Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


32 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Je kan er van alles bijslepen, zoals de bewuste desinformatie over het virus die een ex-president gaf.

Maar dat zijn beslist geen kwesties waar we iets aan hebben. Dat zijn afleidingsmanoeuvres tijdens een wereldwijd sterven van mensen, jong en oud.

Over desinformatie gesproken....

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 5-11-2020 om 14:33, ceesv zei:

Na bijna 14 dagen aan de beademing wordt nu weer zelfstandig geademd en wordt ze langzaam steeds meer wakker.

Ondertussen dus al in totaal 3 weken opgenomen, en na de IC zal er nog wel iets bij komen.

 

Daarna het revalidatie traject in, en kijken wat er nog aan beschadigingen is over gebleven.

 

Ze is eind 50, en werkte parttime als kassière bij een grootgrutter.

Update 2 december

 

We zijn bijna een maand verder.

Afgelopen weekeinde mocht ze even naar huis, in een rolstoel.

 

Het gaat langzaam beter, maar zelfstandig lopen gaat nog niet.

Ze heeft nog een lange weg te gaan, de vraag is of ze ooit nog haar oude leven kan opnemen.

 

De lange termijn gevolgen die corona op iemand heeft weten we ook pas over 10 jaar.........

 

 

Update, 12.12.2020

 

Afgelopen woensdag is deze schoonzuster thuis gekomen na bijna 2 maanden ziekenhuis en revalidatie.

Ze krijgt nu thuis therapie en het zal nog wel een tijdje duren voor ze haar oude leven kan oppakken.

 

Echter zit sinds afgelopen vrijdag een andere schoonzuster thuis, een verzorgster in een bejaardentehuis.

Met 8 andere collega's is ze positief getest, zij voelt zich niet fit, heeft zware verkoudheid achtige klachten.

 

Ook meerdere bewoners van het bejaarden tehuis hebben corona opgelopen.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/buitenland/besmettingen-in-nederland-pieken-belgen-worden-mee-als-schuldigen-aangewezen~a9d038eb

Euh .... ik ben sedert de 1ste corona lock-down niet meer in Nederland geweest !! 😳😕

Er zijn wel andere landgenoten die wel naar NL gingen ,

maar ook Nederlanders die naar België kwamen afgezakt !!

Dan maar terug oorlog voeren zoals in 1830 😲

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gerrit B zei:

 

heel simpel, als je iets met 35% alcohol drinkt dan kun je er zoveel van drinken wat je wilt maar het percentage zal nooit meer worden dan 35%.

Uiteraard krijg je in totaliteit wel meer alcohol binnen maar je kunt alleen maar van 35% naar een hoger percentage als je een ander bestanddeel dan de alcohol uit je drankje weet te halen.

 

Joh, ga er niet op in man, tuurlijk is dat flauwekul.

Maar wat moeten we in hedensnaam zonder humor...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, cookie monster zei:

https://www.hln.be/buitenland/besmettingen-in-nederland-pieken-belgen-worden-mee-als-schuldigen-aangewezen~a9d038eb

Euh .... ik ben sedert de 1ste corona lock-down niet meer in Nederland geweest !! 😳😕

Er zijn wel andere landgenoten die wel naar NL gingen ,

maar ook Nederlanders die naar België kwamen afgezakt !!

Dan maar terug oorlog voeren zoals in 1830 😲

 

Dat is natuurlijk de oplossing, kunnen we Vlaanderen meteen bij Nederland trekken, kunnen jullie je weer vrij bewegen en schenken we de rest aan Frankrijk, dan zijn we ook meteen van die dwarsliggende  Walloniërs af.

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Dat is natuurlijk de oplossing, kunnen we Vlaanderen meteen bij Nederland trekken, kunnen jullie je weer vrij bewegen en schenken we de rest aan Frankrijk, dan zijn we ook meteen van die dwarsliggende  Walloniërs af.

Als dat gebeurd zullen de Nederlanders zich eerst moeten aanpassen aan de Vlaamse Bourgondische levensstijl. Ook de wetgeving zou degelijk moeten aangepast worden, want in Vlaanderen is er aan elke wet een bis aan toegevoegd.Het derde probleem is de Franse integratie in Vlaanderen, hier werken en wonen 25¨% Fransen in mijn streek, wat doe je daarmee, uitwijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gerrit B zei:

Vlaanderen meteen bij Nederland trekken

🥶

Ik heb graag met Nederlanders te doen 🙂 , schoon vrouwvolk aldaar ☺️👌

Ook de Nederlandse keuken vind ik lekker 🙂 , maar ik woon graag in België 🙂

 

Ik ben op het HLN aan't kijken ivm corona updates ....

Ook ivm de Sint & corona , want mogelijk (kans op):

https://www.hln.be/mol/sint-blijkt-superverspreider-in-woonzorgcentrum-45-mensen-besmet-geraakt~a7dd3d82

 

In NL: https://www.ad.nl/oosterhout/verpleeghuis-laat-corona-bewust-de-vrije-loop-wij-kiezen-voor-levensvreugde~a5f52234

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, astro iris zei:

Als dat gebeurd zullen de Nederlanders zich eerst moeten aanpassen aan de Vlaamse Bourgondische levensstijl.

eeuuhhhh wordt die levensstijl juist niet als oorzaak van alle problemen aangeduid?

 

Daarnaast jullie worden bij ons ingelijfd hé, dus wie denk je dat zich dan aan moet gaan passen? :grin:

13 minuten geleden, cookie monster zei:

maar ik woon graag in België 🙂

 

Ach het moet dan toch een naam krijgen en dan noemen we het gewoon de provincie België, jouw probleem ook opgelost. ;)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gerrit B zei:

Ach het moet dan toch een naam krijgen en dan noemen we het gewoon de provincie België, jouw probleem ook opgelost. ;)

Ik heb nog wel wat Nederlandse familieleden 🙂

Meer samenwerken met NL moet zeker kunnen , en nu zeker ivm corona !!

1 uur terug, gerrit B zei:

de provincie België, jouw probleem ook opgelost.

Ai 😲

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, astro iris zei:

Als dat gebeurd zullen de Nederlanders zich eerst moeten aanpassen aan de Vlaamse Bourgondische levensstijl. Ook de wetgeving zou degelijk moeten aangepast worden, want in Vlaanderen is er aan elke wet een bis aan toegevoegd.Het derde probleem is de Franse integratie in Vlaanderen, hier werken en wonen 25¨% Fransen in mijn streek, wat doe je daarmee, uitwijzen?

En de Nederlandse overheid zal moeten afkicken van hun verslaving dat ze alles willen weten van ons.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...