Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Demissionair zijn betekend toch wel genoeg maar het glijdt weer af in de politiek.

1 minuut geleden, OFDM zei:

een uiterst ongelukkig moment

zo zie ik het nu ook...........

en een formatie vormen zal ook nog wel wat voeten in aarde hebben

 

hebben we die noodwet corona nu ook vastgesteld? Opdat we wel even verder kunnen.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja die val had op grond van andere miskleunen ook al volstaan, maar een demissionair Kabinet is ernstiger dan waar we heen willen met onze gezondheid.

Dit Kabinet - demissionair of niet - zit er nog een groot deel van dit jaar.

Als we na de verkiezingen in maart een nog verder versnipperde Kamer krijgen, krijgen we misschien wel een formatie a la België.   

En wie kan er momenteel het beste Kabinetje-lijmen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eduard07 zei:

Dan moet jij dus allerlei beperkingen accepteren die direct voorvloeien uit het feit dat jij je niet hebt laten vaccineren

 

 

Boeit me werkelijk helemaal niets, ik hou mijn rug recht en ga mezelf nooit verloochenen.

 

Laat anderen maar sterven aan het vaccin, hun keuze en moeten ze zelf maar weten. Ouderen kosten de maatschappij alleen maar geld en leveren per saldo niets op voor de overheid. Nu duidelijk wat ze willen?

 

We zijn met teveel mensen op deze aarde, dringt dat tot je door of snap je dat niet? Als we komen tot populatiereductie worden 80 % van de problemen op aarde in 1 klap opgelost.

 

Succes met het vaccin.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kiekiek zei:

We zijn met teveel mensen op deze aarde, dringt dat tot je door of snap je dat niet? Als we komen tot populatiereductie worden 80 % van de problemen op aarde in 1 klap opgelost.

De oplossing , tot en met uw 30 jaar , en dan:

https://www.youtube.com/watch?v=4M2vx_RCwSs 😉

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Met excuus ik wilde niet de serieusheid van de berichtgeving ondermijnen.

Het is al iets langer mijn eigen overtuiging en verwachting dat serieus voorbereiden voor een lastige vaccinatie procedure en protocol die noodzakelijk is inderdaad langer duurt.

Maar even tussen door ze mogen wel de verzorgers en verplegers en doktoren eerst bedienen. Het gaat niet over één moeder van een politicus maar over onze ziekenhuizen die moeten blijven draaien.

Cheers verzorgers, verplegers en artsen, op 2021!

 

 

Zonder dit als kritiek te bestempelen, deelcitaat "maar over onze ziekenhuizen die moeten blijven draaien".

 

Ik opteer voor de zinvorming "voor de mensen die het het meest verdiend hebben en moeten werken onder

bizarre omstandigheden". Jouw citaat zou kunnen impliceren dat het gaat om eigenbehoud.

 

Maar dat zal je zo wel hebben bedoeld.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 uren geleden, kiekiek zei:

Boeit me werkelijk helemaal niets, ik hou mijn rug recht en ga mezelf nooit verloochenen.

 

Laat anderen maar sterven aan het vaccin, hun keuze en moeten ze zelf maar weten. Ouderen kosten de maatschappij alleen maar geld en leveren per saldo niets op voor de overheid. Nu duidelijk wat ze willen?

Beste kiekiek, het lijkt erop dat je jezelf steeds meer angst inpraat, en niet meer rationeel kunt denken.

Ik ga ervan uit dat je niet loopt te trollen.

 

Maar....

Er wordt al decennia gevaccineerd, een vaccin is geen nieuwe wetenschap.

De kans om aan corona te overlijden is vele malen groter als aan het vaccin.

De kans om serieuze gezondheid problemen over te houden aan corona is reëel, het begrip corona longen is jou duidelijk onbekend.

 

 

Bedenk, s´dat een griep vaccin ieder jaar een nieuw ontwikkeld vaccin is, ongeveer 3.200.000 Nederlanders worden jaarlijks met dat nieuw ontwikkelde vaccin beschermd.

 

Je bent afgelopen jaar wel in het vliegtuig gestapt, weet je dat je daar ook geen garantie krijgt dat je het overleeft?

Afgelopen jaar zijn er 120 personen omgekomen in luchtvaart ongevallen, in 2000 waren het er 900.

 

Jij neemt geen vaccin, zeg je, maar boezem anderen dan geen angst in die wel vertrouwen hebben in het vaccin.

