Ga naar inhoud


F1 komend weekeind in Oostenrijk


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op 8-7-2020 om 13:19, Big fellow zei:

@Drs. IJzerbout Support jij Ferrari of Sebastian Vettel? Want als het Vettel is, hoe ga je dan om met het nieuws dat Vettel misschien naar Red Bull gaat? (Of met zijn verleden bij RB?)

 

Ik ben fan van Vettel..en blijf zijn fan in slechte en goede tijden.

  • Bedankt 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 minuten geleden, minplus zei:

Op de een of andere manier heb ik het idee gekregen dat de F1 van Oostenrijk al gereden is. Of vergis ik mij en rijden ze hem 2x?

Dacht net hetzelfde, trouwens daarstraks mail gezien van Ziggo Sport waarin ze zich afvragen of Verstappen  zondag weerwraak gaat nemen in Oostenrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze rijden 2 achtereenvolgende weekeinden in Oostenrijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Max en Albon vallen weer stil met dat honda-hok, aansteller Hamilton wint de race op de voet gevolgd door Bottas.

Leclerc 3e en Norris 4e.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Drs. IJzerbout said:

 

Ik ben fan van Vettel..en blijf zijn fan in slechte en goede tijden.

Het siert je dat je Vettel ook in moeilijke tijden blijft steunen.

 

Hij  was afgelopen maandag bij ServusTv op bezoek. Hij maakte de indruk dat hij tijdens de corona break het prima naar zijn zin had met zn 3 kindjes. Ik houd er rekening mee dat hij er definitief mee stopt, F1 dan.

  • Bedankt 1

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, moonchild zei:

Vorig weekend was de GP van Ostereich.

 

Komend weekend is de GP van Steiermark.

 

Wie durft een voorspelling van de uitslag aan.........

Aha.

 

Krijgen we hier dan ook Zandvoort en Assen?🤔

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, moonchild zei:

Vorig weekend was de GP van Ostereich.

Komend weekend is de GP van Steiermark.

8 uren geleden, minplus zei:

Aha.

Krijgen we hier dan ook Zandvoort en Assen?

 

Nee, er wordt twee maal achter elkaar op hetzelfde Red Bull circuit gereden maar ja, er komt 2x een winnaar uit de bus in 2020. Hoe ga je dat dan noemen? Winnaar van de GP in Oostenrijk in 2020 is coureur A maar ook coureur B een week later. Om geen verwarring te krijgen moet je de tweede race dus anders noemen. Het Red Bull circuit ligt in de provincie Steiermark dus noemen ze de tweede race in Oostenrijk de race van Steiermark. Degene die hem wint, heeft een bijzondere titel op zijn naam gekregen want nooit eerder is de GP van Steiermark gereden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zulke constructies had/heeft men wel vaker toegepast.

 

De Grand Prix van Europa op bijvoorbeeld Jerez de la Frontera in 1997. Dat jaar is er ook gereden in Montmelo. Beiden in Spanje. 

 

In Duitsland ook wel eens, dan op de Nürburgring en Hockenheimring. 

 

En zo nog wel meer voorbeelden. Dat er in 1 jaar 2 races op 1 circuit verreden wordt is aardig unicum dacht ik, de klassen onder de formule 1 zoals de formule 2 en 3 rijden wel 2 races op hetzelfde circuit in 1 weekeinde en nu dus ook 2 weekeinden, 4 officiële races in 2 weken. Even zien hoe dat uit elkaar gehaald kan worden...

 

Tevens dit weekeinde 2 races in de IndyCar met Veekay (Rinus van Kalmthout) die vorige week keurig 5 werd in zijn tweede race! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Indycar?

pff kunnen niet eens op de baan blijven, wat een kunstenaars

Hoezo, allemaal topatleten met grote ballen.

Je weet niet waar je het over hebt, dat is wel duidelijk.  Ik neem aan dat de meeste reageerders binnen dit topic liefhebbers zijn...op een paar na blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vergelijking met indycar zijn de formule1 auto's luxe bentley's.

Daar moet je echt wel ballen voor hebben.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergelijking F1 en Indycar:

2018 snelste F1 raceronde: 1:37.392 (Lewis Hamilton)

2019 snelste IndyCar raceronde: 1:48.895 (Colton Herta)

bron: GPtoday

 

Als je bekijkt wat voor een verschil in wegligging er tussen deze twee klasse is zie dat de F1 strak door de bochten gaat en een Indycar bestuurder veel meer moet corrigeren om de auto op de baan te houden. De remmen en acceleratie van een F1 auto zijn ook beter dan die van een Indycar. De topsnelheid van een Indycar is wel veel hoger dan die van een F1 auto. Dus de boel vergelijken is onzin en wie de meeste ballen heeft.................. ik denk degene die in de Indycar instapt.....maar ik vind de Formule 1 mooier om naar te kijken vanwege de inhaal acties, strategie, pitstops en starten vanaf stilstand, zolang het maar geen optocht wordt zoals nu een maal op bepaalde banen het geval is.

 

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...