Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, johnno zei:

En dat is ook precies wat ik je duidelijk probeerde te maken, kiekiek.

Ouderen zijn eerder geneigd te sterven dan jongeren.

Ook zonder vaccinatie is dat dus het geval.

Ben daar helemaal niet van overtuigd ik heb mensen gekend(gezond) die 2 weken na een vacinatie zijn overleden. Dat een vaccin zou werlken is dan ook helemaal nog niet bewezen. En dat zeggen vele virologen ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, Penthe zei:

 Dat een vaccin zou werlken is dan ook helemaal nog niet bewezen. En dat zeggen vele virologen ook.

 

Heb je hier een bron van?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Heb je hier een bron van?

Had ik wel maar is te lang geleden om nog terug te vinden, het nieuws over virussen is met 500% toegenomen en is het zoeken naar een ouder nieuws bericht een naald in een hooiberg. Maar als ik het vind zal ik het direct vermelden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://stichtingvaccinvrij.nl/de-griepprik-werkt-niet-dus-waarom-zouden-verpleegsters-bejaarden-of-kinderen-hem-willen/

 

https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/wetenschappelijk-bewijs-de-griepprik-werkt-niet/

 

Er zijn er nog veel meer, oude nieuws berichten maar sinds er Corona is worden overal de berichten verwijderd die zeggen dat een vaccin niet helpt. Ik heb door je de jaren heen meer dan 100 mogen lezen dat een vaccin niet helpt.

 

Het bericht wat ik opperde kan ik niet terug vinden en is van Jan 2020 waarin weer vermeld werd dat de griepprik van 2019 voor geen meter hielp.

 

En voor vandaag.

 

https://112vdg.nl/2020/11/12/toestand-in-italie-gaat-weer-helemaal-verkeerde-kant-op-nieuwe-beelden-tonen-hoe-mensen-zuurstof-krijgen-in-hun-wagen-op-parking-ziekenhuis/?fbclid=IwAR0Ci2xNUGasv6M5GC-4n_q9-PFW2b2Pr2QO75eRpQuKl6dO5qNarISTApA

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uren geleden, Penthe zei:

Ik neem het Corona vaccin ook niet maar ik neem het normale griep vaccin ook niet dus veranderd er niets.

Vorige week stond er ergens in het nieuws dat van de 100 mensen die een griep vaccin nemen er ongeveer 5 aan overlijden

 

Penthe, dit soort ongedocumenteerde zaken publiceren helpt deze discussie niet echt, ik zal je proberen uit te leggen waarom.

 

 

De levensverwachting in Nederland voor mannen was in 1950 gemiddeld 70 jaar.

Ondertussen is de levensverwachting voor mannen 82 jaar.

 

Dat komt mede door ons gezondheidsstelsel en de vaccinaties die vele generaties gehad hebben in de afgelopen jaren.

 

Vaccineren is veilig, we zijn de gevolgen van niet vaccineren vergeten, de jeugdige mensen die getroffen werden door kinderverlamming, omdat ze om geloofsredenen niet gevaccineerd mochten worden.

 

Wanneer iemand hier gelooft dat 5 van 100 gevaccineerde personen door een griepprik overlijdt, moet hij gewoon eens een rekenmachine nemen en kijken of dat plausibel is.

 

in 2018 werd 18% van de Nederlandse bevolking tegen griep gevaccineerd, dat zijn ruim 3 miljoen mensen. Bron

Wanneer 5% door toedoen daardoor overleden zou zijn hebben we het over 153.000 sterfgevallen.

 

In 2018 zijn er in Nederland totaal 153.363 mensen overleden (Bron) , dus.....

 

Mag ik daarmee stellen dat het bericht over  5% sterfgevallen door een griepprik eh, onzin is?

 

Met dit soort "ik heb het ergens in het nieuws gelezen" opmerkingen doe je aan stemming makerij en valse voorstelling van zaken.

Zeker in deze tijd wordt daardoor een hoop schade aangericht.

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe, dank voor de links. Deze twee vind ik inhoudelijk echter nogal op de anti-vaccinatie-propaganda-toer, trouwens.  

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ceesv zei:

Wanneer iemand hier gelooft dat 5 van 100 gevaccineerde personen door een griepprik overlijdt, moet hij gewoon eens een rekenmachine nemen en kijken of dat plausibel is.