Gisteren heb je mij nog verweten de media te volgen die angst verspreiden, maar volgens mij doe je jij niet anders.

 

Tenslotte, leven is gevaarlijk en zonder garanties.

Het is zelfs dodelijk, niemand ontsnapt daaraan.

Corona, net als vliegen, kan dodelijk zijn.

 

Vaccineren beschermt meer als dat het je benadeelt.

Ik heb ondertussen in mijn omgeving teveel sterfgevallen gezien door corona, mijn keuze staat vast.

 

Jouw keuze staat ook vast, maar is zo te zien ingegeven door angst, sterven aan een vaccinatie is irrationeel en onrealistisch.

Sterven aan corona is wel realistisch, afgelopen week hebben in Nederland dat ongeveer 1.000 mensen kunnen ervaren.

Er zijn in Nederland ondertussen 11.529 mensen overleden volgens de officiele statistieken, het werkelijke aantal is hoger.

Deze mensen hebben niet de keuze gehad om voor het vaccin te kiezen, een substantieel deel daarvan had nog geleefd met een vaccinatie.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, ceesv zei:

Beste kiekiek, het lijkt erop dat je jezelf steeds meer angst inpraat, en niet meer rationeel kunt denken.

Ik ga ervan uit dat je niet loopt te trollen.

IK vind het wel erg tegenstrijdig dat Kiekiek zich beroept op vrijheden waarvoor in WO2 zou zijn gevochten en in 1 adem zegt:

 

"Laat anderen maar sterven aan het vaccin (...)"

" Ouderen kosten de maatschappij alleen maar geld en leveren per saldo niets op voor de overheid."

 

want dat was nou juist de taal die de overheerser in WO2 sprak over hen die ze liever kwijt dan rijk waren!

 

En eerlijk gezegd schrik ik nog steeds van dit soort uitspraken.

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

En eerlijk gezegd schrik ik nog steeds van dit soort uitspraken.

 

 

Kan! Aan de andere kant worden nu 17 miljoen mensen permanent financieel, economisch en emotioneel lange tijd beschadigd om sterftes te voorkomen die gemiddeld boven de 80 jaar oud zijn.

 

Dat is niet een beetje overdreven, maar werkelijk over de top. Vind je dat normaal ofzo?

 

Gaan we dat nu met ieder griepje of virus doen om de zoveel jaar? Laten we dan de boel maar sluiten in het land.

 

Overigens: nog vijf dagen te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Beste kiekiek, het lijkt erop dat je jezelf steeds meer angst inpraat, en niet meer rationeel kunt denken.

Ik ga ervan uit dat je niet loopt te trollen.

 

 

 

Ik trol niet. Ik waarschuw jullie alleen maar dat als dit zo door gaat dat we de boel wel kunnen sluiten. Het land is diep verscheurt geraakt door een ongekende tweedeling die door de media en de overheid wordt aangewakkerd. Alles wat we na wo2 gezamenlijk hebben opgebouwd gaat zo echt naar de kloten. Leuk voor ons nageslacht!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je doet net of dit alleen in Nederland het geval is, maar kijk eens over de grens.

Beperk mij tot Europa, maar de beperkingen zijn door Europa gelijk.

Dit wordt niet door de media en overheid aangewakkerd, maar door de bezettingsgraad van ziekenhuizen en IC's.

 

Beperkingen zijn er omdat men humaan is, en een mensenleven nog het hoogste goed beschouwt.

 

Weet je wie ook er een mening op nahield zoals jij nu verwoordt?

 

Ik snap niet waarom je zo tegen vaccinatie bent, het middel om weer terug te gaan naar een normale wereld.

Je kan werkelijk niet meer rationeel hierover nadenken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, kiekiek zei:

Aan de andere kant worden nu 17 miljoen mensen permanent financieel, economisch en emotioneel lange tijd beschadigd om sterftes te voorkomen die gemiddeld boven de 80 jaar oud zijn.

 

OK, maar buiten die groep ouderen die jij kennelijk wel kwijt wilt omdat ze toch niets meer op brengen.........

Zijn er nog andere groepen die wat jou betreft in aanmerking  komen om te ruimen?

De gehandicapten misschien of de homoseksuelen?

 

Als ik jou was zou ik de deur weer een poosje gesloten houden.

Het begint aardig onsmakelijk te worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...