Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, johnno zei:

En dit is hoe het in Ierland in slechts twee weken tijd veranderde.

 

 

 

Joh dat is maar een moment opname, dat hebben we bij ons ook wel eens gehad. Kijk nou eens naar de CBS cijfers over 25 jaar. Niet echt een toename in de oversterfte ten opzichte van de afgelopen 25 jaar. Ik hoop echt dat jullie wakker worden dat we enorm voor het lapje zijn gehouden met dat hele corona.

 

6 januari vanaf 15:00 hopenlijk het moment van de waarheid. Er speelt iets heel erg groots achter de schermen.

 

Ik hoop het voor iedereen dat we voor eens en voor altijd uit deze toestand gaan komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, johnno zei:

Dus als je na vaccinatie alsnog graag besmet wilt raken, dan lukt dat niet meer?

Ja, dat is inderdaad wel een heel groot nadeel.

 

Lees nou eens goed wat er staat. Stel, er is iets niet goed aan het vaccin, hoe wil je het dan in godsnaam uit je lichaam krijgen? Ik snap dat er hier een hoop ouderen zitten die graag het vaccin willen, maar wacht in godsnaam.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, kiekiek zei:

Ik ben daarin absoluut niet de enige. In Amerika zijn nu de zorgmedewerkers aan de beurt en maar liefst. Wat blijkt: maar liefst 60 procent van de zorgmedewerkers heeft het vaccin geweigerd:

 

ik heb de link niet aangeklik, over die Amerikaanse zorg medewerkers, maar ik zag ergens in de link Faceboek staan.

 

Tja, en dan moet het wel waar zijn.☠️

 

23 minuten geleden, kiekiek zei:

Stel, er is iets niet goed aan het vaccin, hoe wil je het dan in godsnaam uit je lichaam krijgen? Ik snap dat er hier een hoop ouderen zitten die graag het vaccin willen, maar wacht in godsnaam.

 

Jij schrijft dus dat het risico van vaccinatie, gebaseerd op jouw angst, hoger is, dan als onbeschermde oudere , besmet te worden met Covid?

 

Mensen adviseren, op jouw angst gebaseerd, zich niet te laten inenten kan slachtoffers opleveren, wil jij dat op je geweten hebben?

 

 

Kiekiek zit in een lock, zodra het woord vaccin klinkt, wil hij garanties hebben.

Wel, die zijn er niet.

 

Maar beste kiekiek, eenmaal besmet met Covid 19 is er ook geen weg terug.

Mijn schoonzuster is 3 maanden geleden besmet, heeft 3 weken op de intensieve zorg gelegen, heeft een maand in een revalidatie instituut gezeten om weer te leren lopen en kan nu nog geen trap op lopen.

 

De schade van de Covid besmetting is waarschijnlijk permanent, men noemt het covid longen.

 

Ik ben in mijn leven regelmatig gevaccineerd voor van alles en nog wat.

In de 60er jaren van de vorige eeuw was de wetenschap rond vaccins natte vinger werk vergeleken met de huidige stand der wetenschap.

 

Wanneer ik zo kijk wat je vandaag gepost hebt wordt je steeds wanhopiger, ik heb het je al een paar keer aanbevolen, ga eens echte informatie lezen over de werking van vaccins.

 

Een tip, je moet niet op faceboek zijn, er zijn hier een aantal links gepost in de afgelopen tijd, waar je zinvolle informatie kan lezen, zowel voor als nadelen.

 

 

Zolang jij niet met argumenten komt over een van de 5 verschillende vormen van vaccinatie, waarom dat een risico zou vormen, past jou terughoudendheid in jouw uitingen over dit onderwerp!

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, kiekiek zei:

Kijk nou eens naar de CBS cijfers over 25 jaar. Niet echt een toename in de oversterfte ten opzichte van de afgelopen 25 jaar.

 

Over goed lezen gesproken. Heb je de bijdrage van OFDM hierover misschien gemist?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Joh dat is maar een moment opname, dat hebben we bij ons ook wel eens gehad. Kijk nou eens naar de CBS cijfers over 25 jaar. Niet echt een toename in de oversterfte ten opzichte van de afgelopen 25 jaar. Ik hoop echt dat jullie wakker worden dat we enorm voor het lapje zijn gehouden met dat hele corona.

Ik heb jou op de vorige pagina uitgelegd dat de CBS cijfers INCLUSIEF alle maatregelen zijn! Met andere woorden: Te danken aan. Je antwoordt daar niet op maar herhaalt opnieuw dezelfde stelling. Dus lees mijn vorige reactie nog eens en beantwoord die, dankje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ceesv zei:

ik heb de link niet aangeklik, over die Amerikaanse zorg medewerkers, maar ik zag ergens in de link Faceboek staan.

