgestegen.

Voor zover ik mij herinner, gaf flightradar24 een link naar een publiciteitsfirma als eigenaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

Vandaag vliegt er een vliegtuig boven de Veluwe, de OO-GPS, binnenkort nieuwe satelliet foto's in Google maps?

 

Het lijkt mij dat ze satellietfoto's maken met een satelliet. Dat bedrijf doet iets met GEO data.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De google maps afbeeldingen van onze streek zijn luchtfotos, geen satelliet opnamen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Elke paar jaar worden er nieuwe fotos gemaakt, omdat er veel in de tijd verandert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment zijn er bergen vliegtuigen bezig om luchtfoto's te maken of te scannen maar dit zie je heel vaak, is niks bijzonders.

 

OO-GPS

PH-SVZ

D- IDOS

PH-SLC

PH-KIO

PH-SVX

I-GAUS

HB-TEN

OE-FMM

D-IBGC

PH-PNX

OO-ESA

OO-VSB

 

En wellicht nog meer.,..

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is Google streetview, das wat anders.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...