Ga naar inhoud


Forse prijsverhoging 2e-3e kaart


Maxplus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste dunhans

 

Tja, wat is een slapende kaart? Hij staat wel op je naam maar er loopt geen abonnement op.

Ik ben toch bang dat jij €9,50 gaat betalen voor je extra kaart.. Op de site van CanalDigitaal staat namelijk: "Onderstaande prijzen en abonnementen op extra smartcards gelden vanaf 2 december 2015 bij nieuwe registraties."

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/extra-tv-aansluiten/

 

Het ligt er maar aan wat ze onder een nieuwe registratie bestaan.

Bedoelen ze dan een nieuw abonnement opstarten of de kaart op je naam schrijven. Ik denk toch het eerste.

Je hebt dan wel het volledige HD-pakket op je kaart voor €9,50.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje heeft gelijk......

Ik heb even de klantenservice gebeld, en als ik mijn -slapende- derde smartcard wil activeren, dan kost me dat €9,50 extra per maand.

 

Ik heb dit ook even geprobeerd te activeren via de website via mijn account, maar dan kon ik alleen voor basis/familie/sport/hbo enzovoorts kiezen maar er is géén keuze voor de 3e smartcard te activeren.

 

Jammer dat ze deze prijzen voeren, ik had anders graag mijn 3e kaartje geactiveerd. Lijkt me toch voor een bedrijf gunstig, waar verdien je meer aan, 10 klanten die 4,50 betalen of 1 klant die 9,50 betaald...........

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas, de goedwillend klanten betalen voor diegenen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Ik bedoel hier abonnement sharing.

 

Doordat een groep klanten een hoofdabonnement nam met een hoeveelheid extra kaarten, en die "deelden" met vrienden en bekenden, vond Canaldigitaal dat men inkomsten mis liep.

Men wil geen 10 klanten waarvan er een 20 euro betaalt en de anderen 2,50, maar 10 klanten die een vol abonnement betalen.

 

En daarom betalen nieuwe klanten die hun 2e en 3e kaart zelf gebruiken in de toekomst 9,50.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is dat de servers die al tijden met tweede en derde kaarten draaien nu ook € 4,50 blijven betalen.

Een prijs van € 9,50 zal de server maffia overigens ook niet tegenhouden.

Misschien als de prijs € 950,-- wordt maar dan is de gewone kijker allang afgehaakt. :grin:

Inderdaad pak het probleem bij de wortel (commerciële cardservers) aan. Ik moet hier wel een kanttekening bij maken want veel clients hebben niet eens in de gaten dat ze illegaal kijken omdat ze een "compleet" pakketje kopen op Marktplaats.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of bij de handelaar om de hoek.

Ontvangertje met abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mij is nog geleerd dat eerlijkheid loont, daar houd ik mij dan maar aan vast.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is de tijd al lang voorbij voor extra betalen 2de en 3 de kaart. En als er staat canal digitaal ook als ze lang wachten met nieuwe decoders.

Ik denk net, dat die actie voor hun zwarte sneeuw zal kunnen zijn. Nu kan je nog onderling je kaarten wissellen, naargelang het kijkgedrag van je gezin, maar straks niet meer.

Dan ben je volgens mij dom om nog bij CD te blijven, als je op anderen ėėn keer betaald tot wel 4 decoders.

Moet cd blijven bestaan voor expats en mensen die enkel via sat kunnen kijken? De tijd zal het leren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men fluistert, dat het voor bestaande kaarten € 4,50 blijft, nieuwe kaarten gaan € 9,50 doen.

Hoe lang die € 4,50 gehandhaafd blijft, wie het weet mag het zeggen.

 

Vandaag heeft Canaldigitaal wel op mijn 2e en 3e kaart alle publieke HD zenders en de RTL/SBS HD zenders vrij geschakeld.

Er zijn meerdere gebruikers met deze melding, je mag aannemen dat dit een algemene maatregel is.

 

Het kon wel eens heel snel afgelopen zijn met de doorgifte van de SD varianten.

Ook op mijn reeds lang in gebruik zijnde 2e kaart , van settopbox naar basis sd, NU de HD kanalen vrijgegeven. Echter ik mis de beide belgen Een en Canvas ?? Hebben andere dat ook ?

Als we het over de "commessariaat van de media" 30 kanalen pakket hebben, dan hoorden daar die belgen toch ook bij ?! Deze twee kanalen zijn al langere tijd alleen in HD te ontvangen.

Zal toch niet waar zijn dat je daar een aanvullend HD tv a Euro 5,00 voor moet aangaan ?

Ik word voor deze tweede kaart momenteel nog steeds gefaktureerd met Euro 4,50

 

Hoor graag reakties van forum leden

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...