Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


30 minuten geleden, Con zei:

 

Ik hoorde net op het nieuws dat 4 (of 6) op de 10 mensen

niet van plan waren om zich te laten vaccineren.

 

Dat heeft wel iets positiefs immers dan is er meer

voor de mensen die dat wel willen...

 

Wat ik mij wél afvraag of het alleen preventief werkt of

dat het ook correctief werkt als je Covid hebt opgelopen.

 

Preventief en wij nemen hem ook niet, omdat het een totaal nieuw vaccin is. Je krijgt namelijk geen virusdeeltjes ingespoten, zoals gebruikelijk, maar heeft iets met RNA te maken. Vraag me niet hoe of wat met dat RNA, maar het is voor het eerst dat ze een dergelijke techniek gebruiken. Wat zijn de bijwerkingen voor de mensen die meer in de risicogroepen zitten? Dat is mijn voornaamste zorg.

 

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem het Corona vaccin ook niet maar ik neem het normale griep vaccin ook niet dus veranderd er niets. Vorige week stond er ergens in het nieuws dat van de 100 mensen die een griep vaccin nemen er ongeveer 5 aan overlijden. Aangezien dat Corona vaccin(als dat er wel komt, denk het niet) veels te kort getest is zal er nog wel een staartje aan vast zitten, je weet nooit wat er met je gaat gebeuren op lang termijn. Russian Roulette ten top.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Penthe zei:

Ik neem het Corona vaccin ook niet maar ik neem het normale griep vaccin ook niet dus veranderd er niets. Vorige week stond er ergens in het nieuws dat van de 100 mensen die een griep vaccin nemen er ongeveer 5 aan overlijden. Aangezien dat Corona vaccin(als dat er wel komt, denk het niet) veels te kort getest is zal er nog wel een staartje aan vast zitten, je weet nooit wat er met je gaat gebeuren op lang termijn. Russian Roulette ten top.

 

Dat vaccin zal er vast wel komen Penthe, maar werkt het ook tegen de Deense variant:

 

https://www.trouw.nl/nieuws/hoe-gevaarlijk-is-de-deense-coronavariant~b5e5cd57

 

En zo zullen er vast wel weer nieuwe varianten gaan opduiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Penthe zei:

Russian Roulette ten top.

Of Russische trollen, Amerikaanse trollen, Iraanse trollen, Chinese trollen, Spaanse trollen, Rottumeroog trollen

 

Heb je nog wat bitcoins voor je behandeling gereserveerd?

De zwarte gordel die geen vaccin willen is geen standaard of normaliteit voor de rest van de bevolking en wereld.

Je doet maar... in Quarantaine.

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Of Russische trollen, Amerikaanse trollen, Iraanse trollen, Chinese trollen, Spaanse trollen, Rottumeroog trollen

 

Heb je nog wat bitcoins voor je behandeling gereserveerd?

De zwarte gordel die geen vaccin willen is geen standaard of normaliteit voor de rest van de bevolking en wereld.

Je doet maar... in Quarantaine.

 

Ik vertrouw de boel niet en het is mijn lichaam, dus NEE tegen het vaccin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Of Russische trollen, Amerikaanse trollen, Iraanse trollen, Chinese trollen, Spaanse trollen, Rottumeroog trollen

 

Heb je nog wat bitcoins voor je behandeling gereserveerd?

De zwarte gordel die geen vaccin willen is geen standaard of normaliteit voor de rest van de bevolking en wereld.

Je doet maar... in Quarantaine.

 

 

Tonski je begint heel erg opdringerig te worden. Laat iedereen zelf die keuze maken en accepteer de keuze van anderen.

4 minuten geleden, Penthe zei:

Ik vertrouw de boel niet en het is mijn lichaam, dus NEE tegen het vaccin.

 

Yep zelfbeschikkingsrecht, daar heeft een ander niets maar dan ook niets mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

Ook al wil je zelf dat vaccin je zult het waarschijnlijk veel later krijgen dan je wilt, ziekenhuizen en noem het maar op hebben voorrang. De gewone burger zal het vaccin in de 2e of 3e ronde krijgen, hier ook al op tv vermeld.

 

Plus dat het twee prikjes zijn met 3 weken ertussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Het gaat mij niet om jou of anderen te overtuigen.

Je zult best wel je eigen weg vinden.

 

Het ging om de beschikbaarheid van een vaccin en de verdeling naar rato van aankoop!

 

Van dat Pfizer vaccin zouden we er in december 8 miljoen krijgen in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...