Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, minplus zei:

Dankzij chemische dingen leef je dus nog en lig je niet onder de groene zoden. Hartstikke fijn! 

En een chemo is een paardemiddel met grote nadelen, maar soms de enige mogelijkheid er nog wat jaren op zelfs zoiets onbelangrijks als een internetforum aan te plakken.

 

Ik moet je helaas een illusie ontnemen: Alles wat je binnenkrijgt is chemische zooi, de lucht,  je eten, het maakt niet uit.

Ook als je je nagels opvreet ben je chemische zooi in je lichaam aan het mikken.

 

Het is dus een aardige maar loze kreet die ik vaak tegenkom.

Waarmee men aangeeft er weinig van te snappen.

 

Nee man dat is echt onzin om alle chemische meuk op 1 hoop te gaan gooien. Er zijn 100.000-den chemische goedjes. Zou straks wel eens fijn zijn om te weten wat en hoeveel je binnen gaat krijgen en ook tijdens het tweede prikje. Gewoon transparantie. Heb je toch recht op?

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 minuten geleden, kiekiek zei:

OK maar dan sta je toch voor een hele andere keuze johnno? Je was toen ziek en wilde niet sterven en dan doe je natuurlijk die kuur.

 

Dat klopt, maar mocht ik het virus oplopen, dan acht ik de kans klein dat ik het overleef.

Mijn kans op overleven met een vaccin is zonder enige twijfel vele malen groter.

Waarom zou ik zo'n vaccin dan willen weigeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, minplus zei:

Heb trouwens pas de griepprik gehaald. Weliswaar lang niet zo gemeen, maar waarom 99% meer risico nemen?

 

De griepprik bevat levend virus, net als alle eerdere vaccins. Kan je met een gerust hart ook nemen onder het motto ´baat het niet dan schaadt het ook niet´. Je kan hooguit de pech hebben dat het griepvirus flink gemuteerd is.

2 minuten geleden, johnno zei:

Dat klopt, maar mocht ik het virus oplopen, dan acht ik de kans klein dat ik het overleef.

Mijn kans op overleven met een vaccin is zonder enige twijfel vele malen groter.

Waarom zou ik zo'n vaccin dan willen weigeren?

 

Volg je gevoel dan johnno en pak het vaccin. Alleen jij kent jou situatie en gezondheid! Maar je begon over TBC, dan schat ik je rond de 75-80 jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Nee man dat is echt onzin om alle chemische meuk op 1 hoop te gaan gooien. Er zijn 100.000-den chemische goedjes. Zou straks wel eens fijn zijn om te weten wat en hoeveel je binnen gaat krijgen en ook tijdens het tweede prikje. Gewoon transparantie. Heb je toch recht op?

Miljoenen, kiekiek....

Maar fixeer je niet zo op wat voor jou chemische dingen zijn.

Alle stoffen op deze planeet en in het heelal zijn chemisch.

En sommige zijn super en andere giftig en het maakt geen moer uit of het uit de grond komt, uit planten, uit bacterien, uit schimmels, uit dieren, uit laboratoria, uit......

 

Wat voor transparantie wil je in godsnaam terwijl alle gegevens al beschikbaar zijn?

35 minuten geleden, kiekiek zei:

 

De griepprik bevat levend virus, net als alle eerdere vaccins. Kan je met een gerust hart ook nemen onder het motto ´baat het niet dan schaadt het ook niet´. Je kan hooguit de pech hebben dat het griepvirus flink gemuteerd is.

 

Volg je gevoel dan johnno en pak het vaccin. Alleen jij kent jou situatie en gezondheid! Maar je begon over TBC, dan schat ik je rond de 75-80 jaar?

 

Kun je je alsjeblieft even inlezen in alles over vaccins?

Want je verkondigt weer apekool.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, johnno zei:

Wanneer volwassen mensen voor ziczelf beluiten het vaccin te weigeren, dan moet dat maar.

Helemaal mee eens , maar dan moeten ze zich maar aanpassen !!

23 uren geleden, johnno zei:

 

23 uren geleden, johnno zei:

Wanneer hun minderjarige kinderen dezelfde keuze wordt opgelegd, dan heb ik daar veel meer moeite mee.

Inderdaad !!

 

23 uren geleden, johnno zei:

Het beeld van onschuldige kinderen die ooit met polio werden opgescheept ben ik nog even niet kwijt.

Dat was vooral in de bijbelgordel !!

https://images3.persgroep.net/rcs/8pNDb8cPw-lO3F0K1MyfrZEXty8/diocontent/116420145/_crop/0/0/1099/1000/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8

 

https://www.gezondheidenwetenschap.be/gezondheid-in-de-media/poliopatienten-zijn-verbijsterd-over-antivaccinatie-gevoelens

 

Medicatie nemen:

Ik moet 2x per week plaspillen nemen voor mijnen tikker , anders ....

 

Als er een veilig coronavaccin komt , ik zal het sowieso nemen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Wat voor transparantie wil je in godsnaam terwijl alle gegevens al beschikbaar zijn?

 

 

Concreet ben ik wel eens benieuwd wat en in welke hoeveelheden er in de 1e en 2e batch van het Pfizer en AstraZenica vaccin zit.

 

Concreet: wat krijgen we exakt binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo maar wat algemene informatie over (Covid) vaccins.

RIVM, Vaccin tegen COVID-19

 

Misschien ook nuttig, mensen wiens werk het is.

Koninklijke vereniging micro biologie

 

Helpt misschien met de beeldvorming en het bepalen van een standpunt inzake.

 

En informatie van een van de virus ontwikkelaars.

‘The Road to a Vaccine’

 

Maar het staat ieder vrij zelf op zoek te gaan op het grote WWW, en met informatie en vergaarde kennis een afgewogen besluit te nemen.

 

Pas op er staat ook veel ongefundeerde beweringen op het WWW.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, minplus zei:

Wat dat inlezen betreft, graag niet op de apekool-sites als facebook of twitter en zelfs niet op wiki, maar op de serieuze wetenschappelijke sites.

Leest wel wat moeilijker want het is geen stompzinnige kletspraat.

Kan jij nog lezenswaardige sites noemen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je een gefundeerd besluit wilt nemen kan je beginnen met de sites die ik gepost heb.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja maar daar staat niet in of het vaccin nare bijwerkingen zal hebben, het is ook veels te kort getest om het zomaar te gaan gebruiken. Ik begrijp de haast maar vergeet deze niet "haastig gespoed is zelden goed" Deze uitspraak is er niet voor niets gekomen en geduld is een schone zaak.

 

Je moet er niet aan denken dat de halve wereld straks het  te kort geteste Corona vaccin neemt en 3 jaar later spontaan dood neervalt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ik net in Het Laatste Nieuws:

KVDS 13-11-20 , 07:42 Laatste update: 09:21

Topdokter De Waele over kerstfeestjes: “Dan hebben we kerstgolf op intensieve. Die gaan we niet opvangen. Dat doen we niet meer”

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je zelf hier halen ze al maanden geen zieken meer uit het bejaarden tehuis als gevolg de oma of opa sterft in tehuis zonder behandeling, men verwacht na de  kerst een enorme 3e golf want iedereen moet persee bijelkaar zijn. Dan raakt alles overvol en wordt alles boven de 40 gewoon niet meer behandeld.

 

Schijnbaar willen de mensen dat allemaal gewoon zelf en maakt het ze niet uit, een feest 1x per jaar is belangrijker dan voorgoed iemand kwijtraken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...