 

En daar zit je mis ik zei dat ik het had gelezen, ik zeg niets over het geloven. Maar aangezien er biljarden aan dollars aan vaccins verdiend worden is de geloofwaardigheid dat deze helpen bij velen naar 0% gezakt. Daarom gaat ik er ook vanuit dat bepaalde virussen bewust zijn versrpeid om zo een hoop geld binnen te harken.

 

12 minuten geleden, Eduard07 zei:

@Penthe, dank voor de links. Deze twee vind ik inhoudelijk echter nogal op de anti-vaccinatie-propaganda-toer, trouwens.  

 

Ehh ja een beetje van wij van WC-Eend maar dat is het enige nog wat publiek op het net blijft staan de rest wordt er gewoon afgehaald, zegt mij toch al wat dat een nadenkend mens het niet mag lezen want stel je voor dat ze minder dollars kunnen binnenharken.

 

Geld maakt het ergste is mensen los, helaas zijn velen te goedgelovig, geld gaat dan ook vaak letterlijk over lijken.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 minuten geleden, Penthe zei:

 

En daar zit je mis ik zei dat ik het had gelezen, ik zeg niets over het geloven. Maar aangezien er biljarden aan dollars aan vaccins verdiend worden is de geloofwaardigheid dat deze helpen bij velen naar 0% gezakt. Daarom gaat ik er ook vanuit dat bepaalde virussen bewust zijn versrpeid om zo een hoop geld binnen te harken.

 

 

Ehh ja een beetje van wij van WC-Eend maar dat is het enige nog wat publiek op het net blijft staan de rest wordt er gewoon afgehaald, zegt mij toch al wat dat een nadenkend mens het niet mag lezen want stel je voor dat ze minder dollars kunnen binnenharken.

 

Geld maakt het ergste is mensen los, helaas zijn velen te goedgelovig, geld gaat dan ook vaak letterlijk over lijken.

Dus je neemt er afstand van?

 

Maar je neemt het bericht wel over.

Kan je begrijpen dat er op die manier stemming gemaakt wordt?

 

Dat je nog in goede gezondheid leeft heb  je mede te danken aan de vaccinaties die je in je leven hebt gehad, dan wel de mensen om je heen die gevaccineerd waren.

Dan schrijven dat je uit het nieuws gehaald hebt dat 5 op 100 mensen door een griepprik zouden sterven is suggestief en een totaal onzinnige berichtgeving.

 

Dat helpt niet echt in deze tijd, kijk naar de actuele situatie in Italië rond corona.

 

een gewetensvraag, wanneer je met corona opgenomen zou worden, weiger je dan ook medicatie om je er weer bovenop te helpen?

Die medicatie voor dit doel wordt ook pas een paar maanden toegepast.

En ja, er wordt ook geld mee verdiend!

 

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

 

Ehh ja een beetje van wij van WC-Eend maar dat is het enige nog wat publiek op het net blijft staan de rest wordt er gewoon afgehaald, zegt mij toch al wat dat een nadenkend mens het niet mag lezen want stel je voor dat ze minder dollars kunnen binnenharken.

 

Geld maakt het ergste is mensen los, helaas zijn velen te goedgelovig, geld gaat dan ook vaak letterlijk over lijken.

En dat is nou bij voorbaat weer complot denken waar ik niks mee heb. 😉

Hou je bij de feiten! Dat griepvaccin is ooit door vergelijkbare ellende ontstaan als corona. Het is de feiten op hun kop zetten als een (preventief) geneesmiddel of vaccin zo goed werkt dat het lijkt alsof het kwakzalverij is. Dat er (heel groot) geld mee gemoeid gaat met vaccins,  is duidelijk, maar daarom is het niet per definitie bedrog. 

Ik denk dat erkende medici op elk moment kunnen aantonen welke werking een middel in een lichaam heeft. En meten is weten. En dat zijn heel andere verhalen dan anti-vaccinatie teksten. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Maar je neemt het bericht wel over.

Zie jij het bewuste bericht ergens? Ik niet want heb het niet overgenomen ik maakte er slechts melding van, het is jouzelf die er op door blijft hameren.

