Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Big fellow zei:

Niets? Misschien negeren? Want in discussie, gebaseerd op (wetenschappelijke) feiten, gaan met hem niet werken / lukken. Dat is in mijn ogen wel duidelijk!

Niets doen lijkt het enige maar het is voor ons allemaal beter als het draagvlak hoog is. Ik zie dat wetenschappelijk redeneren voor iemand zoals Willem Engel niet werkt, hij handelt vanuit gevoel. Niets tegen dansleraren maar dit is toch andere materie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laten we elkaar aub niet in een hoekje zetten vanwege een mening.

Dat is in mijn beleving niet bepaald constructief.

 

Een ieder heeft het recht om (herhaaldelijk)

zijn of haar overtuiging/mening te geven.

 

Ook ik heb mijn mening en bedenkingen over diverse zaken ,en over sommige zaken heb ik juist geen mening omdat ik er simpelweg niet genoeg van weet.

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, OFDM zei:

Er zal heel snel duidelijkheid komen.

 

 

Op 6 januari komt een bult aan informatie naar buiten. Zet de popcorn en het krat bier maar klaar ;)

3 uren geleden, Big fellow zei:

Tja, wat kan ik zeggen.... De enige reden dat ik op hem heb gereageerd recentelijk, is omdat ik de indruk heb dat hij zijn uiterste best doet om andere mensen te overtuigen om niet gevaccineerd te worden. En dat vind ik dus zeer kwalijk. De "informatie" die hij heeft (en sporadisch geeft) is gewoon aantoonbaar niet correct, en dat maakt het bijna "eng"....

 

Ik heb gisteren voor de eerste keer die Willem Engel gezien op TV. Wat die vent uitkraamt is echt ongelofelijk, maar ik ben bang dat er (teveel) mensen hem geloven en volgen in de waanzin die hij verspreid. Ik heb dus de indruk dat het hier ook op sat4all gebeurt, echter door (gelukkig!) maar een paar leden....

 

Engel is een betaalde overheidstrol, dat had je toch wel door of niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit even voor degenen die het sluiten van winkels en horeca maar onzin vinden.

 

Quote

Ireland has gone from having the lowest infection rate in the European Union just

two weeks ago to having the fastest rate of deterioration, after shops and large

parts of the hospitality sector were allowed to reopen for most of December.

 

Ierland is van het laagste besmettingspercentage in de Europese Unie slechts twee

weken geleden naar het snelste verslechteringspercentage gegaan, nadat winkels

en grote delen van de horeca het grootste deel van december mochten heropenen.

 

Guardian

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Op 6 januari komt een bult aan informatie naar buiten. Zet de popcorn en het krat bier maar klaar ;)

 

Nee, duurt iets langer dan dat. Werken hier eigenlijk forumleden of partners daarvan in de direct zorg voor? Ik las net een paar bladzijden op een ander forum, daar is niets leuks aan.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, paardengek zei:

Duidelijk een geval van NEPNIEUWS !!!!!!

 

Tsja is gewoon cynisch bedoelt man, altijd weer gelijk die lange teentjes ;)

 

3 uren geleden, johnno zei:

Ik heb dit nader onderzocht, maar van 'een bult aan informatie' lijkt geen sprake te zijn.

Het zou slechts gaan om goud, wierook en mirre.😀

 

Beter zoeken dan johnno. Gebruik je wel DuckDuckGo?

 

 

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, paardengek zei:

Duidelijk een geval van NEPNIEUWS !!!!!!

Ach ja, wat wil je bij zo'n duistere "nieuws"site! Had ik nog nooit van gehoord. Onvoorstelbaar als dit zomaar geloofd wordt.

En die foto? Ach, je pakt een oude en die plaats je erbij. Eventueel een beetje "aangepast".

 

17 uren geleden, kiekiek zei:

 

Engel is een betaalde overheidstrol, dat had je toch wel door of niet?

 

Je bent nog erger dan die Engel met dit soort idiote suggesties.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ach ja, wat wil je bij zo'n duistere "nieuws"site! Had ik nog nooit van gehoord. Onvoorstelbaar als dit zomaar geloofd wordt.

En die foto? Ach, je pakt een oude en die plaats je erbij. Eventueel een beetje "aangepast".

 

Ja, 'cynisch bedoelt man' is dan de reactie, wanneer het als NEPNIEUWS wordt bestempeld.

Maar door het hier te plaatsen is hij ondertussen wel bezig dit soort onzin te promoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een truc om een geruchtenstroom op gang te brengen.

 

Stap 2 is: Waar rook is, is vuur. "Zal vast wel iets van waar zijn."

 

Stap 3: "Er wordt weer iets verzwegen/verdoezeld door de "elite". En dan komt de link weer naar dit duistere "artikel".

 

En vervolgens wordt een echte feitendiscussie voor goed ontregeld.

 

Dus onschuldig is het niet! Kijk maar wat een geruchtenstroom momenteel in de VS inmiddels aan ellende heeft gecreëerd. Niemand vertrouwt er nog iemand.  Uitgerekend de leugen lijkt er voor menigeen "geloofwaardig" te zijn. Ik hou mijn hart vast voor 2021, wat dit betreft. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker blijven slapen en blaten als een groep

56 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ach ja, wat wil je bij zo'n duistere "nieuws"site! Had ik nog nooit van gehoord. Onvoorstelbaar als dit zomaar geloofd wordt.

En die foto? Ach, je pakt een oude en die plaats je erbij. Eventueel een beetje "aangepast".

 

Je bent nog erger dan die Engel met dit soort idiote suggesties.

 

Goh zeg ik wat wat in jou straatje uitkomt ... is het weer niet goed ;)

 

6 januari.

8 minuten geleden, Eduard07 zei:

Uitgerekend de leugen lijkt er voor menigeen "geloofwaardig" te zijn.

 

Jij gelooft al sinds maart in een leugen en je zal erin blijven geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...