Ga naar inhoud


Is de losse Seca3 smartcard zoveel waard geworden, ik zie behoorlijk hoge prijzen via tweedehands verkoop websites?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

48 minuten geleden, Tonskidutch zei:

voor die de zelfde soort vragen in het verleden nog eens wil ophalen

 

Ah, nou snap ik waarom het link kan zijn.

 

Ik heb openkaart gespeeld, en de koper heeft een risico genomen als ik het achteraf zo bekijk, maar qua prijs heb ik geen winst daar uit gehaald, vond ik ook niet nodig.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, _Bartje_ zei:

Benieuwd hoe druk het nog gaat zijn op het forum als bepaalde functies niet meer mogelijk zijn. 

Je ziet nu de mensen al volop naar iptv vluchten. Nu discovery, tlc, eurosport... niet meer uitgezonden worden.

 

 

Ik denk eerder dat het door de vervangende zenders komt die voor velen geen meerwaarde hebben.

 

Het is de prijs, het aanbod, en de kwaliteit, over dat laatste wordt meer over kwantiteit gesproken. 

 

Het is hier voor velen de druppel, de gemiddelde kijker komt meestal niet verder dan tot de kabelkrant van Canal Digitaal. 

 

Wat mij opvalt zijn het met name de vakantiegangers en de mensen die in het buitenland wonen zijn waarvoor het nog interessant is. Canal Digitaal is zich voor de inwoners van Nederland zich flink uit de markt aan het prijzen, daar wil de klant wel wat interessants voor terug. Dat is denk ik tevens de reden dat Canal Digitaal zich met hun app op de binnenlandse markt richt, er zijn goedkopere alternatieven, het ligt er aan wat je wensen zijn. 

 

Uitgezonderd zijn de buitengebieden in Nederland waar geen kabel en of ADSL op een goede manier mogelijk is, al komen daar ook steeds meer alternatieven voor.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, de houdbaarheid van de techniek wordt steeds korter.

Wie gebruikt er nog VHS cassettes of een Semafoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ceesv zei:

Tja, de houdbaarheid van de techniek wordt steeds korter.

Wie gebruikt er nog VHS cassettes of een Semafoon.

 

Mijn Buzzer en Callmaxer zijn al een lange tijd niet meer in gebruik, het was eerst gratis, daarna toch weer op een Semafoon abonnement, de sms van de mobiele telefoon heeft dat ingehaald, en inmiddels is dat ook weer ingehaald door WhatsApp via mobiel internet. 

 

Zo zal het denk ik ook (deels) gaan met het satelliet aanbod, echter gaat dat niet zo snel i.v.m. dat daar meer voor geïnvesteerd moet worden. 

 

De tijd zal het leren, niet dat ik satelliet tv zie verdwijnen, echter de op Nederland gerichte zenders op den duur mogelijk wel. Zolang er voldoende vraag is zal er geleverd worden, daar hangt alles van af.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...