Ga naar inhoud


Is de losse Seca3 smartcard zoveel waard geworden, ik zie behoorlijk hoge prijzen via tweedehands verkoop websites?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kunt met een overgenomen kaart NIETS meer doen. Kán niet op naam gezet worden aldus een medewerker van de klantenservice enige tijd terug. Die prijs kan ik dus niet verklaren. Ik heb er ook nog wel een paar liggen anders. ;)

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kwestie van vraag en aanbod.

Wanneer je op dit moment nieuwe klant bij Canaldigitaal bent en een UHD satelliet ontvanger wenst, is een losse kaart een waardevolle toevoeging.

Die losse kaart is alleen als 2e hands kaart verkrijgbaar.

 

Zijn er weinig kaarten op de markt, zal de prijs stijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Zijn er weinig kaarten op de markt, zal de prijs stijgen.

 

Tot het moment waarop CD besluit om geen losse kaarten meer te activeren of over te schrijven, dan is de waarde plotseling nul. En niemand weet nu wanneer dat moment komt, maar wel dat het komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaarten gaan niet eeuwig mee, die kunnen ook stuk gaan. Als ik @Codx, wel eens lees over "het loggen" dan bedenk ik me wel eens dat we er te weinig vanaf weten hoe opgezegde abonnementkaarten worden uitgerangeerd.

Een tweedehands kaart zou ik pas betalen als een over schrijven op andere naam en de her activering ook lukt. Want je hebt garantie tot aan de deur bij tweedehands.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, zeeteefje zei:

 

Tot het moment waarop CD besluit om geen losse kaarten meer te activeren of over te schrijven, dan is de waarde plotseling nul. En niemand weet nu wanneer dat moment komt, maar wel dat het komt.

Dat is een van de redenen waarom ik mijn 3 kaarten altijd nog actief heb gehouden.

Bij elke kaart die afgemeld wordt, komt het uitschakelen van alle losse kaarten steeds dichterbij.

Met Vivendi als eigenaar, zou dat proces nog eens versneld kunnen worden, Canaldigitaal is een van de weinige providers waar je (als oude klant met een losse kaart) nog relatief vrije keuze hebt van ontvangst apparatuur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, daarom doe ik ze nog niet weg... Ze blijven gewoon op je naam staan. En ja... Vraag en aanbod. Vroegûh kostte de kaart ook gewoon €79 bij Canal Digitaal en toen was nog volledig actueel.. Nu wil CDS van Seca3/Nagra af t.g.v. Viaccess ORCA. Op dit moment worden losse kaarten NOG geactiveerd, maar dat kan zomaar over zijn....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens een weggegeven aan een medelid. Die kaart werd niet meer actief.

De andere wil ik voor de proef op de som te nemen ook wel aan iemand geven mits alle privacy regels nagekomen worden.

Die mag hem eens proberen op naam te laten zetten en heractiveren.

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Kaarten gaan niet eeuwig mee, die kunnen ook stuk gaan. Als ik @Codx, wel eens lees over "het loggen" dan bedenk ik me wel eens dat we er te weinig vanaf weten hoe opgezegde abonnementkaarten worden uitgerangeerd.

Een tweedehands kaart zou ik pas betalen als een over schrijven op andere naam en de her activering ook lukt. Want je hebt garantie tot aan de deur bij tweedehands.

 

 

Overschrijving is bij mij niet nodig, ter plekke activeren is geen enkel probleem, echter ga je op dat moment direct een abonnement aan, of je moet het als tweede oranje kaart activeren wat iets ingewikkelder voor CDS is, maar wel mogelijk. 

 

Ik heb een keurig netjes chat gesprek gehad, wat dat betreft is Canal Digitaal de slechtste niet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...