Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dan ligt jouw postzakje met masker naast de bestelling van de grote supermarkten in het zelfde vliegtuig uit china...

 

Wij doen regelmatig bestellingen uit China(nee geen mondkapjes) maar het duurt nu echt heel veel langer voor je pakket binnenkomt, we zitten er nog steeds op 1 te wachten die bijna 2 maanden geleden besteld is, het is onderweg dat kunnen we zien maar het duurt heel erg lang.

 

En ik zou geen kapjes in China gaan bestellen want je weet niet wat je binnenkrijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kiekiek zei:

 

Je zegt het goed Penthe, een goed kapje. En die mogen we dus niet dragen.

In Spanje mag je medishe mondkapjes dragen, ze willen hier wel heel snel af van die zogenaamde zelf thuis gemaakte kapjes want die gaan ook nog rond maar het is nog niet officieel verboden. Veel mensen maken namelijk hier thuis kapjes in alle kleuren en zelfs afbeeldingen erop en verkopen ze dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbluffend hoe de dagelijkse statistieken hier plaats hebben gemaakt voor het befaamde mondkapje.

Pagina na pagina gaat het nu nergens anders meer over.

Is het dan toch het wondermiddel dat de wereld van het virus gaat redden?

 

Maar ik moet bekennen dat ik er in de supermarkt nu ook een draag.

En ik moet daarnaast toegeven dat ik er daar heel veel profijt van heb.

Ik ben namelijk nog niet een keer in elkaar geslagen.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, johnno zei:

Verbluffend hoe de dagelijkse statistieken hier plaats hebben gemaakt voor het befaamde mondkapje.

Pagina na pagina gaat het nu nergens anders meer over.

Is het dan toch het wondermiddel dat de wereld van het virus gaat redden?

 

Maar ik moet bekennen dat ik er in de supermarkt nu ook een draag.

En ik moet daarnaast toegeven dat ik er daar heel veel profijt van heb.

Ik ben namelijk nog niet een keer in elkaar geslagen.😉

Zolang er geen vaccin is dan is het mondkapje en volwassen gedrag het enige wat helpt tegen het virus.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, johnno zei:

Is het dan toch het wondermiddel dat de wereld van het virus gaat redden?

 

 

 

Dat is nog maar afwachten johnno, maar als je ze gaat dragen gebruik dan in godsnaam een medisch kapje. Ze zijn nu online te koop voor (omgerekend) 40-50 cent per stuk. Chirurgen en tandartsen gebruiken ze ook, dus dan moet het goed zijn. Officieel goedgekeurd. Ik heb vanmorgen een eerste partijtje binnen gekregen.

3 uren geleden, Penthe zei:

De firma heeft ons gisteren nog gevraagd of het pakketje al binnen was. Volgens de informatie online is het pakketje in Spanje alleen hebben wij het nog niet ontvangen. En inderdaad komt het binnen via Belgie.

 

Ali heeft in Luik een distributiecentrum sinds 1 of 2 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Penthe zei:

In Spanje mag je medishe mondkapjes dragen, ze willen hier wel heel snel af van die zogenaamde zelf thuis gemaakte kapjes want die gaan ook nog rond maar het is nog niet officieel verboden. Veel mensen maken namelijk hier thuis kapjes in alle kleuren en zelfs afbeeldingen erop en verkopen ze dan.

 

Hier in de buurt is iemand aan de gang gegaan met het maken en verkopen van gebreide mondkapjes. Hoe stom zijn sommige mensen ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, johnno zei:

Verbluffend hoe de dagelijkse statistieken hier plaats hebben gemaakt voor het befaamde mondkapje.

Pagina na pagina gaat het nu nergens anders meer over.

De cijfers van de afgelopen 24 uur zijn niet bemoedigend, maar leggen wel in de trend der verwachtingen.

nieuwe besmettingen vandaag 8.182.

Totaal aantal covid-19 ziekenhuis opnamen op dit moment 1.541

Totaal aantal covid-19 Intensive care opnamen op dit moment 453

er zijn in het afgelopen etmaal 46 Corona gerelateerde sterfgevallen geregistreerd.

 

Bron: Stichting NICE, Nationale Intensive Care Evaluatie

 

Effecten van maatregelen zullen door de incubatie tijd ongeveer eerst na 5 - 10 dagen zichtbaar worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, kiekiek zei:

 

Ali heeft in Luik een distributiecentrum sinds 1 of 2 jaar.

Wij bestellen niets meer bij Ali, alles wat wij bestellen gaat via e.a. maar komt toch vaak uit China.

2 uren geleden, ceesv zei:

er zijn in het afgelopen etmaal 46 Corona gerelateerde sterfgevallen geregistreerd.

In Spanje ligt het aantal doden per dag alweer boven de 200 per 24 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

 

nieuwe besmettingen vandaag 8.182.

Totaal aantal covid-19 ziekenhuis opnamen op dit moment 1.541

Totaal aantal covid-19 Intensive care opnamen op dit moment 453

er zijn in het afgelopen etmaal 46 Corona gerelateerde sterfgevallen geregistreerd.

 

Bron: Stichting NICE, Nationale Intensive Care Evaluatie

 

 

 

Even ter vergelijk hoe het in maart/april op de piekdagen lag:

 

1335 besmettingen

rond de 4000 ziekenhuis opname´s

rond de 1600 IC opname´s

234 sterftes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

De cijfers van de afgelopen 24 uur zijn niet bemoedigend, maar leggen wel in de trend der verwachtingen.

nieuwe besmettingen vandaag 8.182.

Totaal aantal covid-19 ziekenhuis opnamen op dit moment 1.541

Totaal aantal covid-19 Intensive care opnamen op dit moment 453

er zijn in het afgelopen etmaal 46 Corona gerelateerde sterfgevallen geregistreerd.

 

Bron: Stichting NICE, Nationale Intensive Care Evaluatie

 

Effecten van maatregelen zullen door de incubatie tijd ongeveer eerst na 5 - 10 dagen zichtbaar worden.

In Spanje is het aantal extra besmette mensen in de afgelopen 24 nu 5.314. En 553 doden in de afgelopen 7 dagen.

 

https://www.mscbs.gob.es/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/documentos/Actualizacion_232_COVID-19.pdf

 

Ze willen hier de avondklok landelijk gaan instellen om al die illegale feesten te stoppen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...