 

Op de rest van wat je schrijft ga ik niet eens meer in, ik heb namelijk nog nooit een griepvaccin gehad en leef nog steeds. En voor Corona is er nog geen vaccin, altans geen bewezen en ik verwacht juist dat de melding over het vaccin voor het einde van het jaar beschikbaar is als een broodje aap verhaal om het volk zoet te houden.

 

Maargoed ik zal nu maar even niet meer reageren, want stel je voor dat iemand hier een hartaanval krijgt.

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

En dat is nou bij voorbaat weer complot denken waar ik niks mee heb. 😉

Hou je bij de feiten! Dat griepvaccin is ooit door vergelijkbare ellende ontstaan als corona. Het is de feiten op hun kop zetten als een (preventief) geneesmiddel of vaccin zo goed werkt dat het lijkt alsof het kwakzalverij is. Dat er (heel groot) geld mee gemoeid gaat met vaccins,  is duidelijk, maar daarom is het niet per definitie bedrog. 

Ik denk dat erkende medici op elk moment kunnen aantonen welke werking een middel in een lichaam heeft. En meten is weten. En dat zijn heel andere verhalen dan anti-vaccinatie teksten. 

Coca Cola was ook ooit een zogenaamd Medicijn :) Wat toen zo was heb je nu nog steeds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Penthe zei:

Coca Cola was ook ooit een zogenaamd Medicijn :) Wat toen zo was heb je nu nog steeds.

Sorry, wat een rare losse flodder!

 

Je wekt een beetje de indruk de "logica" van die AntiVirusEngel te volgen.

 

Immers, als een geneesmiddel goed werkt, verdwijnt de kwaal.

 

Echter, daarmee is volgens die WEngel-club nog niet bewezen dat er een rechtstreeks verband is tussen het geneesmiddel en de kwaal.

M.a.w. de kwaal was volgens die redenatie mogelijk ook zonder het middel wel verdwenen. Als die kwaal er al ooit was.

 

Hun conclusie: het middel is list en bedrog. 

 

Het is een beetje dezelfde "logica" als bij: hoe harder is met de auto rijd, hoe eerder ik op mijn bestemming ben. En dan heb ik dus ook minder brandstof verbruikt...

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Penthe zei:

Ben daar helemaal niet van overtuigd ik heb mensen gekend(gezond) die 2 weken na een vacinatie zijn overleden. Dat een vaccin zou werlken is dan ook helemaal nog niet bewezen. En dat zeggen vele virologen ook.

 

Van sommige reacties hier begrijp ik echt totaal geen zier.

Bovenstaande reactie lijkt te suggereren dat ik beweerd zou hebben dat er bewijs is dat een vaccin gaat werken.

Terwijl ik daar echt met geen woord over gerept heb.

 

En ondertussen is het me nog niet duidelijk waar je 'helemaal niet van overtuigd bent'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag iemand van Sanquin (de bloedbank) op tv die zei dat we naast het vaccin ook de 1.5 meter moeten aanhouden. Ehhh wat heeft een vaccin dan nog voor zin?

 

De man zei verder dat we in de toekomst voor toegang tot evenementen door een detectiepoortje moeten lopen, zodat ze kunnen zien of je wel of niet gevaccineerd bent. Alleen gevaccineerd mag je naar binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, kiekiek zei:

Vanmiddag iemand van Sanquin (de bloedbank) op tv die zei dat we naast het vaccin ook de 1.5 meter moeten aanhouden. Ehhh wat heeft een vaccin dan nog voor zin?

Omdat het nog wel een tijd gaat duren totdat de vaccinatie graad zo hoog is, dat niet gevaccineerde personen ingekapseld worden door gevaccineerde personen en niet meer besmet kunnen raken.

 

En je kan aan de buitenkant niet zien wie wel en niet beschermd is, dus dan is de algemene regel van afstand houden een logisch gevolg.

 

4 minuten geleden, kiekiek zei:

De man zei verder dat we in de toekomst voor toegang tot evenementen door een detectiepoortje moeten lopen, zodat ze kunnen zien of je wel of niet gevaccineerd bent. Alleen gevaccineerd mag je naar binnen.

Of dat detectie poortje er gaat komen is de vraag, maar die regel bestaat al.

Kinderen die niet gevaccineerd worden kunnen en worden al geweigerd door kinderdag verblijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...