Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Wie heeft zich nu al opgegeven voor de hulpvraag uit de zorginstellingen hier in Nederland?

Volgens de media is er niet veel animo.

De beste hulp die we meteen al en gratis kunnen bieden, is door ons aan de basisregels te houden. 

Daar smeekt de Zorg al tijden om, en niet om een (hypocriet) applaus.

 

Verder ben ik benieuwd hoe er uit de Horeca wordt gereageerd om de vraag om hulp vanuit de Zorg:

   

https://www.missethoreca.nl/cafe/nieuws/2020/10/oproep-even-geen-werk-kom-helpen-in-de-zorg-101341927?_ga=2.79296084.1393117461.1604136896-1820709297.1603634110

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar waar twee, drie weken geleden de hoogste besmettingsgraad was (de Horeca) volgens het RIVM en GGD, roepen we ze nu op om de kwetsbaren en zorgbehoevenden te komen helpen.

Nu jij weer.

Bovendien is het voor mij extreem onduidelijk hoeveel aangestelde medewerkers uit de Horeca, ZZP'ers, deeltijd arbeiders, werkstudenten nu bedoeld worden.

 

Maar reëel ik ondersteun de actie dat mensen nu in de zorg zouden kunnen inspringen en helpen 100%.

 

 

aangepast door Tonskidutch
z

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Daar waar twee, drie weken geleden de hoogste besmettingsgraad was (de Horeca) volgens het RIVM en GGD, roepen we ze nu op om de kwetsbaren en zorgbehoevenden te komen helpen.

Nu jij weer.

De Horeca maatregel is toch niet genomen tegen de Horecamedewerkers als primaire verspreiders?  De maatregel is tegen de  Horecabezoekers die nogal massaal de regels aan hun laars lapten. Daar klaagde ook de Horeca over (met name de café- en kroegeigenaren). Plus het feit dat bij een (overmatig) drankgebruik van de coronaregels niets meer overbleef.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

dat klopt, het gaat principieel over teveel contacten, waar dan ook.

Ik heb begrepen dat de oproep gericht was aan o.a. het momenteel werkloze Horecapersoneel. (Plus andere - tijdelijke -  werklozen t.g.v. de crisis (en misschien wel compensatie krijgen uit een van de regelingen)).En dat vind ik op zich niet zo'n raar idee.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2020 om 13:49, Kabeltje87 zei:

België stevent af op een tweede lockdown.

De versoepelingen die men hier gaf .... helaas , bingo !!

https://www.hln.be/dossier-coronavirus/live-belgie-opnieuw-in-lockdown-niet-essentiele-winkels-sluiten-geen-bezoek-meer-toegelaten-thuis-contactberoepen-stopgezet~aac975e5

 

https://www.hln.be/binnenland/overzicht-van-de-lockdown-op-18-maart-tot-de-recentste-coronamaatregelen-dit-is-het-parcours-dat-belgie-tot-nu-heeft-doorlopen~af470e8f

4 uren geleden, Gerard 76 zei:

zolang de hele wereld niet dezelfde maatregelen neemt zal dit virus blijven

Helemaal mee eens !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde als ouwetje.

Sprak er vandaag met dochter en schoonzoon over. In hun leeftijdsgroep van 30+ 2 kennissen overleden en een veel sportende vriend met ijzeren conditie na IC tijdens de 1e golf nog steeds ernstige klachten en waardeloze conditie. Daar schrik je toch weer van, dat ook mensen van 35 eraan kapot gaan en motiveert weer eens om extra voorzichtig te zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar eigen ervaring, tijdens de IC (beademing) worden ALLE

reserves van je lichaam aangesproken. Het lichaam kijkt

dan alleen waar nog reserves zijn. Met een klein beetje

pech kom je er als een zombie uit. Ik belandde in een

rolstoel en heb 3 maanden moeten revalideren. Na 9

maanden was ik weer redelijk op peil.

Het duurde een maand voordat ik weer kon en dorst te lopen

en er waren (gelukkig tijdelijk) functies uitgeschakeld.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die complicaties kent men nu een heel stuk beter betreffende de behandeling, dus krijgen patiënten in een vroeg stadium al bloedverdunners maar daar mee moet je niet vrolijker worden over de behandeling en hoe je uit het ziekenhuis komt, indien je eruit komt. Zo zijn ook jongere 35~45 jarigen nog steeds werk-ongeschikt na maanden wegens de klachten na die behandelingen op de IC.

Maar goed dat hadden we al allemaal eerder kunnen lezen in de media en kranten. Dus zijn we voorzichtig.

Op een paar honderd Haloween feestgangers na in de bossen tussen Meerssen en Geul. bron de volkskrant.

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2020 om 10:23, Gerard 76 zei:

zolang de hele wereld niet dezelfde maatregelen neemt zal dit virus blijven

Dat zou pas koren op de molen zijn van complotdenkers!😰 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...