Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Bij wat jij tot nu hebt een ibu voor de pijn en wat neusspray als die dicht gaat zitten.

Het kan zeer wel dat je het via je schoolgaande dochter hebt opgelopen; scholen zijn overdrachtssystemen voor virussen en bacteriën. Docenten lopen de meeste virussen op via hun leerlingen, bv de bekende infecties na een vakantie als ze op de verste plekken op de wereld zijn geweest. Betekent niet dat je dochter of eega het hebben, dus voorzichtig even.

 

En gefeli, paardengek. Je hebt pech gehad dat je het opliep en mazzel gehad dat je matige verschijnselen had.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, astro iris zei:

@ paardengek, zal morgen nog eens dokter contacteren. Moest je medicatie nemen na de positieve test?

Nee, dat niet.

Ik ben getest door een commercieel bedrijf, geregeld door mijn werkgever. ( GGD was telefonisch niet bereikbaar, ook via internet niet )

Wel heeft de GGD later telefonisch contact gezocht.  Uiteraard vanaf de dag van de eerste klachten, 10 dagen in quarantaine geweest. ( voorschrift / advies van GGD ).

 

Met vriendelijke groet, paardengek

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

En gefeli, paardengek. Je hebt pech gehad dat je het opliep en mazzel gehad dat je matige verschijnselen had.

 

Dank je  😃

Ik heb het opgelopen via mijn werk, ondanks de diverse maatregelen waaraan we ons aan moeten houden. Begin oktober was er een Corona uitbraak op mijn werk. 

En ik voel me nog steeds super fit 😄

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De  deskundigen op tv hebben het over een 3e golf.

 

8.793 nieuw gemelde besmettingen.

De groep tussen de 60 en 90 is duidelijk voorzichtiger als de jeugd.

 

afbeelding.png

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, ceesv zei:

De groep tussen de 60 en 90 is duidelijk voorzichtiger als de jeugd.

Dat zal deels te verklaren zijn door het feit dat vanaf 60 meer Nederlanders de mogelijkheid hebben besmetting te vermijden/ontlopen t.g.v.  o.a. pensionering.

 

Werk en opleiding (en shoppen)  zullen onvermijdelijk leiden tot meer besmettingsmomenten. 

aangepast door Eduard07
  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dat zal deels te verklaren zijn door het feit dat vanaf 60 meer Nederlanders de mogelijkheid hebben besmetting te vermijden/ontlopen t.g.v.  o.a. pensionering.

 

Werk en opleiding (en shoppen)  zullen onvermijdelijk leiden tot meer besmettingsmomenten. 

De langste balk zijn de scholieren met vaak ouders rond de 50 jaar en opa's en oma's zo richting de 65 plus.  Die ouders zijn maar druk genoeg voor het huis/gezin en zijn vaak grootste groep werkenden. Die laten het echter blijkbaar weer hun ouders te bezoeken en blijven dus die 2 balkjes over die het verste uitslaan. Werkende ouders (of thuisblijvers want digitaal werk thuis) en schoolgaande puberts zijn vaak de sjaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

leest en huivert

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/10/alternatieve-feiten-voor-alternatieve-therapeuten-a4023472

 

Ja er is een heel legertje aan geschoolde alternatieve therapeuten die bijgeschoold moeten worden over het nieuwe virus.

En als die ook allemaal gedesinformeerd zijn geworden tijdens bijscholing hebben we natuurlijk ook heel veel verkeerd geïnformeerde patiënten van dat legertje therapeuten. en aromatherapie experts.

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er ook ergens aan de zijkant

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/11/australisch-coronavaccin-veroorzaakt-vals-positieve-hiv-tests-ontwikkeling-gestaakt-a4023487

 

Lijkt me sterk dat hier wel alles onder controle is.

Ik geloof er toch al niet erg in....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is meegenomen als een medicijn/vaccin voor het een ook een bruikbaar middel is tegen iets anders.

Maar die redenatie kun je natuurlijk niet omdraaien: als een coronavaccin niet de gehoopte werking heeft bij hiv, zal het voor corona ook wel niet deugen.

Dat klinkt een beetje als "Van Haga logica".  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

In Luik worden vaccins 'gebrouwen' voor een toekomst zonder mondkapjes

NOS met een filmpje over de productie

Lieven Janssens, de directeur van het bedrijf Eurogentec laat jullie even een kijkje nemen.

 

en dan draagt hij en de medewerkers een niet medisch neus en mond bescherming

wat een afgang

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...