Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, astro iris zei:

Ook geen marmot meer eten, want dan krijg je de builenpest.

in Mongolië, China en Rusland een gevaarlijke ziektedrager dus die niet op de menukaart hoort!

 

Het is anders ook heel bedenkelijk dat Nertsen Covid-19 kunnen krijgen en geruimd moeten worden. Afgezien van de fokkerij voor bont die blijkbaar weer mag.

Men weet nog niet veel over de verspreiding. Zo ook weer het nieuwe inzicht van 't RIVM over de aerosolen die toch gevaarlijker zijn dan gedacht.

(MIT sneezing)

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sterfte en doodgaan is wel net iets anders dan je leven lang als jongeling ernstige lichamelijke beperkingen en aandoeningen er aan over houden.

Dat weten we onderhand over Covid-19. Dus denk maar niet dat je het als jeugdige examen feestvierder eenmaal besmet makkelijker zult hebben.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die jongelingen gebruiken tegenwoordig lachgas voor ernstige lichamelijke gebreken en aandoeningen.

Voor versneld resultaat wordt het genuttigd in een rijdende wagen, liefst als bestuurder.

Voor de lange termijn effecten, door de afbraak van vitamine C als beschadiging van het ruggenmerg met verlamming als gevolg.

 

Die hebben daarvoor geen Covid 19 virus nodig.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Sterfte en doodgaan is wel net iets anders dan je leven lang als jongeling ernstige lichamelijke beperkingen en aandoeningen er aan over houden.

Dat weten we onderhand over Covid-19. Dus denk maar niet dat je het als jeugdige examen feestvierder eenmaal besmet makkelijker zult hebben.

 

 

Dat was is helemaal waar Tonski, maar eigenlijk weten we pas over een tijd in hoeverre dat blijvend is.

4 minuten geleden, ceesv zei:

Die jongelingen gebruiken tegenwoordig lachgas voor ernstige lichamelijke gebreken en aandoeningen.

Voor versneld resultaat wordt het genuttigd in een ri8jdende wagen, liefst als bestuurder, voor de lange termijn door de afbraak van vitamine C als beschadiging van het ruggenmerg met verlamming als gevolg.

 

Die hebben daarvoor geen Covid 19 virus nodig.

 

Sjaaa die jonkies doen dat gewoon zelf, dus niet achteraf mekkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is als een bijna dood ervaring. Toen er nog geen sprake was, je zit daar met hoge koorts en plots schiet je wakker en haalt diep of terug lucht. In die schemerperiode denk je' ik heb nog niks verwezenlijkt, nu al weg'. Leg dat maar eens uit aan mr dr.

Dit is voor de doe het zelvers. Tegenwoordig gaat dat via het gasthuis.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tonskidutch zei:

in Mongolië, China en Rusland een gevaarlijke ziektedrager dus die niet op de menukaart hoort!

 

Nog niet zo heel lang geleden kreeg je hier ook allerlei puisten en bulten als je alleen maar varkensvlees at.

Kwam je hier met een steenpuist oid. bij de huisarts dan was steevast zijn advies "eet wat vaker rundvlees en kip" ipv. varken.

Door strengere regels en andere voeding van de varkens heb je daar nu nagenoeg geen last meer van, waarom zou dat bij andere dieren ook niet kunnen zodat ze veilig gegeten kunnen worden? (als dat alles lekkernij wordt gezien)

Denk dat door dit soort ziektes even hard op de rem getrapt wordt en ook links en rechts gekeken wordt ipv. alleen maar plankgas rechtdoor onder het mom van  "altijd al zo is geweest"

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na aanhoudend advies van de experten wordt in België vanaf zaterdag het mondmasker verplicht in o.m. winkels en winkelcentra, bibliotheken, musea enz.

 

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/mondmaskers-vanaf-zaterdag-verplicht-in-alle-winkels-bioscopen-gebedshuizen-bibliotheken-en-musea~a8e6f1e8/

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, pollegazon zei:

Na aanhoudend advies van de experten wordt in België vanaf zaterdag het mondmasker verplicht in o.m. winkels en winkelcentra, bibliotheken, musea enz.

 

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/mondmaskers-vanaf-zaterdag-verplicht-in-alle-winkels-bioscopen-gebedshuizen-bibliotheken-en-musea~a8e6f1e8/

Een wijs besluit.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Luxemburg was dat al zo. Men wordt gewoon geweerd zonder mondkapje.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, drz zei:

In Luxemburg was dat al zo. Men wordt gewoon geweerd zonder mondkapje.

 

Er moet nog heel wat gebeuren voor ik met een mondkapje rondloop. Het lijkt me erg oncomfortabel, en het geeft zo'n ziektecrisis gevoel.

Ik zal die plaatsen mijden waar dat verlangd wordt. Hier gaat het er nog schappelijk aan toe. Behalve in het OV. Als je in de stad mensen met zo'n ding ziet lopen kan je  gevoeglijk aannemen dat ze met bus of trein kwamen. Wel zie je hier af en toe voorzichtig aangelegde ouderen met zo'n ding.

 

Ik zie dat velen hier heel erg voor mondkapjes zijn. Maar draag je ze zelf ook? En hoe vaak? En waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag het mondkapje regelmatig overal in alle publieke gelegenheden want dat is verplicht en nu is in sommige delen van Spanje het continu dragen van een mondkapje verplicht aangezien we weer mega veel uitbraken hebben. We zijn in een paar dagen tijd van 70 per dag nu naar 333 gegaan in de laatste 24 uur en dit gaat vooralsnog flink oplopen omdat velen zich niet aan de regels houden. Zelfs mensen die weten dat ze Corona hebben gaan gewoon boodschappen doen in een vrij drukke supermarkt en besmetten zo bewust anderen omdat ze schijt aan de rest van de wereld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, Zunigkyk zei:

Het lijkt me erg oncomfortabel, en het geeft zo'n ziektecrisis gevoel.

Lijkt?

Dus nog niet zelf geprobeerd?

 

Het is wennen, maar er zijn gebieden waar iedereen er een gebruikt in winkels etc.

En je beperkt het gevaar dat je iemand besmet.

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...