Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Als er eentje een trol is hier, ben jij het wel. Dat is me nu wel overduidelijk geworden uit je vele (onderling tegenstrijdige) reacties.

Je laatste reactie hierboven spreekt boekdelen.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Eduard07, iemand kan ook gewoon de weg kwijt geraakt zijn en een post traumatische stress stoornis hebben.

Vooral na een zware ziekte en bijbehorende behandeling komt dat voor. Daar zullen er na covid te hebben overleefd wel meer van onder ons mensen aanwezig zijn en nog meer van komen qua aantal.

 

ennuh

in deel 1 van dit Topic hebben we het ook over stress afbouwen gehad ipv stress opvoeren, hetgeen dus blijkbaar niet kan.

een ander deuntje op de radio en lekker chillen of eens gaan wandelen.

 

aangepast door Tonskidutch
stress
  • Haha 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een moestuintje zou heilzaam kunnen werken in deze turbulente tijden. 🤓

 

(Hoewel De Rijdende Rechter zelfs dat wellicht uit opgedane ervaring zou afraden. 😁 )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechters die rijden ken ik niet / kijk ik niet. Dat strijden allemaal over een tuinboontje dat over de schutting hangt daar begint al die stress van er alleen maar naar te kijken.

Gewoon een wiettuintje aanleggen en je inschrijven als wietteler bij de instanties van de overheid, of als je niet van wiet houdt een moestuintje ja.

En in het tuinhuisje van je moeder een eigen drankje brouwen.

Walter de RocheBrune

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is gewoon hetzelfde als bij menig ander vaccin. Maar dat had je gewoon kunnen lezen in de wetenschappelijke literatuur die je (blijkbaar!) niet leest.... Ik zal je nog een feit geven; Het vaccin gaat niet bij 100% van de mensen die het krijgen werken! Daarvoor moet je dus de herd immunity hebben, want dan wordt de persoon waar het vaccin niet bij werkt, en dus geen immuniteit heeft kunnen opbouwen, nagenoeg niet blootgesteld aan het virus, omdat de mensen om de persoon heen een stuk minder / niet besmettelijk worden.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn dus de werkelijke oversterftecijfers van de afgelopen 25 jaar. Gewoon via het CBS. Waarom laten jullie je in godsnaam de stuipen op het lijf jagen door de media en de overheid? Dit jaar is niet veel anders dan de afgelopen 25 jaar. Ik hoop echt dat jullie ook eens nuchterder gaan worden en niet alles wat de media jullie voorschotelt zomaar blijven slikken.

 

134938846_3806189759432770_2878274067096

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tabel is dus de oversterfte inclusief de beperkende maatregelen. Daar kun je weinig mee want we weten niet waarop we uit zouden zijn gekomen als er geen enkele beperking was ingesteld. Hiervan is wel een idee te vormen tijdens de eerste golf in een andere link van het CBS, uit de grafiek van week 14 en 15:

 

Week 14 overleden 5084 maar verwacht 3024

week 15 overleden 4980 maar verwacht 2957

 

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/51/sterfte-neemt-verder-toe-in-week-50

 

Maar wat is ons alternatief dan? Gewoon alles zijn gang laten gaan, het ziekteverzuim fors op laten lopen (inclusief mensen die nog heel lang klachten houden) en covid patiënten gewoon thuis aan hun lot overlaten? Of een max. leeftijd voor ziekenhuisopname?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet mijn partij maar de feiten allemaal op Rutte gooien is afleiden van de realiteit. In het begin werd er zo naar Duitsland gekeken want oh die hebben wel 5x zoveel IC capaciteit. Als je de Duitse berichten volgt kom je erachter dat ze daar ook geen personeel voor hebben. Ze doen het iets beter daar omdat ze daar "strakker in de wedstrijd zitten" dan wij maar noem mij eens een land dat het allemaal zoveel beter doet dan wij? In Engeland staat de gezondheidszorg echt aan de rand, in Liege, Wallonië hadden ze een mega uitbraak waar ze nachtmerries van kregen in de ziekenhuizen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ongeveer iedereen hier af schiet mij als trol of wat doen ook, omdat ik het vaccin pertinent niet wil.

 

Besef heel goed: eenmaal het vaccin genomen is er geen weg meer terug.

 

Ik ben daarin absoluut niet de enige. In Amerika zijn nu de zorgmedewerkers aan de beurt en maar liefst. Wat blijkt: maar liefst 60 procent van de zorgmedewerkers heeft het vaccin geweigerd:

 

https://nypost.com/2021/01/01/alarming-number-of-us-health-care-workers-are-refusing-covid-19-vaccine/?utm_source=facebook_sitebuttons&utm_medium=site buttons&utm_campaign=site buttons&fbclid=IwAR0k-f_69s-lcTYJDyCEzoPLUMhENN9lR_l3ksaXYA7HttgxVBTAGNcH6zs

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, kiekiek zei:

Hoe we in een jaar verandert zijn ....

 

En dit is hoe het in Ierland in slechts twee weken tijd veranderde.

 

Quote

Ireland has gone from having the lowest infection rate in the European Union just

two weeks ago to having the fastest rate of deterioration, after shops and large

parts of the hospitality sector were allowed to reopen for most of December.

 

Ierland is van het laagste besmettingspercentage in de Europese Unie slechts twee

weken geleden naar het snelste verslechteringspercentage gegaan, nadat winkels

en grote delen van de horeca het grootste deel van december mochten heropenen.

 

Guardian

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...