 

Mijn schoonzuster is 3 maanden geleden besmet, heeft 3 weken op de intensieve zorg gelegen, heeft een maand in een revalidatie instituut gezeten om weer te leren lopen en kan nu nog geen trap kopen.

 

De schade van de Covid besmetting is waarschijnlijk permanent, men noemt het covid longen.

 

Denk dat daar juist het probleem zit, vader van schoonzoon, schoonzoon zelf, zus van de schoonzoon en vriend van de schoonzoon allemaal besmet maar als klacht 1 a 2 dagen wat hoesten en minder smaak en daarna nergens meer last van.

Schoonzoon is ook gewoon doorgegaan met werken onder het mom "ik hoest wel eens vaker iets" daar hoef ik me niet ziek voor te melden. (werkt natuurlijk wel on-line)

Mijn dochter is nu 2 keer getest en 2 keer negatief.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ceesv zei:

Maar beste kiekiek, eenmaal besmet met Covid 19 is er ook geen weg terug.

 

Gut ga je dan dood ofzo? Het gros merkt er werkelijk helemaal niets van en als je al in het ziekenhuis komt sterft maar een heel klein deel.

 

Vertel er ook even eerlijk bij dat de gemiddelde leeftijd van sterfte met of door covid boven de 80 jaar is.

 

Let wel: dit is al hoger dan de normale sterfteleeftijd zonder covid.

 

Ronduit triest dat je nog steeds niet kan nuanceren.

 

Wat een stel totaal gemanipuleerden zitten hier. Onbegrijpelijk dat jullie niet meer kritisch kunnen of willen denken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gerrit,

 

Het kan ook heel anders verlopen,  moeder van 1 collega na 3 dagen overleden, vader van andere collega idem.

 

Veel collega's die een mildere vorm gehad hebben houden nog steeds klachten.

 

En er zijn ook mensen die er niets van merken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, OFDM zei:

Ik heb jou op de vorige pagina uitgelegd dat de CBS cijfers INCLUSIEF alle maatregelen zijn! Met andere woorden: Te danken aan. Je antwoordt daar niet op maar herhaalt opnieuw dezelfde stelling. Dus lees mijn vorige reactie nog eens en beantwoord die, dankje.

 

Tsja en helpen die maatregelen? We zitten nu massaal binnen en de cijfers zouden als een baksteen moeten dalen. Niet dus.

Zojuist, ceesv zei:

En er zijn ook mensen die er niets van merken.

 

Juist en hoeveel mensen zijn dat ceesv? Je overdrijft en je gelooft alles wat de media jou voorzet. Kom op zeg: wordt wakker en leef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, kiekiek zei:

Gut ga je dan dood ofzo? Het gros merkt er werkelijk helemaal niets van en als je al in het ziekenhuis komt sterft maar een heel klein deel.

 

Ik heb hier maar een woord voor....

 

je bent echt aan het TROLLEN!

3 minuten geleden, kiekiek zei:

Tsja en helpen die maatregelen? We zitten nu massaal binnen en de cijfers zouden als een baksteen moeten dalen. Niet dus.

Als je je ingelezen zou hebben, zou je weten dat er een tijdslijn is tussen besmetting en begrafenis.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden, kiekiek zei:

Gut ga je dan dood ofzo? Het gros merkt er werkelijk helemaal niets van en als je al in het ziekenhuis komt sterft maar een heel klein deel.

Heb je het nu over vaccineren?

 

Wanneer mensen met corona in het ziekenhuis komen, hebben ze geluk, dat er een bed beschikbaar is, komen ze uit het ziekenhuis, is bij een gedeelte van de patiënten hun lichaam blijvend beschadigd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Tsja en helpen die maatregelen? We zitten nu massaal binnen en de cijfers zouden als een baksteen moeten dalen. Niet dus.

 

Ja die helpen een beetje. We zitten helemaal niet massaal binnen! Iedereen die nog werk heeft doet dat gewoon, vaak gewoon op het bedrijf. De mobiliteitscijfers laten ook zien dat de afname van wegverkeer bij lange na niet zo sterk is als na de eerste golf. Gewone winkels zijn nog open en mensen mogen nog steeds bij elkaar op bezoek.

 

Maar kijk nog eens naar die grafiek: De eerste golf oversterfte, toen bijna een verdubbeling, werd in week 15 overduidelijk gebroken om weer volledig terug te keren naar normaal.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vergeet de feestjes in Duindorp niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, kiekiek zei:

Gut ga je dan dood ofzo? Het gros merkt er werkelijk helemaal niets van en als je al in het ziekenhuis komt sterft maar een heel klein deel.

 

Jij reageerde hier op een bijdrage van ceesv, waarin die o.a. de huidige trieste situatie van zijn schoonzus beschreef.

Ik vind het nogal onbeschoft daar op deze manier op te reageren.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...