Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

19 uren geleden, Con zei:

 

Joh, ga er niet op in man, tuurlijk is dat flauwekul.

Maar wat moeten we in hedensnaam zonder humor...

Mijn verzoek aan @GerritB was inderdaad niet serieus bedoeld (Sorry, Gerrit!)  Vandaar die knipoog erbij.

Maar toch kan ik het feit dat hij er serieus op in  ging, best wel waarderen. Ik mag sowieso zijn (zeer positieve) bijdragen hier graag lezen.

Nogmaals sorry, GerritB! 

14 uren geleden, gerrit B zei:

jawel hoor, heb diverse Belgische vrienden en met een biertje naast de BBQ zijn we het altijd helemaal eens.

Alcohol verbroedert (soms).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, astro iris zei:

Ik veronderstel dat hij nog nooit de echte Nederlandse keuken geproefd heeft, zal wel een geïmporteerde keuken geweest zijn.:D

Die "geïmporteerde keuken" heeft doorgaans wel aanpassingen ondergaan richting "echt Nederlandse keuken".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Een vooraanstaande leider van de protestbeweging Querdenken in Duitsland zou ongeveer een week na een groot protest in Leipzig zelf het coronavirus hebben opgelopen.

Hij moest worden opgenomen op de intensive care en worden beademd.

 

Bron: Leipziger Volkszeitung

Gemiste kans om in zijn geval gewoon te ontkennen dat het Corona was.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, de mon zei:

Nl zal geen lege doos erbij willen, dwz veel geld van hier verdwijnt (uitgaven maar geen inkomsten).

We hebben wel meer van die provincies (overzee) die alleen maar geld kosten 😁

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duitsland heeft zojuist bekend gemaakt dat men vanaf 16 december, komende woensdag,  tot 10 januari strengere maatregelen treft.

Alle winkels, behalve eerste levensbehoefte winkels sluiten.

 

Ook sluiten de scholen gedurende deze periode.

Vuurwerkverkoop wordt ook aan banden gelegd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Mijn verzoek aan @GerritB was inderdaad niet serieus bedoeld (Sorry, Gerrit!)  Vandaar die knipoog erbij.

 

En ik maar denken dat ik een goede daad aan het verrichten was voor onze Belgische broeders ;)

 

Maar mocht het ooit zover komen dan zal de 1e daad zijn om mensen in de omgeving Antwerpen beter Nederlands te leren.

Men mompelt dan een beetje binnensmonds met woorden die wij niet machtig zijn (veel aan het Frans gelieerde woorden) en kijken je ook nog vreemd aan als je er niets van begrijpt.

Snap heel goed waarom men ooit een realtime vertaler heeft ontwikkeld.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Ook sluiten de scholen gedurende deze periode.

Vuurwerkverkoop wordt ook aan banden gelegd.

Daar moeten we in NL eerst wekenlang over "overleggen", en zodra de knopen zijn doorgehakt, komen weer de protesten "dat Rutte verkeerd bezig is".

En wordt er door menigeen - al dan niet opzettelijk - extra illegaal en extra zwaar vuurwerk aangeschaft. "Om een statement te maken."

(Een vreemde "logica", trouwens. Als het vuurwerk niet verboden wordt, knallen we er extreem op los, en als het wel verboden wordt, ziet de tegenstander ervan dit als een provocatie om er desalniettemin op op los te knallen. Over drog-redenaties gesproken.)

 

Wedden dat Duitsland de cijfers eerder en sneller naar beneden krijgt dan NL!

En ondertussen blijven velen wel klagen dat "het kabinet" te weinig doet.

Want steken de klagers in NL hand in eigen boezem? Vergeet het maar! 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Vuurwerkverkoop wordt ook aan banden gelegd.

 

Wat ik tot nu toe gezien heb is dat je nog gewoon vuurwerk kunt kopen, maar dat het nu op afspraak gaat.

Simpel op de website alles uitzoeken en bestellen en dan een locatie en tijdstip afspreken om het op te komen halen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duitsland is vuurwerk verkoop niet meer toegestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gerrit B zei:

Maar mocht het ooit zover komen dan zal de 1e daad zijn om mensen in de omgeving Antwerpen beter Nederlands te leren.

Men mompelt dan een beetje binnensmonds met woorden die wij niet machtig zijn (veel aan het Frans gelieerde woorden) en kijken je ook nog vreemd aan als je er niets van begrijpt.

 

Ja zoals svp, jus-de-rans en de deksel, de spek.....

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Eduard07 zei:

in NL eerst wekenlang over "overleggen"

In den Belgiek kennen ze d'r ook iets van !!

Dat er deftige maatregelen moeten getroffen worden , absoluut zelfs ,

maar ze gaan soms werkelijk tot het overabsurde !!

4 Man rechtstreeks in de tuin , enkel knuffelcontact mag de pot op !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, we moesten een speciale "Corona Spoedwet", maar die wet is nu het tegendeel geworden van wat ooit de bedoeling was. Alleen de benaming al is misleidend, dankzij de vele remmen die er nu ingebouwd zijn. Alles moet democratisch worden gecontroleerd, en dat is prima, maar dat houdt in NL in, dat het moment van effectuering van een maatregel vaak mosterd na de maaltijd is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...