Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

precies, bij ons ook je krijgt een mail met een afhaal code, die type je bij binnenkomst in en je bent als eerst volgende aan de beurt, ook al zit de hele wachtkamer vol....

en als je opgeeft voor de automaat dan kun je met je code 24/7 je medicijnen ophalen

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja nou, sorry hoor, maar wanneer ik bij de apotheek meer tijd kwijt ben dan bij mijn huisdokter, terwijl ik alleen kom afhalen, dan deugt de afhandeling niet.

In mijn jonge jaren was ik nooit meer dan 5 minuten kwijt bij een apotheek, en toen was er nog geen sprake van afhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, johnno zei:

In mijn jonge jaren was ik nooit meer dan 5 minuten kwijt bij een apotheek, en toen was er nog geen sprake van afhalen.

Vroeger was sowieso alles beter....

 

Er waren natuurlijk ook minder ouderen, de bevolkingsdichtheid was dunner, er werden minder medicijnen gebruikt, er waren ook minder medicijnen op de markt, en ga zo maar door.

Thuis lag alleen aspirine...

 

Times are a changin'....

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, johnno zei:

Ja nou, sorry hoor, maar wanneer ik bij de apotheek meer tijd kwijt ben dan bij mijn huisdokter, terwijl ik alleen kom afhalen, dan deugt de afhandeling niet.

In mijn jonge jaren was ik nooit meer dan 5 minuten kwijt bij een apotheek, en toen was er nog geen sprake van afhalen.

 

Mwah in mijn jonge jaren moest ik een paar uur in de wachtkamer bij de dokter zitten voor ik aan de beurt was. Toen accepteerde je dat nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Mwah in mijn jonge jaren moest ik een paar uur in de wachtkamer bij de dokter zitten voor ik aan de beurt was. Toen accepteerde je dat nog.

Klopt ook. Drie kwartier wachten maalde niemand om.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Eduard07 zei:

Er waren minder ouderen, er werden minder medicijnen gebruikt....

 

Dat lijkt me niet erg relevant, en het lange wachten bij de dokter vroeger is dat al helemaal niet.

Het gaat er om hoe lang je moet wachten alvorens je een medicijn in ontvangst kan nemen.

Het klaar maken was in die dagen overigens ook nog eens meer werk dan nu.

Het kwam namelijk meestal uit potjes en moest precies afgeteld of afgewogen worden.

Tegenwoordig heeft de medewerker toegang tot een carrousel en hoeft niet eens meer op te staan.

 

Times are a changin, inderdaad, maar betekent dit dat de efficiëntie een stapje achteruit moet?

 

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gerrit B zei:

Wat ik hier had gelezen is dat men aan men aan de mutatie van het virus kon zien dat deze uit zuid Frankrijk en Spanje afkomstig was.

Dat is dus een ander verhaal dan wat men in dit artikel beweerd.

Heb je daar een linkk van, vind het beetje een raar verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regeladviezen hier in den Belgiek gaan wel heel ruim & diep (menens) !!

Viroloog Van Gucht geeft tips om thuis gasten te ontvangen:

“Naast wijn en water hoort nu ook handgel op tafel te staan”

TTR 07 oktober - 2020 - 10u46

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/viroloog-van-gucht-geeft-tips-om-thuis-gasten-te-ontvangen-naast-wijn-en-water-hoort-nu-ook-handgel-op-tafel-te-staan~a6590006

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, cookie monster zei:

Dit riekt naar sabotage. Zo krijgen we het virus er natuurlijk nooit onder. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regels omtrent covid 19 hier in België, dat is gewoon kafka.

Dit mag, dat is verboden, waarop dan weer uitzonderingen gelden, andere dingen worden niet verplicht maar aangeraden en niet vergeten als enig land, heeft België een bubbel van 4 personen. Om alles nog wat op de spits te drijven is daar nog viroloog-orakel Marc Van Ranst, beter gekend als de opper mopper smurf, die dagelijks op VTM tv komt en over alles zijn bedenkingen heeft. Nota bene dezelfde man die in maart beweerde dat corona maar een griepje was, en mondmaskers geen enkel nut hebben.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mondmaskerverhaal is een ingewikkeld verhaal, maar aangezien het virus nieuw is, kunnen er nieuwe inzichten komen. De WHO is ook voorzichtig over mondmaskers maar desalniettemin opgeschoven. En doordat er wereldwijd veel maskers worden gedragen, vallen er natuurlijk op den duur conclusies te trekken over de werkzaamheid ervan,

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat heet voortschrijdend inzicht.

 

Ondertussen worden in Duitsland grotere firma's bezocht door de gezondheidsdienst om te kijken of men de corona preventie maatregelen naleeft.

 

Bij overtreding volgen boetes en zelfs sluiting.

Verder geen vage adviezen maar dwingende voorschriften.

 

Duitsland had gisteren 2462 nieuwe besmettingen tegen Nederland 4528 besmettingen.

Duitsland heeft 80 miljoen inwoners, Nederland 17 Miljoen.

Duitsland heeft bijna 5 keer zoveel inwoners als Nederland, maar slechts de helft van de besmettingen.

 

Duidelijke verplichtende regels lijken toch het verschil te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niet te vergeten het - kennelijk - grootste probleem in NL: handhaving.

Hoe voorzichtiger de overheid wordt, hoe brutaler de weigeraars. 

Dat lijkt het intrappen van een open deur, maar voor deze regering lijkt stevig doorpakken nogal een obstakel.

En het resultaat is er ook naar: NL staat weer eens aan de top, maar nu qua aantal besmettingen. Dat is wel een twijfelachtige top.

Menig Europees land zal wellicht meewarig naar ons land kijken en daarbij denken: Kijk hun eens met hun altijd opgeheven vingertjes..

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...