Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Wij krijgen niks...

Je moet even over het gezamenlijke inkoop beleid lezen

 

Was gisteren of eergisteren in de media, 200 of 300 miljoen voor de EU, waarvan 8 miljoen voor Nederland. Lult de media maar wat dan?

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Misschien wel, maar de financiële strijd en de verdeelsleutel per EU lidstaat is al losgebarsten.

Moet misschien nog wat potgrond halen voor m'n groenten. ;)

 

Ach vorige week een extra pak poeppapier gehaald en op zolder gelegd. Je weet maar nooit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


wij staat voor de privaat persoon

krijgen dus niets

mits verzekerd heb je kans dat je een shot / prik mag komen halen.

 

en die 8 milj is nog afhankelijk van de productie en levering die natuurlijk nooit en te nimmer al 300 miljoen shots hebben in hun stoomketeltje (referentie aan een potje koken)

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wij staat voor de privaat persoon

krijgen dus niets

mits verzekerd heb je kans dat je een shot / prik mag komen halen.

 

 

 

Dat denk ik dus niet, ze willen minimaal 70% van de bevolking gevaccineerd krijgen, zodat het zich minder snel kan verspreiden, dus dan komen de privaatjes ook wel aan de beurt. Ben je bang dat je naast de pot moet pissen tonski?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, Penthe zei:

Ik neem het Corona vaccin ook niet maar ik neem het normale griep vaccin ook niet dus veranderd er niets. Vorige week stond er ergens in het nieuws dat van de 100 mensen die een griep vaccin nemen er ongeveer 5 aan overlijden. Aangezien dat Corona vaccin(als dat er wel komt, denk het niet) veels te kort getest is zal er nog wel een staartje aan vast zitten, je weet nooit wat er met je gaat gebeuren op lang termijn. Russian Roulette ten top.

Werkelijk, 5% die zich laten inenten sterven?

 

Geloof je dat echt.

 

Is net zo een bericht als wanneer de kranten schrijven dat ademhalen gevaarlijk is.

 

Het blijkt namelijk dat 100% van de mensen die ademhalen sterven!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Tonskidutch zei:

oeps @kiekiek,

als ik schreef wij krijgen niks dan heb je het nu volledig fout met je antwoord, daar je de argumentatie niet eens kan volgen en begrijpt.

maar dat is oude wijn

 

 

Schiet mij dan maar lek dat het ´wij krijgen niks´ niet duidelijk is. Maar leg uit wat je bedoelt.

14 minuten geleden, ceesv zei:

Werkelijk, 5% die zich laten inenten sterven?

 

 

 

Ik denk ook dat het minder is, per jaar hooguit een paar duizend die gevaccineerd is en toch sterft. Vooral ouderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Ik denk ook dat het minder is, per jaar hooguit een paar duizend die gevaccineerd is en toch sterft. Vooral ouderen.

 

O, dus vooral ouderen hebben kans dat ze komen te overlijden nadat ze gevaccineerd zijn.

Maar wacht eens even......is dat ook al niet het geval met mensen die niet gevaccineerd zijn?

 

Dit begint invloed op mijn lachspieren te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, johnno zei:

O, dus vooral ouderen hebben kans dat ze komen te overlijden nadat ze gevaccineerd zijn.

Maar wacht eens even......is dat ook al niet het geval met mensen die niet gevaccineerd zijn?

 

Dit begint invloed op mijn lachspieren te krijgen.

 

Het immuumsysteem van ouderen is zwakker johnno, dat is algemeen bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker in rusthuizen en zo.Daar loopt de minste ziekte als een vuurtje.Velen komen daar amper nog buiten en hebben dus geen weerstand meer.Velen van onze kinderen gaan dezelfde weg op omdat ze amper nog in het vuil spelen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Het immuumsysteem van ouderen is zwakker johnno, dat is algemeen bekend.

 

En dat is ook precies wat ik je duidelijk probeerde te maken, kiekiek.

Ouderen zijn eerder geneigd te sterven dan jongeren.

Ook zonder vaccinatie is dat dus het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redactie en Belga 12 november 2020 , 12:29

Coronatests

‘Niet onhaalbaar’ om elke Belg binnenkort wekelijks te testen op Covid-19

https://www.demorgen.be/nieuws/niet-onhaalbaar-om-elke-belg-binnenkort-wekelijks-te-testen-op-covid-19~b5a0a9d0

Tja , als ze dat willen , verplicht of niet verplicht , geen enkel probleem !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, kiekiek zei:

We leven veel te steriel.

Kinderen in een beerput laten spelen is nou ook niet echt aan te raden 😉

Maar het klopt , TE steriel kan weerstand doen verminderen of verdwijnen !!

Echter , enige voorzichtigheid is wel geboden , en zeker momenteel !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moeten we blij zijn als mensen die zinnig kunnen nadenken, dat sommige biblebelters (hier) geen vaccinaties nemen want dan zijn er genoeg voor de verstandige mensen.

Alleen triest voor hun kinderen waarvan eentje hier deels verlamd vlakbij woont en een groot aantal op het kerkhof ligt.

 

Het covid-vaccin is zoals gebruikelijk voor vaccins op minstens een stuk of 50.000 mensen getest, dus niet anders dan anders. Ik neem het meteen als het beschikbaar komt en zal er blij mee zijn, net als met de vele andere die ik gehad heb, zoals tegen pokken, polio en noem maar op.

Antivaxers zijn voor mij waanzinnigen zonder kennis van zaken waar het de biologie en de afweer betreft met wat info van poepboek en twitter in hun brein.

Zelfs een zekere Donald zag wel wat in een vaccin, dus kun je nog gekker zijn dan die figuur?

Sorry hoor, alvast..😁

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine aanpassing voor alle duidelijkheid: met poepboek bedoel ik een intenet-verschijnsel en niet een boek uit de verre oudheid (toen men nog vrijwel niets wist van het menselijk lichaam en afweer) dat voor velen hetzelfde effect heeft.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...