Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

had ik er misschien voor sommigen even bij moeten plaatsen

https://nos.nl/collectie/13850/artikel/2360135-in-luik-worden-vaccins-gebrouwen-voor-een-toekomst-zonder-mondkapjes

11-12-2020

 

alle mogelijke oorzaken van besmetting vermijden

 

Screenshot_11.jpg.813097675322c24ac77efa04172ef08b.jpg

aangepast door Tonskidutch
beeld erbij

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 uren geleden, Eduard07 zei:

Hij houdt hen voor het lkapje...😏

Ik weet het, niet mijn sterkste...

aangepast door Con
  • Haha 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Amerika is een vrouw die niet de Covid-19 cijfers mooier wilde maken en daar anderen over inlichtte ontslagen en aangepakt door de overheid.

 

De politie kwam langs om de electronische apparaten in beslag te nemen endat zij meten de handen omhoog naarbuiten kwam ging de politie naar binnen. Daar was haar man en kinderen boven en met het pistool gericht op de man en ook de kinderen zodat die naar beneden komen. Ondank alles was de politie geduldig en correct en is er niemand doodgeschoten.

 

De gegeven die aantonen dat zij de cijfers mooier moest maken van de staat Florida staan in de Cloud (wolken) en zij kan gewoon door met wat zij na haar ontslag aan het doen was ondanks dat de apparatuur in beslag genomen is.

Eindelijk weer iemand die tegen onrecht opstaat maar dat moet je bekopen met je baan want je bent dan geen teamplayer.

 

Dit het artkel in de Dailymail over deze heldin in mijn ogen.

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9041213/Florida-cops-release-bodycam-footage-raid-home-health-department-data-scientist.html#comments

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, wanderer zei:

net op het nieuws op 1 (Belgie), over 3 weken gaan ze in Belgie beginnen met inenten, wanneer in NL?

NL kijkt het nog even aan en wacht de resultaten van de ingeënte proefkonijnen in België eerst even af...😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even gigantisch off-topic, maar lang geleden, toen m'n moeder van 88 zei dat er wijn op de keldertrap stond op mijn vraag of er iets te drinken in huis was, was ik na het inschenken uit de wijnfles toch wat wantrouwig vanwege de kleur die voor een rosé anders was dan ik gewend was en nam voorzichtig een nipje. Terecht, het was 80% Stroh Rum.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...