Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Vandaag in het nieuws dat Engeland morgen in laat gaan dat een ieder die uit Frankrijk of Nederland naar Engeland wil verplicht 14 dagen in quarantaine moet.

Zojuist ook het bericht dat Duitsland geheel Spanje (muv. de Canarische eilanden) code oranje heeft gegeven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, gerrit B zei:

Vandaag in het nieuws dat Engeland morgen in laat gaan dat een ieder die uit Frankrijk of Nederland naar Engeland wil verplicht 14 dagen in quarantaine moet.

Zojuist ook het bericht dat Duitsland geheel Spanje (muv. de Canarische eilanden) code oranje heeft gegeven.

Zou dat een economische kwinkslag zijn? Immers, veel Duitsers gaan altijd naar de Canarische eilanden op vakantie.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lang je nog een paar avonden kunt matten met de Militaire Eenheid van de politie en wat molotov cocktails in een paar wijkcentra kan gooien of in iemand anders zijn auto, dan is alles prima in orde en oké met de corona besmettingen.

Je kan het ook echt niet bevatten dat ze hun jongere broertjes en zusjes uit de wijk de kansen ontnemen door het sport en speelhuis af te fakkelen. Zal wel een door god ingegeven actie zijn.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Zo lang je nog een paar avonden kunt matten met de Militaire Eenheid van de politie en wat molotov cocktails in een paar wijkcentra kan gooien of in iemand anders zijn auto, dan is alles prima in orde en oké met de corona besmettingen.

Je kan het ook echt niet bevatten dat ze hun jongere broertjes en zusjes uit de wijk de kansen ontnemen door het sport en speelhuis af te fakkelen. Zal wel een door god ingegeven actie zijn.

 

Na Rotterdam en Amsterdam raken “we” nu ook Den Haag kwijt aan onze medelanders. Ik vraag mij af of corona hier een keerpunt in zal zijn.. 🤐🤐

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Con zei:

Zou dat een economische kwinkslag zijn? Immers, veel Duitsers gaan altijd naar de Canarische eilanden op vakantie.

Dat idee had ik ook, maar Mallorca, waar ook veel Duitsers naar toe gaan, is wel als risicogebied aangegeven.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit filmpje al is getoond maar hier

wordt Corona uitgelegd in Jip & Janneke taal.

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, kiekiek zei:

Als je kijkt naar de officiele cijfers van de Spaanse overheid is het aantal besmettingen alweer aan het dalen en het aantal sterftes niet echt zorgwekkkend:

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain

 

Vooral even kijken naar de grafieken Daily New Cases in Spain en Daily New Deaths in Spain ergens bovenaan.

De cijfers kloppen niet in de grafieken van de regering, hoe die tellen is mij een raadsel maar wat de regios vandaag allemaal doorgaven aan nieuwe geinfecteerde de afgelopen 24 op tv zitten we ruim op 10.000 nieuwe geinfecteerden per dag in Spanje. Catalonie staat bij de regering bijv. op 129 terwijl het daar meer dan 2000 is. Snap jij het nog nou de mensen in Spanje ook niet meer dus hebben we nu anti masker demonstraties met duizenden mensen op elkaars lip zonder masker. Zolang de regering onjuiste aantallen vermeld wordt de opstand enkel maar groter maar het aantal infecties ook.

 

Ow en het aantal doden wat nu valt is al hoger dan afgelopen maart, om dan te zeggen dat het meevalt NEE want de ziekenhuizen zijn alweer ontploft en men ligt alweer in de hal op de grond.

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

 

Ow en het aantal doden wat nu valt is al hoger dan afgelopen maart, om dan te zeggen dat het meevalt NEE want de ziekenhuizen zijn alweer ontploft en men ligt alweer in de hal op de grond.

 

 

 

Apart Penthe. Op worldometers was het in maart tussen de 750 en 1000 per dag en nu maar een handjevol en jij meldt totaal wat anders. Heb je misschien recente beelden van ontplofte ziekenhuizen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

 

Apart Penthe. Op worldometers was het in maart tussen de 750 en 1000 per dag en nu maar een handjevol en jij meldt totaal wat anders. Heb je misschien recente beelden van ontplofte ziekenhuizen?

Die beelden waren gisteren op de zender Telecinco te zien. Ik weet niet of ik die beelden terug kan vinden want als die ergens geplaatst worden dan worden die meestal 5 minuten later al weer ofline gehaald. Als ik het tegenkom zal ik het zeer zeker laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...