Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, moonchild zei:

Voor de jeugd is het nu partytime. Ze gaan echt helemaal los in binnen en buitenland.

Tot ze er bij neervallen , dan zullen ze wel anders beginnen piepen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, geld erotiseert nu eenmaal en het ultieme bewijs dat de mens nog steeds niet de status van holbewoner is ontstegen.

Rijkdom zou in principe geen invloed meer hoeven hebben op de verhoogde kans op voortplanting, maar je ziet het....

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Nederland , althans op veel plaatsen, doen veel mensen weer alsof Corona niet meer bestaat.. In de supermarkten staan de mensen zowat schouder aan schouder en wanneer je er iets over zegt staan ze je raar aan te kijken..

Maar ik heb vanmiddag heerlijk op het terras gezeten met de ega...in een uithoek waar niemand dichtbij kon komen behalve de uiterst vriendelijke serveerster. :)

..We hebben genoten!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook domme app's.

In de Bild Zeitung staat te lezen dat die corona app in Duitsland wekenlang niet werkte op verschillende android type telefoons!

En hier zijn ze nog bezig met ontwikkelen :grin:

Doe mij maar een duikers uitrusting!

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, drz zei:

Maar ik heb vanmiddag heerlijk op het terras gezeten met de ega...in een uithoek waar niemand dichtbij kon komen behalve de uiterst vriendelijke serveerster. :)

 

 

Ouwe snoepert ;)

 

Maar ik had het vorig weekend ook op een terrasje. Iedereen keurig netjes op afstand, op het bedienend personeel na. Hoe moeten ze anders een hapje en drankje voor je neus zetten? Maar ook daar een zeer vriendelijke serveerster ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, edbe zei:

wat zijn er domme mensen op de wereld, naleven van 1.5 m bestaat gewoon niet meer....

gewoon mondkapjes gaan invoeren.....

 

De media en politici schreeuwen in koor moord en brand.

 

Maandag was even een piekje omhoog, maar die ebt alweer langzaam weg.

 

De afgelopen 14 dagen ´maar liefst´ 4 sterftes in ons land.

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook andere groepen die moord en brand schreeuwen.

Quote

Viruswaanzin verliest kort geding

Nu.nl

 

en dat is maar goed ook dat ze verliezen want ik wil niet door hen vertegenwoordigd te maken krijgen met dergelijke losbandigheid

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...