Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Als een operatie ivm kanker niet doorgaat omdat de ic volligt met coranas, en deze gaan dan dood. Zijn dit dan kanker of covid slachtoffers?

 

De maatregelen tegen besmetting blijven hard nodig. De huidige preteconomie mag nooit een argument zijn om mensen te laten sterven.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, kiekiek zei:

Hier kan je het volledige artikel als pdf downloaden:

 

https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.06.29.174888v1.full.pdf

"In Zweden is dus al een immuniteit van 30 procent bereikt. Goed nieuws! "

 

Ja, te makkelijk kort door de bocht misschien... Inmiddels zeggen ze dat er een zwakke en agressieve variant zijn.

De zweden zouden dus slechts immuun voor de zwakke variant kunnen zijn.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die weet hoe lang wij ook nog van die mondmaskers moeten dragen (in België) in de stations en op de trein?

Nog tot september zeker of nog tot t einde van t jaar of nog zolang er besmettingen zijn in het land?

Niet echt leuk te noemen want als ik met de trein naar t werk ga ben ik al 1u en 30 min onderweg.

Je kan en mag niets drinken eventjes aangezien je verplicht bent je mondmasker te dragen, ik hoop dat het rap mag veranderen of ik blijf mooi thuis of neem mooi verlof als ik zou verplicht worden om toch naar t werk te gaan.

De besmettingen gaan wereldwijd mooi de hoogte in, als we wereldwijd per week aan 1.000.000 besmettingen zitten. Er zullen nog 20 30 40 50 60 70 80 miljoen besmettingen volgen op die manier.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrijnende toestanden in Vlaamse woonzorgcentra: ‘Stervende vrouw lag al in lijkzak voor ze dood was’

https://www.ad.nl/buitenland/schrijnende-toestanden-in-vlaamse-woonzorgcentra-stervende-vrouw-lag-al-in-lijkzak-voor-ze-dood-was~ad45565f

Jeroen Bossaert 04-07-20 , 09:03 Laatste update: 11:27

Schandalig zelfs !!

 

OFF-topic:

Mensen die niet zelfstandig of snel genoeg konden eten, zagen hun nog volle bord al afgeruimd worden, omdat er geen tijd was om hen te helpen.

Bron: ad.nl Jeroen Bossaert 04-07-20 , 09:03 Laatste update: 11:27

Dat heb ik al 10 jaar eerder meegemaakt in het rusthuis waar een tante van mij verbleef !!

Ik bleef er bij , zodat het personeel geen bord mocht of kon meenemen
TOTDAT ze klaar was !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weer es de grote stad in om wat te shoppen

Was direkt de laatste keer. 

Je kunt werkelijk nergens spontaan neerploffen om ff een kopje koffie te drinken laat staan een toiletbezoek. 

Overal moet je reserveren en toiletten zijn gesloten. 

Dan laat ze maar mooi failliet gaan. 

Dit is ook niks als je nergens meer een plasje kunt doen. 

Het is volledig doorgeslagen. 

Ik bestel m'n kleding wel online. 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Gerard 76 zei:

Gisteren weer es de grote stad in om wat te shoppen

Was direkt de laatste keer. 

Je kunt werkelijk nergens spontaan neerploffen om ff een kopje koffie te drinken laat staan een toiletbezoek. 

Overal moet je reserveren en toiletten zijn gesloten. 

Dan laat ze maar mooi failliet gaan. 

Dit is ook niks als je nergens meer een plasje kunt doen. 

Het is volledig doorgeslagen. 

Ik bestel m'n kleding wel online. 

 

Man man . Jij zou je tent maar eens 11 weken dicht hebben moeten houden , en als je dan weer een paar mensen binnen mag laten en je houd je niet aan de OPGELEGDE regels krijg je ook nog eens 4000 euro boete , nou dank je wel

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Gerard 76 zei:

Dit is ook niks als je nergens meer een plasje kunt doen. 

Het is volledig doorgeslagen. 

Dat is heel vervelend dat je nergens een plasje kunt doen... daar zijn oplossingen voor

 

de vrouwen kunnen een snelzeiker aan trekken en boven de goot van de straat http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/snelzeiker

de mannen kunnen een urinaal plasfles meenemen

 

:grin: succes

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons moe heeft dat al moeten doen in een Ardens dorpje. Die is van de oude tijd en als het dringend is?

Normaal moet men je binnenlaten maar is meestal hopeloos en de meeste pakjesmannen gebruiken ook een fles. Op de snelwegparkings zie je zo'n flessen liggen. Lijkt op limonade maar.....stinkt hard.

Verlof nemen, de media en de verzekeringen kunnen  daar ook wel iets voor doen denk ik. Niks is zeker verkondigd men.

 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...