Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Soepketel niet groot genoeg?

Maar we hebben toch verschillende koks?

AstraZeneca en Oxfort naast al die andere.

Dit nieuwsfeit laat zien dat het verdere verloop van het hele inentingsproces nog geen gelopen race is welke ons het meeste perspectief gaat bieden in 2021. 

Vele eersten zullen de laatsten zijn?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfizer heeft al wel in de gaten dat die vriestemperatuur toch nog wel even een doorslaand nadeel kan worden als andere vaccins die rompslomp niet nodig zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Min 70 graden heeft tot nu al een aantal duidelijke nadelen laten zien.

Het gaat hier niet om een wekelijks voorraadje IGLO groenten.😉

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja halloooooooooooo ;)

dat begrijp ik ook wel, maar dat is tegenwoordig helemaal geen probleem

 

Er zijn al gevallen bekend waarbij de tempartuur tot boven de min 70 was opgelopen, en men daarna niet meer zeker was van de mate van werking van het vaccin.

Pfizer geeft niet voor niks aan dat ze iets aan die min 70 willen doen. Het is echt een zwaar aspect. In feite geven ze impliciet aan dat het vaccin nog wel wat doorontwikkeling behoeft. (Waarmee ik niet meteen wil zeggen dat ze te snel zijn, want de nood is natuurlijk hoog. en als het werkt, werkt het, en moet het inenten beginnen.) 

Daarom stelde is hierboven ook de vraag: Vele eersten zullen de laatsten zijn?

Vaccins die nu wat later op de markt komen, gaan wellicht een beter resultaat leveren.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met excuus ik wilde niet de serieusheid van de berichtgeving ondermijnen.

Het is al iets langer mijn eigen overtuiging en verwachting dat serieus voorbereiden voor een lastige vaccinatie procedure en protocol die noodzakelijk is inderdaad langer duurt.

Maar even tussen door ze mogen wel de verzorgers en verplegers en doktoren eerst bedienen. Het gaat niet over één moeder van een politicus maar over onze ziekenhuizen die moeten blijven draaien.

Cheers verzorgers, verplegers en artsen, op 2021!

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de kennis van nu over Pfizer (dankzij de early starters om ons heen) kan ik het alleen maar hartgrondig eens zijn met je opmerking. Was ik bij voorbaat eigenlijk al voorstander van.

En dan a.s. maandag 4 januari meteen daaraan beginnen. Ik zie nog steeds niet in waarom dat niet kan.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boudeman, Ah, de geruchtenstroom waar journalisten naar hunkeren? Ach, wat zou dat gaan veranderen, slechts 2,5 maand voor de verkiezingen?

Demissionair zal voornamelijk op papier zijn. Net als ooit bij het kabinet Kok m.b.t. Sebrenica. Dat kabinet was toen sowieso al uitgeregeerd, staat mij nog bij. Dus dat gebaar was een mooie manier om van een aantal andere zaken ontslagen te worden. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...