Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Dit kom ik regelmatig tegen, probleem is alleen als jij daar moet werken en er is een vaste prijs afgesproken om de klus te klaren hoe ga je dan hier mee om?

Netjes blijven wachten tot je ruimte hebt/krijgt betekend dat wat je normaal in 1 dag zou doen nu 1,5 week gaat duren.

Snap, met al die dooie vis, wel waarom ze een mondkapje voor hebben :D

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doet me denken aan toen de kinderen nog klein waren er er vriendjes en vriendinnetjes aan het spelen waren.

Toen er begonnen werd met eten koken was de vraag uiteraard "wat eten jullie vandaag"'?

Dus ik zeg "dooie koeienstaarten soep en dan eten we een dooie kip op met aardappels en groente"

Die kinderen kijken al zo van "ben blij dat ik hier niet hoef te eten"

 

Krijgen we 's avonds een telefoontje van een van de ouders met wat wij in hemelsnaam toch aan het eten waren want dat klonk toch niet echt smakelijk.

euuhhhh

 

"eten jullie de koe en kip dan altijd levend op"? :D

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen die hun hoop hebben gevestigd op een vaccin:

 

De Europese Commissie wil dat tijdelijk de strenge regels voor genetische manipulatie opzij worden gezet. Op die manier hoopt de commissie dat een vaccin tegen corona sneller kan worden ontwikkeld. In het Europees Parlement zijn er grote voorstanders, maar ook felle tegenstanders.

Het gaat om het begrip GMO (genetische gemodificeerde organismen). Knutselen aan het dna van planten en dieren is aan strenge regels gebonden. Net zoals in de landbouw, worden in de farmaceutische industrie soms kleine aanpassingen gemaakt in het dna van bijvoorbeeld planten.

Nu er zo snel mogelijk een coronavaccin nodig is, staan de strenge regels in de weg, vindt de Europese Commissie. Vooral omdat farmaceut AstraZeneca, waarmee Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italië een overeenkomst hebben gesloten, in de ontwikkeling van het vaccin ook gebruikmaakt van dit soort technieken.

 

https://nos.nl/artikel/2338868-europese-commissie-wil-soepelere-regels-in-jacht-op-vaccin.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mens weer voor god laten spelen...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je neemt al genetisch gemodificeerd voedsel tot je, je angst is gebaseerd op onwetendheid.

 

In halvarine of nootjes zit al gemodificeerd gen, en er zijn nog veel meer voedingsmiddelen waar op een of andere manier genetisch gemodificeerd materiaal zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft natuurlijk geen "genetische" manipulatie te zijn, maar de mens manipuleert zijn omgeving sowieso.

Door antibiotica zo vaak en veel te gebruiken in de kippen- varkens- en koeienstallen kennen we inmiddels resistente bacteriën die extreem gevaarlijk zijn.

Naast de chemische vervuiling van ons water en lucht worden mutaties bij dier, plant en mens opgeroepen.

De zogenaamde suikervervangers en ga zo maar door.

Benzeen en tolueen in jullie benzine dat astmatische allergieën teweeg brengt en om maar te zwijgen van alle aftalaten en chemische reukpreparaten in materiaal en wc verfrissers.

Dus of je er een broodje pindakaas van maakt is dan ook niet meer zo boeiend.

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat toch om genetische veranderingen van stofjes bij het ontwikkelen van het vaccin, waardoor het vaccin effectief wordt.

Ik lees nergens dat het vaccin jouw DNA gaat veranderen.

 

Heb je daar een bron voor?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Gaat niet om genetisch voedsel, maar een vaccin wat onze genen zou kunnen veranderen.

Lezen!!! Het gaat om gemodificeerd spul in een vaccin.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Mojo zei:

Lezen!!! Het gaat om gemodificeerd spul in een vaccin.

 

Klopt! Normaal wordt er bij de ontwikkeling eerst getest op dieren en daarna mensen of het dna door een vaccin wordt veranderd. Die check willen ze dus deze keer gaan overslaan volgens een voorstel van de Europese Commissie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet precies begrijpt hoe een vaccin werkt, stel dan vragen, en trek niet meteen conclusies die je daarna als jouw waarheid de wereld in slingert. 

Wat ze (waarschijnlijk) doen, is een organisme welke volledig onschuldig is, en je niet ziek maakt, en waarvan je er waarschijnlijk al veel van in je lichaam hebt of krijgt, modificeren op een zodanige manier dat het een immuunrespons opwekt wat er voor zorgt dat er antistoffen worden aanmaakt tegen het virus.

Het organisme blijft onschuldig, maar heeft dus als neveneffect dat het de juiste immuunrespons opwekt. 

 

Bron; mijn vrouw die vaccins ontwikkeld voor de dierenwereld.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

Het hoeft natuurlijk geen "genetische" manipulatie te zijn, maar de mens manipuleert zijn omgeving sowieso.

 

De mens kan manipuleren wat die wil maar de natuur wint altijd.

"I am Nature, some call me Mother Nature", weet je nog?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wat ook een variant is, Big fellow: het virus in stukken breken en de stukken al dan niet in een speciale configuratie aanbieden in een vaccin; maar je vrouw heeft helemaal gelijk.

Je geeft je afweercellen een extra mogelijkheid en een paar bouwen die mogelijkheid in waardoor je immuun wordt.

 

Je kunt ook de kiekiek- methode volgen.

Dan word je (mogelijk dood)ziek met als na-effect meer of minder ernstige beperkingen in de rest van je leven. Met exact dezelfde veranderingen in het DNA van bepaalde afweercellen.

Het is een keuze.

Voor mij een volslagen maffe als je kennis van zaken hebt en een een beetje boel veel domme als je weinig benul hebt van virussen en afweer en vaccinaties en zo nog wat en je info van wat kreten op internet haalt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...