Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
schif04

Nog steeds geen RTLZ

Aanbevolen berichten

Een ieder kan toch, bijv. via Dreamboxedit, een iptv-stream toevoegen aan zijn kanalenlijst......En met een maximaal kijkcijferpercentage van 0,2% kun je het CD niet kwalijk nemen dat ze niet op door RTL gestelde eisen ingaan.

Niet ieder sat kijker heeft een deftige verbinding. Bvb campings en zo. En buiten het feit, dat je dit kan met dbedit, dan moet je als expat dan nog de kennis hebben, om je linuxje wijs te maken aan die server dat hij in nederland staat, wat dan eigenlijk niet mag.

Ik vind het zeer goed dat cd niet ingaat, als het gaat wegens te hoge doorgifte kost. Want als ze eenmaal toestemmen, dan gaan de anderen na, en kunnen we binnen hier en bepaalde tijd misschien 26 ipv 16€ gaan betalen voor een mij nutteloos pakket.

En iedereen zal dan weer gaan kankeren op cd dat ze veel te duur zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tsja, is het slechtste commentaar wat men kan geven als het over de inhoud gaat.

of niet?

Het is een Zender die niet aanspreekt om aan te bieden en als abonnee naar te gaan zitten kijken.

Daar het veel eenvoudiger is via het netwerk wordt RTLZ er snel op geplaatst. KPN + Ziggo

Dat is echter heel anders bij de Transponders van M7, dat is niet zo makkelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sprietje schreef op 06 Nov 2015 - 08:41: Sprietje schreef op 06 Nov 2015 - 08:41:

Het gaat helemaal niet goed met RTL-Z. Vorige week stond er een stukje in de MediaCourant, zie: http://www.mediacourant.nl/2015/10/weinig-bekeken-rtl-z-gooit-avondprogrammering-om/

Ze hebben het over de avond programmering die minder kijkers trekt, de doelgroep kijkt dan niet meer die zijn dan met andere dingen bezig en kijken naar andere talkshows, ;)  Na zessen zijn de Nederlandse beurzen dicht dus niet interessant meer voor de RTL Z doelgroep. :/

aangepast door Sjaak(k)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Z = zakenwereld ofte wel bedrijfsleven. Ongeacht wat je daarvan denkt is dat dus het nieuws uit een heel specifieke hoek, een hoek waar het gros van de tv-kijkende mensen niet echt veel binding mee zal hebben. Dat je zo'n niet-neutrale zender dus bijna verplicht in allerlei pakketten zou moeten opnemen vind ik daarom alleen al niet erg logisch. Ik zou het eerder net als Bloomberg en CNBC eerder als een door het bedrijfsleven gesponsorde fta-zender op de satelliet hebben verwacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
T90user schreef op 07 Nov 2015 - 03:13: T90user schreef op 07 Nov 2015 - 03:13: T90user schreef op 07 Nov 2015 - 03:13:

Z = zakenwereld ofte wel bedrijfsleven. Ongeacht wat je daarvan denkt is dat dus het nieuws uit een heel specifieke hoek, een hoek waar het gros van de tv-kijkende mensen niet echt veel binding mee zal hebben. Dat je zo'n niet-neutrale zender dus bijna verplicht in allerlei pakketten zou moeten opnemen vind ik daarom alleen al niet erg logisch. Ik zou het eerder net als Bloomberg en CNBC eerder als een door het bedrijfsleven gesponsorde fta-zender op de satelliet hebben verwacht.

@T90user, K=kinderzenders zijn er ook al zat waar ik niet naar kijk maar ze horen volgens mij wel gewoon aangeboden te worden. :P

aangepast door Sjaak(k)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

26.000 zakenmensen die TV kijken en in hun broek pissen als ze de beurs notering volgen zijn de grootste trutten die rondlopen

die veroorzaken meer leed dan goed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen reden om BIJ canaldigitaal te eisen dat de zender op de afstandsbediening op nummer 12 moet staan en een zak geld ervoor neer te tellen.

Daarna nog zeggen dat wanneer die niet op de voorgestelde plaats op de afstandsbediening gezet wordt nog meer geld voor de doorgifte te eisen.

Laat die zender maar lekker weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wakker worden Ton. (en ontvang je geschenk)

Deze kijkers spelen met geld of willen tot die categorie gerekend worden in de toekomst. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen