Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, ceesv zei:

Na bijna 14 dagen aan de beademing wordt nu weer zelfstandig geademd en wordt ze langzaam steeds meer wakker.

Ondertussen dus al in totaal 3 weken opgenomen, en na de IC zal er nog wel iets bij komen.

 

Daarna het revalidatie traject in, en kijken wat er nog aan beschadigingen is over gebleven.

 

Ze is eind 50, en werkte parttime als kassière bij een grootgrutter.

 

Kanonnu, dat is iets om je inderdaad zorgen om te maken.

3 weken op de iC is bijna killing.

 

Goed dat ze dit heeft overleeft, al een prestatie op zich.

Maar inderdaad nog een lange weg te gaan.

 

Ik spreek uit ervaring maar dat had ik al eerder verteld.

 

Héél véél sterkte.

 

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 5-11-2020 om 14:33, ceesv zei:

Na bijna 14 dagen aan de beademing wordt nu weer zelfstandig geademd en wordt ze langzaam steeds meer wakker.

Daarna het revalidatie traject in, en kijken wat er nog aan beschadigingen is over gebleven.

 

 

 

Je hoort het aan de lopende band dat langdurig aan de beademing liggen funest is. Hopen maar dat zij een uitzondering is ceesv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een probleem van de grensgebieden, helaas. Zodra ergens iets verboden wordt komen de gekken de grens over....

 

Sterkte voor je schoonzus en broer en de rest van de familie, Ceesv. M'n iets jongere dochter is ook goed ziek geweest maar nog geen IC en het gaat nog lang duren voordat en als ze weer normaal kan functioneren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik hoorde vandaag het relaas van een collega.

 

Twee weken geleden.

 

Moeder vrijdags het ziekenhuis in, na 3 dagen maandag middag overleden.

Vader dezelfde maandag het ziekenhuis in, nu na 2 weken nog steeds in het ziekenhuis.

Moeder afgelopen zaterdag begraven, (zo lang mogelijk uitgesteld) vader kon meekijken via een stream in het ziekenhuis.

(Na 60 jaar samen geen mogelijkheid om persoonlijk bij de begrafenis van je vrouw te zijn doet pijn.)

 

Na de begrafenis plechtigheid, max 30 personen, geen mogelijkheid om daarna samen koffie te drinken, immers alles is gesloten en thuis max. 2 personen.

 

Rouwverwerking is moeizaam, corona heeft veel meer facetten als een paar cijfertjes.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corona kent veel schrijnende situaties, neem dementerende mensen

of geestelijk gehandicapten, die hebben geen notie wat er aan de hand

is maar missen enorm contact wat niet uit te leggen valt.

En dit is nog maar een puntje van de ijsberg.

 

Maar ook zoals jij omschrijft gebeurt dagelijks en is zéker net zo

schrijnend. 60 jaar samen en dan geen afscheid kunnen nemen...

Ik moet er niet aan denken.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Con zei:

Maar ook zoals jij omschrijft gebeurt dagelijks en is zéker net zo

schrijnend. 60 jaar samen en dan geen afscheid kunnen nemen...

Ik moet er niet aan denken.

 

Dat moet toch wel anders kunnen zou je denken. Goed mondkapje op, beschermende kleding. Is gewoon onmenselijk als zoiets niet mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlak voor de meet kan men nog sneuvelen. Extra erbij zal zijn dat je geen Covid hebt als je aan beurt bent voor die spuitjes. 

Dus nog tot volgend jaar de maatrelen volgen.

En stillaan kan ik die internetverkoop niet meer zien, die doen geen bijdragen aan de sociale kas hier.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga misschien effe heel grof worden:

Ik ben blij dat mijn moeder in het rusthuis voor de coronatijd is overleden !!

Ze had een longontsteking & dementie !! Mijn pa (78) is zo'n 22 jaar geleden overleden !!

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn gigantisch veel geschifte figuren in hun eigen bubbeltjes. In de VS vele miljoenen en dat zal hier niet anders zijn.

Vroeger had je Lou de palingboer die zei dat hij God was, tegenwoordig heb je Willem Engel. What's in a name.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ceesv zei:

Ik hoorde vandaag het relaas van een collega.

 

Twee weken geleden.

Ja schrijnend die gevallen en toen ze in april voorvielen waren er niet eens mensen bij de begrafenis. (die heb ik gekend en kon er niet heen)

 

De kwestie van die vaccins is in ieder geval één waarmee men "het volk" koest houdt. Ja wat wil je anders, als er zoveel geweld in een mens zit.

Voorkomen van burgeroorlog en rellen. Dus we zetten " in het vooruitzicht dat " er straks een vaccin komt. Als je volgend jaar aan de beurt bent mag je in je handen klappen.

@minplus,

dat bepaalde rijken die in een bubbel leven verwachten dat ze gewassen, gevoerd en gewixed worden door hun personeel zonder vaccin kunnen ze op hun buik schrijven en met hun hemd wegvegen. Als je niet een eigen voedselproductie in je bubbel hebt met een aantal robots die niet klagen zul je niet van Beverly Hills naar de Wall Mart kunnen.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja schrijnend die gevallen en toen ze in april voorvielen waren er niet eens mensen bij de begrafenis. (die heb ik gekend en kon er niet heen)

 

De kwestie van die vaccins is in ieder geval één waarmee men "het volk" koest houdt. Ja wat wil je anders, als er zoveel geweld in een mens zit.

Voorkomen van burgeroorlog en rellen. Dus we zetten " in het vooruitzicht dat " er straks een vaccin komt. Als je volgend jaar aan de beurt bent mag je in je handen klappen.

@minplus,

dat bepaalde rijken die in een bubbel leven verwachten dat ze gewassen, gevoerd en gewixed worden door hun personeel zonder vaccin kunnen ze op hun buik schrijven en met hun hemd wegvegen. Als je niet een eigen voedselproductie in je bubbel hebt met een aantal robots die niet klagen zul je niet van Beverly Hills naar de Wall Mart kunnen.

 

Ik hoorde net op het nieuws dat 4 (of 6) op de 10 mensen

niet van plan waren om zich te laten vaccineren.

 

Dat heeft wel iets positiefs immers dan is er meer

voor de mensen die dat wel willen...

 

Wat ik mij wél afvraag of het alleen preventief werkt of

dat het ook correctief werkt als je Covid hebt opgelopen.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...