Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


8 uren geleden, johnno zei:

OK, maar buiten die groep ouderen die jij kennelijk wel kwijt wilt omdat ze toch niets meer op brengen.........

Zijn er nog andere groepen die wat jou betreft in aanmerking  komen om te ruimen?

De gehandicapten misschien of de homoseksuelen?

 

Als ik jou was zou ik de deur weer een poosje gesloten houden.

Het begint aardig onsmakelijk te worden.

 

 

 

Ik wil helemaal niemand kwijt, maar dit gaat wel gebeuren als we zo doorgaan. Daar waarschuw ik voor.

 

Mijn vraag aan jullie: willen jullie je vrijheid terug ja of nee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ceesv zei:

Weet je wie ook er een mening op nahield zoals jij nu verwoordt?

 

Ik snap niet waarom je zo tegen vaccinatie bent, het middel om weer terug te gaan naar een normale wereld.

Je kan werkelijk niet meer rationeel hierover nadenken!

 

Ik weet meer dan je denkt ceesv.

 

Mijn ouders hebben bewust de oorlog meegemaakt en ik heb een joodse vriendin.

 

Ik sta volledig aan jullie kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Con zei:

"voor de mensen die het het meest verdiend hebben en moeten werken onder

bizarre omstandigheden".

die het meest verdiend hebben past dan ook niet echt @Con want ze hebben hetzelfde verdiend en niet meer (de Jonge beloftes)

maar ik begrijp wat je bedoelde te schrijven :grin:

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom reageren jullie nog steeds op @kiekiek hij heeft zijn punt meer dan duidelijk gemaakt, dit is alleen maar welles/nietes gezever, en wat betreft het trollen, ik neig er naar om te denken dat deze persoon alleen maar de boel loopt te stangen en met zijn naam en locatie is het helemaal niet uitgesloten dat deze persoon een trol blijkt te zijn......ik zie nu dat deze mogelijkheid al eerder geopperd is..

aangepast door wanderer
aanvulling

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kiekiek zei:

Mijn vraag aan jullie: willen jullie je vrijheid terug ja of nee?

Ik heb ook vele joodse vrienden gekend.

Ik heb juist dankzij hen extra goed begrepen wat "vrijheid" is.

 

Jij kennelijk niet.

 

Jouw uitspraken hierboven en de consequenties ervan hebben mijn joodse vrienden mij heel goed kunnen uitleggen.

Ik zal hun verhalen nooit vergeten. 

 

"Vrijheid" om anderen te laten creperen, heb je nooit.

 

@wanderer, ik vrees dat je gelijk hebt. Maar toch goed dat we bepaalde zaken niet onweersproken laten.

Dat doet Merkel ook niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Eduard07 zei:

Jij kennelijk niet.

 

 

 

Zucht mijn ouders hebben voor jou en mijn vrijheid gevochten in de oorlog.

 

En dan nog kletspraatjes verspreiden dat ik niet zou weten wat vrijheid is.

 

Vrijheid zit in mijn bloed en tot de laatste snik zou ik daar voor knokken.

 

Niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen.

1 uur terug, wanderer zei:

waarom reageren jullie nog steeds op @kiekiek hij heeft zijn punt meer dan duidelijk gemaakt, dit is alleen maar welles/nietes gezever, en wat betreft het trollen, ik neig er naar om te denken dat deze persoon alleen maar de boel loopt te stangen en met zijn naam en locatie is het helemaal niet uitgesloten dat deze persoon een trol blijkt te zijn......ik zie nu dat deze mogelijkheid al eerder geopperd is..

 

IK BEN GEEN TROL.

 

En als jullie dat denken, flikker me er dan maar af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ceesv zei:

Je doet net of dit alleen in Nederland het geval is, maar kijk eens over de grens.

Beperk mij tot Europa, maar de beperkingen zijn door Europa gelijk.

Dit wordt niet door de media en overheid aangewakkerd, maar door de bezettingsgraad van ziekenhuizen en IC's.

 

Beperkingen zijn er omdat men humaan is, en een mensenleven nog het hoogste goed beschouwt.

Volle 100% mee eens. Deze pandemie maakt het lezen van buitenlands nieuws ongelooflijk interessant, hoe gaan buurlanden ermee om. Door ervaring en ontwikkeling van kennis zijn maatregelen in landen om ons heen steeds meer aan elkaar gelijk gaan lopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant item van Zembla en ik zal mijn gedachten erover uiten:

 

Wie heeft de pandemie uitgeroepen? Het mag zo zijn dat griep vaccinaties niet bijzonder effectief waren en naar verhouding meer kosten dan ze opleveren. Noem het dan een luxe artikel.

In het geval van COVID19: Hierop is zeker wel uitgebreid dubbel blind onderzoek gedaan maar in vergelijking met de Zembla uitzending: We hebben het veel en veel harder nodig dan bij griep. Daarvoor maakt het geen bal uit of het nou een pandemie heet of niet. De overbelasting van de gezondheidszorg is realiteit, in alle landen om ons heen!

 

Er zal heel snel duidelijkheid komen of (in dit geval) het Biontech vaccin echt werkt want zojuist is bekend geworden dat ons gezondheidszorg personeel met spoed wordt gevaccineerd.

 

Waar ook heel snel duidelijkheid over komt is hoe hard de nieuwe COVID variant in Engeland de gezondheidszorg daar volledig onder de voet gaat lopen. Ik hoop echt dat het minder blijkt te zijn dan de aanwijzingen tot nu laten zien!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

eindelijk een aanpassing

Quote

Ongeveer 30.000 medewerkers van de acute zorg krijgen 'op korte termijn' het coronavaccin van farmaceuten Pfizer en BioNTech, meldt het ministerie van Volksgezondheid zaterdag. De eerste inentingen vinden zo snel mogelijk plaats, maar waarschijnlijk niet voor 8 januari.

bron

https://www.nu.nl/coronavirus/6099844/30000-medewerkers-acute-zorg-krijgen-vaccin-op-korte-termijn.html

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, wanderer zei:

waarom reageren jullie nog steeds op @kiekiek hij heeft zijn punt meer dan duidelijk gemaakt....

Tja, wat kan ik zeggen.... De enige reden dat ik op hem heb gereageerd recentelijk, is omdat ik de indruk heb dat hij zijn uiterste best doet om andere mensen te overtuigen om niet gevaccineerd te worden. En dat vind ik dus zeer kwalijk. De "informatie" die hij heeft (en sporadisch geeft) is gewoon aantoonbaar niet correct, en dat maakt het bijna "eng"....

 

Ik heb gisteren voor de eerste keer die Willem Engel gezien op TV. Wat die vent uitkraamt is echt ongelofelijk, maar ik ben bang dat er (teveel) mensen hem geloven en volgen in de waanzin die hij verspreid. Ik heb dus de indruk dat het hier ook op sat4all gebeurt, echter door (gelukkig!) maar een paar leden....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, OFDM zei:

wat moet je daar nou mee beginnen?

Niets? Misschien negeren? Want in discussie, gebaseerd op (wetenschappelijke) feiten, gaan met hem niet werken / lukken. Dat is in mijn ogen wel duidelijk!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...