Ga naar inhoud


Film Europe


greydutch

Aanbevolen berichten

Ik heb net vastgesteld dat ik de zender Film Europe niet meer kan ontvangen. Mijn abonnement heet tegenwoordig Rijk (inmiddels € 24,95 per maand) en ik heb een extra kaart (die blijkbaar nu Multiroom Rijk heet) à € 6,50 per maand. Bij beide kaarten blijft het beeld zwart voor Film Europe.

 

Eigenlijk weet ik wel zeker dat ik deze zender vroeger kon kijken (dus vóór de naamsverandering naar Rijk), nu niet meer. Ik woon in het buitenland, dus naar Canal Digitaal bellen doe ik liever niet. Volgens hun zenderoverzicht is deze zender beschikbaar vanaf het pakket Riant, en ik dacht eigenlijk dat mijn pakket Rijk hier nog boven zat.

 

Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je wel voor dit snelle antwoord. Op de website van Canal Digitaal wordt Film Europe overigens nog steeds in bloemrijke bewoordingen de hemel in geprezen: https://www.canaldigitaal.nl/zenders/films-en-series/film-europe/

 

Waarom in hemelsnaam gooien ze er zo'n zender dan toch uit? Ik krijg echt nooit informatie van CD als ze weer eens een zender op zwart zetten, terwijl Ik het best wel interessant zou vinden om na te lezen wat de beweegredenen van CD daarvoor zijn (en natuurlijk ook of er wellicht een passende vervanging voor komt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik keek wel vrij regelmatig naar Film Europe. Het was enigszins te vergelijken met het vroegere Film1 Sundance, met een filmhuis-aanbod, zoals je slechts zelden op de publieke zenders in binnen- en buitenland ziet.

Sundance is verdwenen, nu dus ook Film Europe. Wat blijft is de geijkte B-rommel die je verder op Film1 ziet en eindeloos wordt herhaald. Ik begrijp niet hoe ze daar nog geld voor durven te vragen. Mijn abonnement heb ik al een jaar of 2 geleden opgezegd en ik zie in de programmagids nog steeds dezelfde B-films en erger terugkomen.

 

Overigens had ik vanavond wel beeld op de Film1-kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlandse ondertiteling zit er nog wel bij.
Ook wordt er nog gecodeerd met Mediaguard, providers 00006A en 00006C.
Kennelijk moet je dus een abonnement bij SkyLink afnemen om de zender nog te kunnen zien?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb er een aantal keer een blik op geworpen, ik zal het niet missen, dan liever wat recenters met eventueel wat reclame er door, zolang het dan wel gratis is heb ik met iets aan reclame er tussen door geen problemen ermee.

 

Ik moet nog steeds mijn triple LNB installeren, bestaat Film5 uit Engeland nog?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...