Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Ondertussen staat Trump ook weer op het kookpunt over het vaccin:

 

https://edition.cnn.com/2020/12/11/politics/white-house-fda-chief-approve-covid-vaccine-resign/index.html

 

Hij gaat weer even een ontslagronde regelen.

 

De executie van een ter dood veroordeelde vandaag maakt zijn dag nog niet af.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Eduard07 zei:

Je herkende de fles niet (meer)? 

Die ziet er toch vrij herkenbaar uit.

 

Misschien ten overvloede:

 

image.jpeg.0935e7afdf5efec3df243db572a2515d.jpeg

 

Strohrum komt toch uit Oostenrijk?

 

Daar hadden ze vandaag in het parlement een live-demo, een PCR-sneltest gaf positief aan, nadat een staafje in een glaasje cola was gedoopt:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Je herkende de fles niet (meer)? 

Die ziet er toch vrij herkenbaar uit.

 

Misschien ten overvloede:

 

image.jpeg.0935e7afdf5efec3df243db572a2515d.jpeg

Zoals ik al aangaf, het kwam uit een wijnfles. Ze had een hoeveelheid blijkbaar om welke reden dan ook in een wijnfles over gedaan, zoiets van we gooien een paar restjes bij elkaar of zo.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eduard07 zei:

Ondertussen staat Trump ook weer op het kookpunt over het vaccin:

 

https://edition.cnn.com/2020/12/11/politics/white-house-fda-chief-approve-covid-vaccine-resign/index.html

 

Hij gaat weer even een ontslagronde regelen.

 

 

 

en als je dat samenvoegt met dit:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9041213/Florida-cops-release-bodycam-footage-raid-home-health-department-data-scientist.html#comments

 

en dan de vergelijking maakt met zaken die in China gebeurd zijn bij het uitbreken van de coronacrisis dan...

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gerrit B zei:

Voor je handen heb je minimaal 75% alcohol nodig, dat ga je niet redden met een duveltje.

 

Dan neem ik gewoon 2 glaasjes van 37,5%.

  • Haha 2

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, erwinnaar zei:

Of het helpt tegen corona...als je er genoeg van drinkt wel in ieder geval, dan werkt het tegen alles.

Als je er "genoeg" van drinkt,  denk ik dat je je nergens meer druk over maakt...

15 minuten geleden, gerrit B zei:

helaas werkt dat zo niet

Kun je dat even onderbouwen? 😉

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Gene 1225 zei:

 

en als je dat samenvoegt met dit:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9041213/Florida-cops-release-bodycam-footage-raid-home-health-department-data-scientist.html#comments

 

en dan de vergelijking maakt met zaken die in China gebeurd zijn bij het uitbreken van de coronacrisis dan...

 

Je kunt China niet één op één vergelijken met de USA. China is een totalitiar systeem en daar wordt deur van de flat dichtgelast als er Covid-19 geval in de flat bevind. Toen is de waarschuwing die de wereldwijde Covid-19 besmetting minder ingrijpend had kunnen later zijn door de onderdrukkers van de regering gedwongen om dit niet te doen.

 

Als niet akkoord gaat verdwijn je gewoon in China.

 

Ik had al een posting over deze zaak in de Florida gemaakt met wat Nerderlandse uitleg erbij voor diegenen die het Engels niet machtig of voldoende machtig zin.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/369696-coronavirus-covid-19-deel-2/?do=findComment&comment=2617852

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Eduard07 zei:

Als je er "genoeg" van drinkt,  denk ik dat je je nergens meer druk over maakt...

Kun je dat even onderbouwen? 😉

 

heel simpel, als je iets met 35% alcohol drinkt dan kun je er zoveel van drinken wat je wilt maar het percentage zal nooit meer worden dan 35%.

Uiteraard krijg je in totaliteit wel meer alcohol binnen maar je kunt alleen maar van 35% naar een hoger percentage als je een ander bestanddeel dan de alcohol uit je drankje weet te halen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Al tien dagen op rij meer besmettingen

Het RIVM meldde vrijdag 8.894 positieve coronatests. Het was de tiende dag op rij met een groter aantal nieuwe besmettingen dan gemiddeld in de dagen ervoor. Ook waren het er meer dan op donderdag 8.793, toen al het grootste aantal in ruim een maand tijd werd gemeld.

Nu.nl

 

we gaan "locken" mensen voor en na kerst, denk ik

aangepast door Tonskidutch

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Het gaat daarbij om de verdunning en niet om het promillage.

Maar is dit Corona nieuws?

 

Waarom niet?

Er werd hierboven gesteld dat iemand wel genoeg duveltjes ging drinken omdat het virus niet tegen alcohol zou kunnen.
Dus meteen even uitgelegd dat zeer waarschijnlijk niet gaat werken.

Maar wie weet is er inmiddels ergens een onderzoek die aantoont dat notoire alcohol gebruikers minder of juist meer vatbaar zijn.

Denk dat als je een paar jaar verder bent, en men beter weet hoe deze variant werkt, dit gewoon weer een standaard ziekte is die men ook vrij eenvoudig kan behandelen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...