Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, minplus zei:

 

Je geeft je afweercellen een extra mogelijkheid en een paar bouwen die mogelijkheid in waardoor je immuun wordt.

 

Je kunt ook de kiekiek- methode volgen.

 

 

Dan heb je de 'kiekiek-methode' verkeerd gelezen ;)

 

Ik ben voorstander van het verhogen van algemene immuumsysteem om het verloop van wat voor virus dan ook milder te laten verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer dat systeem op hol slaat, wordt je zelf je grootste vijand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons immuunsysteem is niet te manipuleren, hoewel gezond leven wel kan helpen om zo min mogelijk fouten in de toekomst uit te sluiten.

Want, het probleem is ons lichaam zelf. Elke tien jaar is je lichaam compleet vernieuwd doordat oude cellen vervangen worden door nieuwe...als laatste ons skelet wat meer tijd nodig heeft, maar alle organen, spierweefsel en noem maar op zijn letterlijk vervangen door nieuwe exemplaren.

Bij het vervangen en kopieren gaat er wel eens wat mis wat gekke dingen kan veroorzaken.

... waaronder datgene wat wij "veroudering" noemen en een ander uiterlijk krijgen in de loop van ons leven.

Want bij het vervangen is het origineel nooit te evenaren door invloeden van buitenaf en door genetische eigenschappen van de mens.

 

Niet alleen kunnen cellen door het kopieren op hol slaan (kanker) maar ook je immuunsysteem kan plotseling anders gaan reageren en wanneer je dan net even pech hebt, keert het zich tegen je en heb je een probleem.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, drz zei:

Ons immuunsysteem is niet te manipuleren,

 

 

Nou en of drz. Ons immuumsysteem bestaat uit twee delen. Het eerste deel wordt erfelijk overgedragen en het tweede deel wordt opgebouwd door in aanraking te komen met bacterieen of virussen. Dat kan door ergens wat op te lopen, maar ook door preventieve vaccinaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in, maar laat ik het zo zeggen dat ons immuunsysteem hooguit gezond te houden is door gezond te leven, maar dat men nooit uitgesloten kan zijn van veranderingen of fouten.

Het immuunsysteem is zeker te trainen, wat ik denk dat jij bedoelt.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, kiekiek zei:

 

Nou en of drz. Ons immuumsysteem bestaat uit twee delen. Het eerste deel wordt erfelijk overgedragen en het tweede deel wordt opgebouwd door in aanraking te komen met bacterieen of virussen. Dat kan door ergens wat op te lopen, maar ook door preventieve vaccinaties.

Je snapt het nog steeds niet helemaal, kiekiek, en drz. mist ook wat kennis op dit gebied.

Ons immuunsysteem bestaat niet uit 2 delen. In het DNA van het systeem is ingebouwd om op indringers te reageren, ze uit te schakelen en daarmee immuun te worden.

Je kunt je leven en gezondheid redden door niet erg ziek te worden of dood te gaan door een vaccinatie met een onschuldige variant erop en daarmee immuun te worden.

Een immuunsysteem train je niet. Het is er. En je kunt het helpen met een vaccin en door stress te vermijden en niet al te gekke dingen te doen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, minplus zei:

Een immuunsysteem train je niet. Het is er. En je kunt het helpen met een vaccin en door stress te vermijden en niet al te gekke dingen te doen.

Niet? Oh, dan hoeven we dus ook nooit meer te vaccineren.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, kiekiek zei:

We zeggen gewoon hetzelfde minplus, alleen in andere bewoordingen.

 

Dus hou je denigrerende toontje even voor je.

 

 

Ik ben altijd erg blij als iemand me verbetert en iets tegen me zegt waar ik iets meer van leer en op dat gebied slimmer/beter word. Heb daardoor gelukkig enorm veel foute ideeën kunnen aanpassen en ben die loodgieters, hoogleraren, bouwvakkers, stratenleggers, artsen en noem maar op daar eeuwig dankbaar voor want zij wisten domweg meer op dat gebied. Maar ik heb hun inbreng nooit als denigrerend ervaren.

 

4 minuten geleden, drz zei:

Niet? Oh, dan hoeven we dus ook nooit meer te vaccineren.

 

Dat is geen trainen, drz. Je laat het gewoon z'n werk doen zonder eerst doodziek te worden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...