Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, johnno zei:

Bij mijn apotheek hier mogen de klanten niet meer naar binnen.

Men heeft een raam in de buitengevel omgevormd tot loket.

En ik vind dat eigenlijk wel een goede oplossing.

Dan hoop ik voor je dat ze bij jouw apotheek wat sneller werken dan hier in Rijssen.

Hier kunnen ze met 3 man achter de balie er nog rustig een kwartier over doen om even wat medicijnen te pakken.

Sinds 1 apotheker hier zo ongeveer het alleen recht heeft is het een ramp.

Voorheen kon je je melden en meestal had je achterwerk de stoel nog maar net geraakt of je naam werd al weer afgeroepen, nu zit je meestal maar te wachten en wachten en tegen de tijd dat je denkt "en nu ga ik naar huis" loopt er iemand naar een lade, trekt er wat medicijnen uit, gaat wat papieren invullen en kun je ze meenemen.

Je zal al die tijd maar buiten staan met dit weer. :angry:

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Onze apotheek heeft een afhaalautomaat. We kunnen een code regelen, zodat we de medicijnen zelfs kunnen halen als de boel gesloten is (en dat is best vaak).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Ok bedankt!

 

"Doordat virussen als ze zich vermenigvuldigen af en toe kopieerfouten maken, kun je na verloop van tijd verschillen zien, en dat er allerlei varianten zijn ontstaan, een soorten takken in een stamboom."

 

Misschien dat dit verklaart waarom het sterftepercentage veel lager is dan bij de eerste golf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gerrit B zei:

Dan hoop ik voor je dat ze bij jouw apotheek wat sneller werken dan hier in Rijssen.

Hier kunnen ze met 3 man achter de balie er nog rustig een kwartier over doen om even wat medicijnen te pakken.

Sinds 1 apotheker hier zo ongeveer het alleen recht heeft is het een ramp.

Voorheen kon je je melden en meestal had je achterwerk de stoel nog maar net geraakt of je naam werd al weer afgeroepen, nu zit je meestal maar te wachten en wachten en tegen de tijd dat je denkt "en nu ga ik naar huis" loopt er iemand naar een lade, trekt er wat medicijnen uit, gaat wat papieren invullen en kun je ze meenemen.

Je zal al die tijd maar buiten staan met dit weer.:angry:

 

Wij hebben er hier bij volle bezetting maar liefst vijf, maar het is hetzelfde verhaal.

Maar gek genoeg kan het nu met slechts één buitenloket wel allemaal sneller.

 

Hetzelfde was het geval toen de apotheek hier maandenlang verbouwd werd.

We moesten toen naar een aangrenzende wijk waar nog slechts een portakabin stond.

Daar stonden we binnen 2 a 3 minuten weer buiten.

Het laat zien dat er gewoon een loopje met je genomen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hier wordt het door de huisarts direct naar de apotheek gestuurd, dus nog voordat jij bij de huisarts weg bent hebben ze het recept al en kunnen ze al aan het werk.

Ik heb me dan ook voorgenomen de volgende keer gewoon het recept terug terug vragen en er mee naar een ander te gaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, johnno zei:

Daar stonden we binnen 2 a 3 minuten weer buiten.

Het laat zien dat er gewoon een loopje met je genomen wordt.

Heeft het niet te maken met de wijze van afhandelen?  Als je haalt omdat je thuis (in de mail)  bericht hebt gehad, ligt het klaar. Maar ter plekke bij de apotheek mogen sommigen wachten op het klaarmaken als de apotheek geopend is, en dan moeten anderen wat langer wachten totdat ze aan de beurt zijn. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

Heeft het niet te maken met de wijze van afhandelen?  Als je haalt omdat je thuis (in de mail)  bericht hebt gehad, ligt het klaar. Maar ter plekke bij de apotheek mogen sommigen wachten op het klaarmaken als de apotheek geopend is, en dan moeten anderen wat langer wachten totdat ze aan de beurt zijn.

 

Wij hebben hier echter een tweedelige balie voor alleen afhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Ik heb me dan ook voorgenomen de volgende keer gewoon het recept terug terug vragen en er mee naar een ander te gaan.

 

Hier moet je een antwoord apparaat inspreken en aangeven waar jij je medicijnen wil ophalen. Of even veranderen bij je huisarts in het systeem kan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, johnno zei:

Wij hebben hier echter een tweedelige balie voor alleen afhalen.

Dat is hier ook zo, maar ze helpen elkaar ook wanneer nodig, en dan moet de klant toch even geduld hebben. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dat is hier ook zo, maar ze helpen elkaar ook wanneer nodig, en dan moet de klant toch even geduld hebben. 

 

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dat is hier ook zo, maar ze helpen elkaar ook wanneer nodig, en dan moet de klant toch even geduld hebben.

 

Alles goed en wel, Eduard, maar dat verklaart niet waarom het nu bij ons met één loket wel allemaal sneller kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, johnno zei:

 

Alles goed en wel, Eduard, maar dat verklaart niet waarom het nu bij ons met één loket wel allemaal sneller kan?

Dan moet alles al klaar liggen en heb je bericht hierover gehad, en dat gaf ik hierboven ook aan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...