Ga naar inhoud


F1 komend weekeind in Oostenrijk


Sprietje

Aanbevolen berichten


Blij met Norris op het podium, een verdiende straf voor Hamilton voor het eruit tikken van Albon.

 

Veel uitvallers deze keer en zou de bak van de Mercedes te heet zijn geworden door de ideologische kleurstelling van de hun huidige livery?

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie race en belachelijke straf voor Hamilton.Tenslotte kegelt hij Albon er gewoon uit frustratie uit en heeft deze geen punten.De uitval was niet te voorzien.Hopelijk blijft men op zelfde wijze straffen uitdelen en kunnen die dikke nek racers ook gewoon zoals de anderen een straf krijgen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een los wiel wat gaat vliegen, telt dat ook mee?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, ceesv said:

Een los wiel wat gaat vliegen, telt dat ook mee?

Ik dacht dat Raikonen toen net naar de muziek op zijn headset aan het luisteren was. Het liedje heet, They see me rollin....

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saai F1 seizoen.. weer merc kampioen.. pff, ik weet niet of ik nog ga kijken.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton een straf voor zn standaaard move. Hij kwam er altijd mee weg, ook bij teamgenoten.

 

Chuck Norris was goed bezig, net als Dr Alban.

 

Er deed volgens verhalen ook nog een meervoudig wereldkampioen mee, maar de naam schiet me even niet te binnen :D

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Big fellow zei:

Wow... Dat jij na deze enerverende race het al "saai" noemt...?

De race was zeker wel leuk te noemen, maar ja, mercedes.... Er is geen lol meer aan met dat team.

Hamilton kampioen, bottas tweede of misschien andersom, maar voorspelbaar is het..

Dus ik ga wel voetbal kijken of zo... daar is ook niets aan .. ;)

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lewis Hamilton heeft vanwege zijn botsing met Alexander Albon twee strafpunten op zijn licentie gekregen.
Eerder dit weekeind kreeg hij ook al twee strafpunten wegens het negeren van de gele vlag. Hij had al 3 strafpunten staan waardoor hij nu 7 strafpunten heeft, het hoogste van alle coureurs in de F1.
Bij twaalf strafpunten moet een coureur een schorsing van één race uitzitten.

 

Hup, Hamilton, nog 5 punten en je bent er.

 

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...