Ga naar inhoud


Nog steeds geen RTLZ


schif04

Aanbevolen berichten

Ik begin de zender RTLZ steeds meer te missen. Ik vind dat een grote marktpartij als Canal Digitaal niet achter kan blijven met het doorgeven van deze zender.

Blijft Canal Digitaal volharden in dit standpunt dan overweeg ik serieus over te stappen naar KPN waar ik ook een glasvezelverbinding voor internet en bellen heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Geven ze toe, dan is de abonnee het kind van de rekening.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle boevenclubs moeten maar eens met elkaar gaan praten...

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze ook...

"Wij willen er € xxxx voor". En jullie? "Ja wij willen zelfs € xxxx voor doorgifte". Canal Digitaal wil alleen winst.. Dus goedkoop inkopen en in een duur pakket eruit"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle boevenclubs moeten maar eens met elkaar gaan praten...

Overal ter wereld wordt regelmatig keihard onderhandeld. Niet alleen tussen RTL en CD. Maar daarom hoef je niet gelijk een boevenclub te zijn. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zijn ze wel(boevenclub)  want het wordt alsmaar duurder,

Jij als werknemer wordt ook steeds duurder, boefje. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn ze wel want het wordt alsmaar duurder, we zijn nog steeds niet uit de crisis en men is al bezig een 2e te veroorzaken. De lonen houden de prijstijgingen gewoonweg niet bij dus uiteindelijk kan het ooit niet meer worden betaald.

Ik herinner me nog, dat iemand 17 jaar geleden zei, dat tv, vooral kwaliteitsprogrammas enkel nog toegankelijk zou zijn voor hogere functies, die een redelijk hoger inkomsten heeft dan de modale werkmens. En dat het gewoon volk enkel nog pulp zal zien met massa's reclame. Gaan we die richting?

Als zenders hoge bedragen voor doorgifte eisen, maar niemand kan het nog betalen, welke nut heeft het dan nog?

Maar misschien denkt rtl, dat rtlz kijkers rijke aandeelhouders zijn, die wel de nodige centen wil steken in zoiets.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Regel 1 van de hedendaagse marketing strategie, geef iets weg en creëer afhankelijkheid.

Regel 2, zodra men afhankelijk is van het product, verhoog de prijs.

 

En dan nog iets met sellers en buyers market.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan doe je het pakket weg omdat het te duur is en gaat naar de concurent, en zo blijft het zinloos aanmodderen. Als je goedkoper blijft dan de concurent trek je juist alles weer aan, maar nee ze moeten persee maar een half eurotje verschil hebben tja dat zet geen zooi aan de dijk.

 

Zelfde als de tuinder met zijn 10.000 planten voor 5 euro stuk, hij verkoopt 60% van zijn planten en de rest kan hij dumpen, de buurman ernaast heeft hetzelfde enkel hij beslist ze te verkopen voor 3,50 stuk en verkoopt 95% van zijn planten. Scheelt een stukkie :) Marketing kan ook heel simpel en effectief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zetten ze RTL Z overdag toch op het kanaal van RTL 7.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...