Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Smerig & walgelijk , hoe hersenziek moet je zijn om zoiets nog maar te durven ??

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/amerikaanse-politie-zoekt-vrouw-die-opzettelijk-op-baby-in-kinderwagen-hoestte~a6b45d00

Hopelijk is dat kind hierdoor niet besmet !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎6‎-‎2020 om 23:15, Zunigkyk zei:

veel leuker is zijn de  blikken van de patienten

Een levendige vrolijke blik in/tijdens een dode(n)tijd in een verzuurde wereld !!

Die vrouw heeft niks verkeerd gedaan , ze werd uiteindelijk vrijgesproken + ze is nu ook fotomodel , gelukkig !! :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Penthe zei:

Hier in Spanje komen ook weer overal nieuwe meldingen boven, dit is nog lange niet over.

 

Zal heel interessant zijn om te zien wat ze gaan doen wanneer dit in een door buitenlandse toeristen bezochte badplaats/stad gaat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, pollegazon said:

 

Zal heel interessant zijn om te zien wat ze gaan doen wanneer dit in een door buitenlandse toeristen bezochte badplaats/stad gaat zijn.

Hier kun je zien waar de meeste infecties zijn er hoeveel erbij gekomen zijn de laatste 24 uur dat is sinds gisteren verdubbeld. https://www.rtve.es/noticias/20200624/mapa-del-coronavirus-espana/2004681.shtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt dat de regering wilde tegenhouden.

Bijvoorbeeld de mondkapjes-kwestie om maar iets te noemen.

Tsjechië dik 300 doden op 11 miljoen inwoners maar meteen aan de mondkapjes vanaf het begin, Nederland de mondkapjes naar China geëxporteerd dus zonder mondkapjes (want handel is handel en zo) en dik 6000 doden op 17 miljoen inwoners. Twaalf keer zoveel...

Toeval naast andere factoren?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, minplus zei:

Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt dat de regering wilde tegenhouden.

Bijvoorbeeld de mondkapjes-kwestie om maar iets te noemen.

Tsjechië dik 300 doden op 11 miljoen inwoners maar meteen aan de mondkapjes vanaf het begin, Nederland de mondkapjes naar China geëxporteerd dus zonder mondkapjes (want handel is handel en zo) en dik 6000 doden op 17 miljoen inwoners. Twaalf keer zoveel...

Toeval naast andere factoren?

 

wat denk jezelf, is een grote massamoorden aan de gang mededankzij kabinet Rutte

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mensen met weinig kennis van zaken (behalve zoveel mogelijk geld verdienen voor een bepaalde groep cq. bezuinigen op de verkeerde dingen) vaak totaal verkeerde beslissingen nemen. Ik denk geen seconde dat dit kabinet bewust aanstuurt op duizenden doden of het ziet als lateral damage.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, edbe zei:

wat denk jezelf, is een grote massamoorden aan de gang mededankzij kabinet Rutte

 

Pfff, na 17 uur nog niet uitgelachen om jou.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Pfff, na 17 uur nog niet uitgelachen om jou.

 

Is gewoon een feit, personeel heeft maandenlang in verzorgingstehuizen moeten werken zonder beschermingsmiddelen. Onder het personeel zijn veel doden gevallen, maar nog veel meer bewoners hebben het niet overleefd. Met dank aan de bezuinigingen op de zorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker, maar ik hou het als optimist algemeen meer op onbenul dan opzet. Hoewel ik bij verzorgingshuizen m'n vraagtekens heb; dat zie ik meer als een berekeningskwestie na gemaakte gigantische fouten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...