Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, ceesv zei:

Omdat het nog wel een tijd gaat duren totdat de vaccinatie graad zo hoog is, dat niet gevaccineerde personen ingekapseld worden door gevaccineerde personen en niet meer besmet kunnen raken.

 

En je kan aan de buitenkant niet zien wie wel en niet beschermd is, dus dan is de algemene regel van afstand houden een logisch gevolg.

 

Of dat detectie poortje er gaat komen is de vraag, maar die regel bestaat al.

Kinderen die niet gevaccineerd worden kunnen en worden al geweigerd door kinderdag verblijven.

 

Daar wel ja, maar de Jonge zei gisteren nog dat vaccineren niet verplicht gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veertig procent wil zich momenteel niet laten vaccineren tegen covid. Waarschijnlijk een groot deel door misinformatie. Doet me denken aan iets in het westen, op een uur vliegen en 7  uur vliegen.

Dus even nog geen groepsbescherming als het vaccin beschikbaar is.

Maar het percentage zal wel toenemen doordat er bij de weigeraars familieleden doodgaan of voor de rest van hun leven gehandicapt raken; dan komen sommigen tot bezinning.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, minplus zei:

Maar het percentage zal wel toenemen doordat er bij de weigeraars familieleden doodgaan of voor de rest van hun leven gehandicapt raken; dan komen sommigen tot bezinning.

 

 

Dat weten we helemaal niet. Een virus dooft namelijk vanzelf uit. Dat hebben we al gezien met SARS en MERS en nog vijf wat onbekendere corona virussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Dat weten we helemaal niet. Een virus dooft namelijk vanzelf uit. Dat hebben we al gezien met SARS en MERS en nog vijf wat onbekendere corona virussen.

En zo zijn we dus weer terug bij de drogredenatie van menige ontkenner, en welke ik hierboven al noemde en beschreef: dat er geen aantoonbaar rechtstreeks verband zou bestaan tussen medicijn/ vaccin en een afnemende circulatie.

Terwijl elk gedegen medisch onderzoek het causale verband feitelijk kan aantonen.

 

Trouwens: waar ter wereld is corona spontaan uitgedoofd? Noem eens een land. Of doel je op decimering van een bevolking?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eduard07 zei:

Trouwens: waar ter wereld is corona spontaan uitgedoofd?

 

Nergens, omdat het overal is afgeremd, dus dan duurt het veel langer dat het zou uitdoven. SARS, MERS, Spaanse griep en de Mexicaanse griep allemaal zo gemiddeld 18 maanden.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer volwassen mensen voor ziczelf beluiten het vaccin te weigeren, dan moet dat maar.

Wannneer hun minderjarige kinderen dezelfde keuze wordt opgelegd, dan heb ik daar veel meer moeite mee.

 

Het beeld van onschuldige kinderen die ooit met polio werden opgescheept ben ik nog even niet kwijt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, kiekiek zei:

Wat wil je hiermee aantonen?

Behalve dat ik mijn leerlingen aangaf dat je alles op gegarandeerd zekere wetenschappelijke sites moest zoeken en dat wiki alleen maar een aardige ingang, waar prima dingen staan maar ook grote onzin, naar veel betere dingen is ?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, minplus zei:

Wat wil je hiermee aantonen?

Behalve dat ik mijn leerlingen aangaf dat je alles op gegarandeerd zekere wetenschappelijke sites moest zoeken en dat wiki alleen maar een aardige ingang, waar prima dingen staan maar ook grote onzin, naar veel betere dingen is ?

 

Vaak wel ja, maar dan kijk je toch even een andere bron:

 

https://www.cdc.gov/sars/index.html

 

Geen vaccin en na een jaar was het verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al 6 maanden binnen en heb behoefte om

weer een stukje sociale wereld te gaan zien.

Reden om mij te laten vaccineren.

 

Als anderen zich niet laten vaccineren, mijn

zege hebben ze, hun goed recht.

 

Dat er een verdienmodel achter zit, natuurlijk

maar dat zit tenslotte achter alle medicijnen

die wij (bijna) allemaal slikken.

En veel medicijnen hebben nu eenmaal

bewezen dat ze helpen, al kijk je maar hoevvel

Paracetamol er wordt geslikt voor hoofdpijn...

Om maar iets onschuldigs te noemen.

Of neem medische bloedverdunners... die

verdunnen echt! Dus medicijnen generaliseren

is niet echt handig denk ik.

 

Maar als je je niet laat vaccineren dan stel ik

wel voor dat je later niet moet gaan lopen piepen...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo door deze vele berichten door blader en lees, zie ik heel veel commentaar van "vakkundige" leden, die alles er zogenaamd over weten.

Eigen ervaring leert mij, dat ik gelukkig na de positieve test niet ziek ben geweest. Maar wel weet dat er anderen op mijn werk er meer last van hebben gehad, zelfs nog een paar, die na een aantal weken nog niet fit zijn.  Mondkapjes is bij mijn werkgever verplicht.

Mondkapjes, of ik noem ze ook wel muilkorven, loop daar maar eens een complete werkdag mee rond. Blij word je in ieder geval niet van. En dan moet je ook nog eens gaan slijpen met een flex of lassen....  Misschien komt dan brandgevaar om de hoek ? Elke keer moet ik denken, wat het beste is. ( is gelukkig ook mijn vak als storingsmonteur ). Een beslagen veiligheidsbril of toch mondkapje voor, waarbij niemand in de buurt is. Zeg het maar.

 

Kortom, niet zo veel mekkeren en zeuren!

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...