Jump to content
Sign in to follow this  
schif04

Nog steeds geen RTLZ

Recommended Posts

Ik begin de zender RTLZ steeds meer te missen. Ik vind dat een grote marktpartij als Canal Digitaal niet achter kan blijven met het doorgeven van deze zender.

Blijft Canal Digitaal volharden in dit standpunt dan overweeg ik serieus over te stappen naar KPN waar ik ook een glasvezelverbinding voor internet en bellen heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

CanalDigitaal wil voorlopig niet toegeven aan de hoge eisen die RTL-Z stelt om doorgegeven te kunnen worden. CanalDigitaal staat niet alleen en het is afwachten wie als eerste water bij de wijn wil doen.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mimisiku

Dat doen ze ook...

"Wij willen er € xxxx voor". En jullie? "Ja wij willen zelfs € xxxx voor doorgifte". Canal Digitaal wil alleen winst.. Dus goedkoop inkopen en in een duur pakket eruit"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle boevenclubs moeten maar eens met elkaar gaan praten...

Overal ter wereld wordt regelmatig keihard onderhandeld. Niet alleen tussen RTL en CD. Maar daarom hoef je niet gelijk een boevenclub te zijn. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn ze wel want het wordt alsmaar duurder, we zijn nog steeds niet uit de crisis en men is al bezig een 2e te veroorzaken. De lonen houden de prijstijgingen gewoonweg niet bij dus uiteindelijk kan het ooit niet meer worden betaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn ze wel(boevenclub)  want het wordt alsmaar duurder,

Jij als werknemer wordt ook steeds duurder, boefje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn ze wel want het wordt alsmaar duurder, we zijn nog steeds niet uit de crisis en men is al bezig een 2e te veroorzaken. De lonen houden de prijstijgingen gewoonweg niet bij dus uiteindelijk kan het ooit niet meer worden betaald.

Ik herinner me nog, dat iemand 17 jaar geleden zei, dat tv, vooral kwaliteitsprogrammas enkel nog toegankelijk zou zijn voor hogere functies, die een redelijk hoger inkomsten heeft dan de modale werkmens. En dat het gewoon volk enkel nog pulp zal zien met massa's reclame. Gaan we die richting?

Als zenders hoge bedragen voor doorgifte eisen, maar niemand kan het nog betalen, welke nut heeft het dan nog?

Maar misschien denkt rtl, dat rtlz kijkers rijke aandeelhouders zijn, die wel de nodige centen wil steken in zoiets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regel 1 van de hedendaagse marketing strategie, geef iets weg en creëer afhankelijkheid.

Regel 2, zodra men afhankelijk is van het product, verhoog de prijs.

 

En dan nog iets met sellers en buyers market.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan doe je het pakket weg omdat het te duur is en gaat naar de concurent, en zo blijft het zinloos aanmodderen. Als je goedkoper blijft dan de concurent trek je juist alles weer aan, maar nee ze moeten persee maar een half eurotje verschil hebben tja dat zet geen zooi aan de dijk.

 

Zelfde als de tuinder met zijn 10.000 planten voor 5 euro stuk, hij verkoopt 60% van zijn planten en de rest kan hij dumpen, de buurman ernaast heeft hetzelfde enkel hij beslist ze te verkopen voor 3,50 stuk en verkoopt 95% van zijn planten. Scheelt een stukkie :) Marketing kan ook heel simpel en effectief zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CanalDigitaal wil voorlopig niet toegeven aan de hoge eisen die RTL-Z stelt om doorgegeven te kunnen worden. CanalDigitaal staat niet alleen en het is afwachten wie als eerste water bij de wijn wil doen.

 

Waar haal je dit toch vandaan dat RTL Z te hoge eisen zou stellen aan CDS? Ik denk eerder dat CDS geen transponder ter beschikking wil/kan stellen i.v.m. de hoge kosten. Ik geef toe dat het op de kabel relatief goedkoper is om er een zender bij te plaatsen, een modulator en alles wat daarbij hoort is ff wat goedkoper dan een transponder huren.  ;)

Edited by Sjaak(k)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er kijkt toch overdag ook niemand naar Rtl 7. Die had beter verschoven kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy